Krigserklæring mod GnR

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe jeg har kun sagt at vi giver dem en lille pause/puster rum men har ikke sagt at vi ikke angreber dem men at vi ikke har overtaget nogle deres byer endnu:D

ps. kan du finde et sted hen i mine indlæg hvor jeg har sagt at vi ikke angreber dem?
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hehe jeg har kun sagt at vi giver dem en lille pause/puster rum men har ikke sagt at vi ikke angreber dem men at vi ikke har overtaget nogle deres byer endnu:D

ps. kan du finde et sted hen i mine indlæg hvor jeg har sagt at vi ikke angreber dem?

Hm...

ja det er der altide.
og vi har givet GnR en lille tidsperiode/ et par dage så de kan få bygget tropper så det ikke bliver urimligt for dem.

du har misforstået det :D

vi kæmper kun fiar kampe, derfor så har vi indtil vidre givet dem lidt tid så de kan bygge op så det ikke bliver en urimligt krig for dem.
indtil vidre har vi givet dem 3 dage.

Da jeg ikke har paastaaet at i ikke angriber dem kan jeg ikke ikke se hvorfor jeg skulle finde belaeg for dette, men har stadig lidt svaert ved at se hvordan man baade kan give en stamme en pause og samtidig angribe dem?
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hehe jeg har kun sagt at vi giver dem en lille pause/puster rum men har ikke sagt at vi ikke angreber dem men at vi ikke har overtaget nogle deres byer endnu:D

ps. kan du finde et sted hen i mine indlæg hvor jeg har sagt at vi ikke angreber dem?

Det der hænger så slet ikke sammen. Du modsiger dig selv ? hehe rofl.

Du må lige komme op i gear ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe igen misforståelse :D
og hvis du kigger på datoen af krigserklæring så kan du se at der er gået mere end 3 dage siden.
og da jeg skrev "vi har indtil vidre givet dem 3 dage" så mente jeg da vi erkælrede krig.

og vi er først startede med at angribe idag:D

ps. vil ikke skrive hvornår vi har angrebet i detalier men det var først idag vi begyndte at vise tænderne frem.
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så kunne du evt. lige læse dit indlæg igennem inden du sendte det afsted i stedet for, at man skal sidde og gætte sig frem til hvad fanden du mener. :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe har også har misforståelser med nogen af min kammerater pga. forkert formulering af det som jeg vil skrive eller har skrevet.

så igen undskyld gutter jeg skal nok skrive det mere forståeligt næste gang.
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg tror E.T. kårede sig selv som vinder fordi de kedede sig ihjel.
 
Senest redigeret:

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Statistik for den sidste måned:
Side 1:
Tribes: ~NS~
Players:

Side 2:
Tribes: GnR GnR
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6
Side 2: 0
Difference: 6

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 12,564
Side 2: 0
Difference: 12,564

chart


Det er en noget ensidig krig det her.
 

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
tak :D

og alle fra ~NS~ er mega erfarn og en hel del af dem spiller i V3 med samme spiller navn eller en anden.
så i vil nok se en hel del til os.


hummmmm.... jeg genkender 3 navne fra V3 i jeres klan ?

Og umiddelbart kun 1 som er erindringsværdig fra V3......(så kan i jo selv slås om hvem af jer det er) :)

Jeg vil ihvertfald ikke ligge søvnløs om natten af frygt for at blive angrebet af jer :)
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
oliver flere af vores spiller spiller med et andet navn og som jeg ved så er der 10 stk. der har over 1,3 mill i V3 :D

og der er et par stykker der kommer fra V2 :D
 

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
oliver flere af vores spiller spiller med et andet navn og som jeg ved så er der 10 stk. der har over 1,3 mill i V3 :D

og der er et par stykker der kommer fra V2 :D

Du er blandt en af dem jeg kan huske :)

Var du ikke en af dem der sendte forsvar til mig da jeg sad på alex89 kontoen ?

Eller var det os der diskutterede her til sidst ?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe jeg sendt 40-50k til hver by :D

og jeg så dem aldrige igen undtaget lige fornuligt :D
 
Top