Krigserklæring mod GnR

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Det er fint :) Der skal ikke meget til før i laver en krigserklæring, man skal da passe hvor man træder :-D Før havde jeg aldrig hørt om ~NS~, men lyder da til i har ben i næsen ;-)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
tak :D

og alle fra ~NS~ er mega erfarn og en hel del af dem spiller i V3 med samme spiller navn eller en anden.
så i vil nok se en hel del til os.
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Er der så meget mere at sige?

Tror de fleste sidder og smiler lidt overbærende og ryster bukserne for at mægtige NS's øjne skulle falde på dem:)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
vi er ikke mætige vi har bare en vis standart som vi holder :D

og måske falder hammeren hård eller blidt men ved jo aldrige.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
vi er ikke mætige vi har bare en vis standart som vi holder :D

og måske falder hammeren hård eller blidt men ved jo aldrige.

Nu er der gaaet to dage og har endnu ikke set nogen fremskridt i krigen? I vaelger maaske at give dem lidt tid inden i gaar igang? :rolleyes:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er stilhed før stormen, som man siger. Men indtil da vil jeg forsat grine videre. :)

ja det er der altide.
og vi har givet GnR en lille tidsperiode/ et par dage så de kan få bygget tropper så det ikke bliver urimligt for dem.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
ja det er der altide.
og vi har givet GnR en lille tidsperiode/ et par dage så de kan få bygget tropper så det ikke bliver urimligt for dem.

Hvad er det for noget at fyre af? :) Med andre ord:
"Lad mig hjælpe dig med at få dit tøj på og give dig dit sværd, fordi efter vil jeg dræbe dig".
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
du har misforstået det :D

vi kæmper kun fiar kampe, derfor så har vi indtil vidre givet dem lidt tid så de kan bygge op så det ikke bliver en urimligt krig for dem.
indtil vidre har vi givet dem 3 dage.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Ok. Jamen så syntes jeg da også i skal vente til E.T er færdige med dem for det bliver fair :) Ellers er det jo 2 VS 1.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
du har misforstået det :D

vi kæmper kun fiar kampe, derfor så har vi indtil vidre givet dem lidt tid så de kan bygge op så det ikke bliver en urimligt krig for dem.
indtil vidre har vi givet dem 3 dage.

Eller.. Har i givet dem lidt tid saa E.T kan blive faerdige med at tage alle deres gode spillere ud saa det bliver endnu nemmere for jer? :p
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
du har misforstået det :D

vi kæmper kun fiar kampe, derfor så har vi indtil vidre givet dem lidt tid så de kan bygge op så det ikke bliver en urimligt krig for dem.
indtil vidre har vi givet dem 3 dage.


Sikke en måde at føre krig - Det kan kun give respekt ^^ hehe. Men så fik man da også en ny måde af se.. Spændende. Lad de andre sparke dem ned, så hukker vi til når de er ved at være livsløse. hihi.. " lidt provo ;) " Men det skal der vel også være plads til ;)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Sikke en måde at føre krig - Det kan kun give respekt ^^ hehe. Men så fik man da også en ny måde af se.. Spændende. Lad de andre sparke dem ned, så hukker vi til når de er ved at være livsløse. hihi.. " lidt provo ;) " Men det skal der vel også være plads til ;)

Sådan er det jo når man ikke er stærk nok til at tage dem på en retfærdig måde ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg kan fortælle dig at vi angreber/farmer en del af dem dageligt men overtgaelserene kommer senere hen:D

og hvis vi venter indtil E.T. er færdige med dem så har vi jo ikke andet en små byer trilbage.
så overtagelseren vil komme snart.

og jeg vil helst ikke skrive for meget info om overtagelse og farmning da det kan skade os.



og vi giver alle en chance til at vise hvad de kan for ellers så krigen være uretfærdige for dem og så vil i sige at det var syndt for GnR, og at de kunne have vundet krigen hvis det var 1 mod 1.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg kan fortælle dig at vi angreber/farmer en del af dem dageligt men overtgaelserene kommer senere hen:D

og hvis vi venter indtil E.T. er færdige med dem så har vi jo ikke andet en små byer trilbage.
så overtagelseren vil komme snart.

og jeg vil helst ikke skrive for meget info om overtagelse og farmning da det kan skade os.



og vi giver alle en chance til at vise hvad de kan for ellers så krigen være uretfærdige for dem og så vil i sige at det var syndt for GnR, og at de kunne have vundet krigen hvis det var 1 mod 1.

Men nu er det jo saadan at de ikke bliver staerkere for tiden men svagere? Og hvordan haenger det at i giver dem en pause sammen med at i farmer en af dem dagligt. Tror du er noed til at vaelge her mester, "you can't have a cake and be eating it too" ;)
 
Top