Krigserklæring på 2010, 2010a, Ass og Ass.ET.

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Krigserklæring på 2010, 2010a, Ass og TH

3V/3VA erklære hermed krig mod 2010, 2010a og Ass.

3V/3VA Smider denne erklæring pga. at vi ikke ser nogen anden udvej. Valget står imellem IAP.
og fjendskab.

3V/3VA ser på nuværende tidspunkt ingen mulighed for at samarbejde med følgene opstående stammer.
Og da de selv har gjort det klart, at det enten er samarbejde eller krig. Vælger vi krig.

Held og lykke.

Mvh. Ledelsen i 3V/3VA

P.S.

Ingen spam/unødige former for svar tak.
 
Senest redigeret:

Sbye

I træning
Reaktionsscore
0
velkommen i kampen ;-)

kan være i skal til og have noget MB nu så :)

Vh
Sbye
 

Wargamer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
3V/3VA erklære hermed krig mod 2010, 2010a, Ass og TH - Ass.ET er rettet til TH.

3V/3VA Smider denne erklæring pga. at vi ikke ser nogen anden udvej. Valget står imellem IAP.
og fjendskab.

3V/3VA ser på nuværende tidspunkt ingen mulighed for at samarbejde med følgene opstående stammer.
Og da de selv har gjort det klart, at det enten er samarbejde eller krig. Vælger vi krig.

Held og lykke.

Mvh. Ledelsen i 3V/3VA

P.S.


Ingen spam/unødige former for svar tak.



Ja held og lykke XD.... Seriøst... Altså er i ude på at begå selvmord? (Dette er i den alvorligste mine.)

Lægger jer op imod så store stammer?..... :eek:
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
selvmord,?? ja men sider jo og bliver så navøs, for men møde jo ikke modstand fra jer, i er der der stade, er i ikke smiler, eller bliver i alle bare til barbarbyer, smiler
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:9

Tore - Det må tiden jo vise - men lidt sjovt at det for det meste ALTID er de micro spiller der er så høj på strå ?

Mit mål - at blive nr. 1 - citat fra tore's profil - GL med det ;) og med de 10mill ? Tja - nu må vi se hvordan det går det næste ½år ik ;) For jeg tror næppe du nogensinde kommer derop.

Men anyway - skrev at i skulle holde jer væk - hvis i ikke kan komme med noget relevant/fornuftig at sige.

Så tore - De barnelege mm. kan du godt gemme til spam topic. Som er der i forvejen - så hold DIG meget gerne væk herfra - istedet for AT ville ses - som du gang på gang har vist.

Dette er ikke en vuggestue tak. Respekter venligst hvad jeg skrev i toppen.! Det kan vel ikke være så svært at forstå ? Eller måske for nogle kan jeg se. Desværre.

Selvmord ? Tja - tror du skal ind i kampen kære du - for du ved da vist ikke for møj hva ;)

OG dette gælder ALLE! :)

Se på fx. sbye/spamburg/ejskov -> de kan skrive ordenligt - lær lidt af dem fra dette topic. :)

EDIT: Jeg ved godt der er lidt hårde ord imellem "måske lidt for hårde" - Men det så jeg som nødvendigt. Jeg ville bare slå fast at dette topic hovedsageligt kun er til info - og ikke et sted der skal diskuteres mm. - og så kom du lidt på kornet. :) Tag det ikke ilde op. Og ja - det sidste du skrev er relevant - dog ikke det første.

Og nej - jeg vil skam ikke skændes med dig - det får vi intet ud af tore. :)
 
Senest redigeret:

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Tore - Det må tiden jo vise - men lidt sjovt at det for det meste ALTID er de micro spiller der er så høj på strå ?

Mit mål - at blive nr. 1 - citat fra tore's profil - GL med det ;) og med de 10mill ? Tja - nu må vi se hvordan det går det næste ½år ik ;) For jeg tror næppe du nogensinde kommer derop.

Men anyway - skrev at i skulle holde jer væk - hvis i ikke kan komme med noget relevant/fornuftig at sige.

Så tore - De barnelege mm. kan du godt gemme til spam topic. Som er der i forvejen - så hold DIG meget gerne væk herfra - istedet for AT ville ses - som du gang på gang har vist.

Dette er ikke en vuggestue tak. Respekter venligst hvad jeg skrev i toppen.! Det kan vel ikke være så svært at forstå ? Eller måske for nogle kan jeg se. Desværre.

Selvmord ? Tja - tror du skal ind i kampen kære du - for du ved da vist ikke for møj hva ;)

OG dette gælder ALLE! :)

Se på fx. sbye/spamburg/ejskov -> de kan skrive ordenligt - lær lidt af dem fra dette topic. :)

Hvorfor går det her ud over mig? jeg skriver bare noget som der faktisk er relevant, og respektere det, så skriv i pm vis du vil skendes.
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: 3V 3VA
Players:

Side 2:
Tribes: 2010 2010a Ass.
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 27
Side 2: 0
Difference: 27

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 253,665
Side 2: 0
Difference: 253,665

image.php
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja! men hva skal vi mon gøre når de er så mange?

Man angriber?? ;)

- Handler ikke om størrelse eller antal, men om aktivtet, erfaring, strategi, udholdenhed, sammenhold/sammenspil og lyst til at spille ^^

Godt at se 3V er kommet med på krigsstien ^^
((Dog i den forkerte retning)) :rolleyes:

- Men fedt at i er med :)

God kamp derude!
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: 3V 3VA
Players:

Side 2:
Tribes: 2010 2010a Ass.
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 56
Side 2: 4
Difference: 52

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 534,666
Side 2: 39,181
Difference: 495,485

image.php
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: 3V 3VA
Players:

Side 2:
Tribes: 2010 2010a Ass.
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 133
Side 2: 17
Difference: 116

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,246,051
Side 2: 149,071
Difference: 1,096,980

image.php


Lige for at bringe en smule liv ;)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Se det jeg ikke forstår Xphiroth er hvorfor du hiver 2010 med i den statestik??

- Er det da ikke kun medlemmer der har haft lidt for uerfarne sittere på, som i har taget byer fra? ;)

Og der er (såvidt jeg husker) ikke nogen der går efter 3Vs byer i K44 og omegn, men hvad ville der ske hvis vi gjorde??

Gang de her stats med 2 og så har i mit bud på hvordan det ville se ud efter en måned, hvis det var at i kom i vores fokus ;)

Side 1:
Tribes:
Players: Alex89

Side 2:
Tribes: NS6~B NS6~G NS6~R
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 68
Side 2: 5
Difference: 63

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 628,283
Side 2: 53,018
Difference: 575,265

image.php
 
Senest redigeret:

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor hiver vi 2010 med ind i den ? Tjek den første post i emnet - ala start emnet ;)

Grunden er jeg sådan set ligeglad med. " dog kan jeg se du også har mistet byer - også en sitters skyld ? " Statestikker siger det den gør. Og jeg ligger dem blot op løbende.

Og så kan du komme med alle de undskyldninger du nu vil. Denne tråd handler om 2010, 2010a og Ass. Mod 3V og 3VA. Og ikke om NS6 og dig.

Det kan du placere det rigtige sted. For det høre tydeligt ikke hjemme i dette emne. :)

Og som jeg selv skrev i starten - Ingen spam/unødige former for svar tak.

Det kan du tydeligvis ikke respektere.. :) Har du ikke noget at sige, der kun omhandler dette emne - bedes du holde dig fra emnet.
 
Senest redigeret:
Top