Krigserklæring på NS6~B, NS6~G og NS6~R

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
flyverskjul alle kender til jeres samarbejde med 3v :D

yan88 de er ikke 5 gang større end os men kun 2 gange :D
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jamen jeg har på intet tidspunkt haft 3V med i de statistikker jeg har lagt ud, men det kan jeg da godt gøre som en undtagelse bare for at gøre det lidt mere indviklet end det er ;)

Men vil blot påpege at den eneste aftale med 3V der er, som jeg kender til, er en IAP der har stået i adskillige måneder.


Her er så en statistik med TOP 10 stammerne. Har puttet 3V på vores side da vi ikke er i krig med dem, og Store Konge på den anden side da han jo hører under DUV ;)


Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R 3V
Players:

Side 2:
Tribes: DUV Ass. SoL VVK TH A S Tempel
Players: Store Konge

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer:

Side 1: 231
Side 2: 49
Difference: 182

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 142
Side 2: 1
Difference: 141

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 2,095,341
Side 2: 277,586
Difference: 1,817,755

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 1,326,011
Side 2: 9,481
Difference: 1,316,530

chart
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Nu er det jo flot at sige vi er 2.4 gange større, eller 5 gange større, men da Ns6 grundlag blev lagt, var vi AUC, DGV, og EAT.. siden kom NwA til. på daværende tidspunkt var ingen af stammerne i top 10.

Siden er vi kun blevet færre spillere.. men det er de aktive der er tilbage,.

Så vi er ikke blevet så meget større fordi vi har sovet og optaget revl og krat, men fordi vi har ført krig.. i sin tid løbe vi forest mod PKs, osse selv om andre stammer optog fjende og lavede induvidulle aftaler. så holdt vi på. Man vokser nemlig ved at tage fjendens byer.. ikke ved at lave IAP med ham.

Så når nu vi er blevet så meget større har det jo sin årsag.. og på et tidspunkt vil en gruppe jo skille sig ud.. det er jo det spillet handler om.

Mht 3v, så har de som aldrig givet os grund til at føre krig mod dem. De har aldrig brudt de aftale de har lavet med os.. tværdigmod.
men statistikken som en spiller tidligere bad om, har kun været Ns6s krig mod resten af stammerne. hvorfor lave det om nu? 3v er en selvstændig stamme, men det kan da være i kan få en af dem der fra til at lægge deres tal ind, men tror i det vil pynte på tallene?

Under alle omstændigheder har serverne altid været spændende og intersant. og jeg har nydt at få den ære at være diplomat for Eat og Ns6. nydt der udfordringer det har givet. Og har den fulde respekt for de modstandere jeg har mødt på min vej.

Det er et spil der handler om at lege Pinky og Brain.. overtage verden herredømmet.. lige som i vi gør hver aften :)

Og nogen har dælen dytteme ydet god modstand. tak for det, det har været fedt :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
i er nogle hård bananer men har ikke spillet spillet i lige så lang tid som jer så ved ikke helt hvem nwa var.
men som sagt i er nogle hård bananer som vi nok skal få ned med nakken :D
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så er det vidst ved at være en uges tid siden jeg sidst postede en statistik.

Denne gang er det kun NS6 mod de stammer der ligger i TOP 10.


Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: VVK DUV Ass. A S SoL TH Tempel
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 675
Side 2: 225
Difference: 450

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 351
Side 2: 12
Difference: 339

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 5,919,301
Side 2: 1,598,976
Difference: 4,320,325

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,229,740
Side 2: 106,340
Difference: 3,123,400

chart
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: VVK DUV Ass. A S SoL TH Tempel
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 589
Side 2: 184
Difference: 405

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 302
Side 2: 8
Difference: 294

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 5,029,289
Side 2: 1,184,797
Difference: 3,844,492

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2,753,023
Side 2: 73,396
Difference: 2,679,627

chart
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: DUV VVK Ass. A S SoL Tempel TH
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 843
Side 2: 313
Difference: 530

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 286
Side 2: 16
Difference: 270

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 7,769,160
Side 2: 2,410,427
Difference: 5,358,733

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2,760,110
Side 2: 155,211
Difference: 2,604,899

chart



LINK-> NS6 dominans på kortet
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
:D Det ser jo skide godt ud for NS6 :cool:

Jeg håber selvfølgelig for jer at i har gjort jer klart hvad der gik galt i V2, for jeg gider ikke hører på jer tude når i opdager at der står i spillets regler at den stamme der vinder maks kan have 50 medlemmer :rolleyes: ( i er 79, så gad vidst hvem der skal ofres? )
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der vil være flere der dropper spillet, inden vi er færdige... så 50 medlemmer er ikke helt urealitisk, på et senere tidspunkt :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
om ikke andet så tager jeg gerne en for holdet og sletter min konto hvis vi er for mange til den tid ;) Men ja, spm flyver skriver, så falder der jævnligt folk fra til det berygtede IRL
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
om ikke andet så tager jeg gerne en for holdet og sletter min konto hvis vi er for mange til den tid ;) Men ja, spm flyver skriver, så falder der jævnligt folk fra til det berygtede IRL

Tror du det er det fjenden har gjort ?, altså slettet så de kun er 50 tilbage for at vinde :rolleyes:

Kedet sig, har de da i hvertfald ikke, bare se NS6 MBA.

MBA
Rang Stammenavn Besejret som angriber
1 NS6~Rød 1.020,65 Mio.
2 Vikingerne: Vindende Krigere 271,16 Mio.
3 NS6~Blå 246,61 Mio.
4 Assassins 178,75 Mio.
5 Veni Vidi Vici 141,20 Mio.

Og MBF til samligning:

Rang Stammenavn Besejret som forsvarer
1 Vikingerne: Vindende Krigere 589,32 Mio.
2 NS6~Rød 437,22 Mio.
3 Assassins 306,64 Mio.
4 De UdVandrene 198,27 Mio.
5 Sons of Liberty 178,75 Mio.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Flyver: Jeg tror du tager fejl.. de tror man skal være 50 stammer men en mand i for at vinde.. de splitter sig ihvertfald ud dagligt.. vi andre ligger sammen. Noget du lige fikser så de er klar over det?

Haps: Der findes altså ikke IRL.. det er en skrøne, på lige fod med, Atlantis, Lock Ness uhyret, Skatten for enden af regnbuen og Lars lykke Rasmussen.. de finde heller ikke. DER ER KUN AFK!
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
om ikke andet så tager jeg gerne en for holdet og sletter min konto hvis vi er for mange til den tid ;) Men ja, spm flyver skriver, så falder der jævnligt folk fra til det berygtede IRL

I den sammenhæng vil jeg nok mene at forkortelsen er RL :p

Anyway er det fint at se hvordan folk syntes at krigen går og den stor optimisme der er omkring at et større antal stopper inden krigen er vundet :rolleyes: Dog mener jeg stadig at det er dårlig moral at oprette understammer af det ene eller andet navn blot for at tilside sætte spillets regler om antal. Jeg kan forstå det til dels hvis det er for at undgå spioner, men der er stadig 3 clearingsniveauer i stammens forum (ledelse, betroet, alle). Derudover virker det som om at alle seriøse stammer bruger et chatprogram hvor de deler samtalerne efter hvem det er der skal vide noget (skype, msn osv) Men som i kan se så kommer selv den undskyldning ud på meget tynd is. Måske er danske servere mest for huggers? :eek: :rolleyes: :confused:
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Cookie, nu er de stammer i NS6 jo oprindeligt selvstændige stammer. Det har det været frem til navneskiftet for nogle mdr siden. AUC, DGV og EAT.

Som det er i spillet med diplomatien hvor man laver forskellige aftaler på kryds og tværs er der jo intet galt i at have forbund med nogle stammer. vel?

Vi har haft det forbund nogenlunde siden vi startede på serveren, så det er jo klart at der efter så lang tid kommer et tilhørsforhold. Valget om det fælles navn var såmænd bare for at gøre det lettere for fjenden at se hvem de skulle angribe :D
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: VVK DUV MW SoL Ass. A S TH Tempel
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 819
Side 2: 192
Difference: 627

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 327
Side 2: 7
Difference: 320

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 7,274,813
Side 2: 1,402,933
Difference: 5,871,880

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,201,628
Side 2: 59,180
Difference: 3,142,448

chart
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Cookie, nu er de stammer i NS6 jo oprindeligt selvstændige stammer. Det har det været frem til navneskiftet for nogle mdr siden. AUC, DGV og EAT.

Som det er i spillet med diplomatien hvor man laver forskellige aftaler på kryds og tværs er der jo intet galt i at have forbund med nogle stammer. vel?

Vi har haft det forbund nogenlunde siden vi startede på serveren, så det er jo klart at der efter så lang tid kommer et tilhørsforhold. Valget om det fælles navn var såmænd bare for at gøre det lettere for fjenden at se hvem de skulle angribe :D

Nu er jeg jo ikke velbevandret i V3's historie, men ved at kigge på V3's alder og NS6's tribe dominance, så vil jeg sige at det har været et stærkt forbund som næppe har mødt den store modstand. Hvilket får mig til at undres over om de nævnte stammer var bange for modstand :p For så vidt jeg så har i kontrol over ca 75% af kortet på bare ca 15 måneder ( hvis min hukommelse ikke svigter ) :eek: Tænk en gang det minder meget om V2 med dens manglende vilje til at kæmpe et endeligt opgør :rolleyes: Men hvad kan man forvente du vil sikkert heller ikke kæmoe imod dine venner hvis i holdt et LAN party. For ikke at såre hinandens følelser så kæmper i vel imod bots?
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Nu er jeg jo ikke velbevandret i V3's historie, men ved at kigge på V3's alder og NS6's tribe dominance, så vil jeg sige at det har været et stærkt forbund som næppe har mødt den store modstand. Hvilket får mig til at undres over om de nævnte stammer var bange for modstand :p For så vidt jeg så har i kontrol over ca 75% af kortet på bare ca 15 måneder ( hvis min hukommelse ikke svigter ) :eek: Tænk en gang det minder meget om V2 med dens manglende vilje til at kæmpe et endeligt opgør :rolleyes: Men hvad kan man forvente du vil sikkert heller ikke kæmoe imod dine venner hvis i holdt et LAN party. For ikke at såre hinandens følelser så kæmper i vel imod bots?

Jeg vil godt erkende at det har været et stærkt forbund. Men ikke på den måde som du mener. Vi er ikke kommet sovende til den position vi har nu. Vi er en del rutinerede spillere som er kommet hertil fra innogames' konkurrent. Vi havde i forvejen et rigtig godt sammenhold. Vi kom allesammen på serveren den samme dag og i samme verdenshjørne, så vi lå som en halvbue ude på kanten i NØ til at starte med. Derefter arbejde vi os bare bagud og adlede alt hvad der kom bag os. AUC og DGV lå så en tak længere ind mod midten. De fjender som lå i midten fik ikke lov til at arbejde sig ud i NØ da vi (EAT) bakkede AUC og DGV op med deffensive tropper. efter ca 6-7 mdr sad EAT, AUC og DGV ret hårdt på NØ, og siden da har vi jo bare presset os med og imod uret rundt og sørget for at der ikke kom nogen ind i vores bagland som kunne true vores "safezone".

Tjek lige flyverskjul's indlæg med MB lidt længere oppe. Byerne har skam ikke været gratis. ;)


edit* Hva angår venner. LAN osv osv. Det er et krigsspil... Det ved mine venner og det ved jeg... og nu ved fjenden det også :D
 
Senest redigeret:

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hehe jeg har skam set den, og det jeg kan udlede fra den er at der kun har været en offensiv stamme. Hvilket får mig til at udlede at .dk er i en sørgelig forfatning, da det basalt set betyder 1 af 2 ting:

1. Enten har alle gode offensive spillere været i en stamme (premade) hvilket fører tilbage til min påstand om manglende modstand

2. Eller har du og dine venner fra konkurrenten, så meget mere flair for spillet at i burde kæmpe imod hinanden hvis i nogensinde skulle have haft en reel udfordring :D

Hvad skal jeg ellers udlede af at nr. 1 har næsten 4* MBA i forhold til nr. 2?
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hehe jeg har skam set den, og det jeg kan udlede fra den er at der kun har været en offensiv stamme. Hvilket får mig til at udlede at .dk er i en sørgelig forfatning, da det basalt set betyder 1 af 2 ting:

1. Enten har alle gode offensive spillere været i en stamme (premade) hvilket fører tilbage til min påstand om manglende modstand

2. Eller har du og dine venner fra konkurrenten, så meget mere flair for spillet at i burde kæmpe imod hinanden hvis i nogensinde skulle have haft en reel udfordring :D

Hvad skal jeg ellers udlede af at nr. 1 har næsten 4* MBA i forhold til nr. 2?


Jeg har en forestilling om at MB forsvinder i takt med at spillerne bliver adlet væk (hvilket jeg mener giver et forkert indtryk af stammerne) så når der kun er én spiller tilbage i stammen, så er det kun hans MB som står tilbage. Og det er jo ikke det som stammen reélt har nedkæmpet.

Måske en ny update til INNO??? ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu er jeg jo ikke velbevandret i V3's historie, men ved at kigge på V3's alder og NS6's tribe dominance, så vil jeg sige at det har været et stærkt forbund som næppe har mødt den store modstand.

Du skyder laaaangt fra...Måske du har hørt om nogen stammer der hed KP, INQ, PKs, osv...Det har alle været store stammer, med gode spillere i...som osse har givet EAT,DGV,AUC god modstand, andet vil jeg ikke sige, for det har de ;)

Desværre blev det bare for kedeligt for disse spillere i KP, INQ , PKs..at de måtte stoppe/sætte til slet....Og hvis man kigger på NS6 / tidligere EAT/DGV/AUC`s MBA og MBF så forstår man jo ikke. Kedeligt ?? ,måske det kedeligt at få tæsk, jaa jeg ved ik :rolleyes:

En af de spillere, som har hold længst ud, er Alex89 hvilket osse har givet modstand så det batter...og OliverMC´s MBF taler hvis osse for sig selv om at de godt har kunne give modstand..!

Men det TYDELIGT Cookie?, at du overhovedet ikke har noget indblik i denne verden3, for helt nemt har det altså ikke været, hverken for den ene eller anden side :)
 
Top