Krigserklæring på NS6~B, NS6~G og NS6~R

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja jeg ved det sku heller ikke... for ja... det er bare byovertagelser næsten alle steder.

Dog er der nogle enkelte der stadig stritter imod, men de kan tælles på én hånd. Stor respekt til dem :D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 254
Side 2: 3
Difference: 251


Hvem har tabt de 3 byer i NS6...FØØJ !! Man burde slette sin konto når man mister byer...det gør fjenden nemlig :rolleyes:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 254
Side 2: 3
Difference: 251


Hvem har tabt de 3 byer i NS6...FØØJ !! Man burde slette sin konto når man mister byer...det gør fjenden nemlig :rolleyes:

hahaha :D

selvom vi er fjender så kan godt se hvad du mener :D


og haps der er mange der ikke gider mere efter alle de stor stopper eller ikke er meget aktive i spillet.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
og haps der er mange der ikke gider mere efter alle de stor stopper eller ikke er meget aktive i spillet.

Ja og det er en skam... men for at være ærlig, så havde jeg nok selv fundet noget andet at lave hvis jeg havde været oppe imod en SÅ stor overmagt. Vil sku nødig smides ud af NS6 :eek:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
jeg vil gerne have et par angreb imod mig :D

for keder mig helt vildt meget da jeg ikke boer ved frontlinjen.

ps. da jeedi var her så var det omvendt :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
i var eat på den tidspunkt.

og nwa og dgv fik tæsk af ass, ass.et, 6 1/2 stammerne osv.


men så skete der problemer i en af stammerne som smidte af på ass. også fik det en hel del top spiller til at forlade spillet.

de var spilleres barbar byer som gjore eat stor.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
tja.. men sjovt de store slettede når vi begyndte at tage deres byer.. ;)

Men hva.. havde MUhammed Ali ikke blevet 70år så havde han helt sikkert været verdensmester endnu.....
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hehe :D

men de slettedee pga splid i ledelsen og ikke jer.

men der er en håndfuld som har slette pga jer.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ja.. der skal jo altid være en undskyldning :)

viser vel bare der ikke var rygrad, og stædighed. :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
gad vide hvor den splid kom fra? ;)

Kan det måske være fordi de var under pres fra fjenden? altså os...?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Som historie altid vil være: Vinderen skriver historien. De andre er jo døde :p Og vinderen skriver altid hvad der passer bedst i deres kram :rolleyes: Hvorfor tror i ellers der er så meget gloværdig krig i historiebøgerne?
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ja sådan er det jo... men skidt pyt med det... nu adler vi det sidste og så kan det jo være lige meget ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og vinderen skriver altid hvad der passer bedst i deres kram :rolleyes:

Og taberne rykker bare videre til næste verden, i håb om at kunne klare lidt modstand derinde..SEJT :p

EJ er sgu træt af folk der kommer med søforklaringer på hvorfor de tabte en verden... ( erkend dog jeres nederlag )

I det mindste var der en som forlod v3 med stil...Alex89, det sgu iorden ;)

Ellers har vi/EAT fået hadebreve og grimme bynavne som "EAT ER NOGEN NARRØVE" osv..der har været RIGTIG mange sjove :D
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
altså der var det man kun kalde for korruption i stammen derfor gad spillerne ikke mere.

men det var ikke alle spiller som ikke gad at spille mere pga korruption og der giver jeg dig ret i flyverskjul at der var mange der ikke gad mere pga. NS6~R og ikke andre.

ps. hvorfor tror i at TH startede og derefter 2010 og 2010a???????
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I det mindste var der en som forlod v3 med stil...Alex89, det sgu iorden ;)

Ej Flyver, du gør mig jo helt forlegen :eek:

I har begge to ellers ret i det i skriver.. (R.I.P & Flyver)

Der var noget bøvl med de forskellige ledelser og der var nogen svinske handlinger der fik folk til at gå. (Har selv deltaget i det desværre)

Men ingen kan benægte at EAT taktikken virkede på laaaaaangt de fleste og de daværende ledere i UT, der udmarcherede på samme tid, ville sikkert også have bukket under for ædetaktikken, så hvad forskel gør det?

Vi er mange der har fået vores navn markeret i V3's "mindesten" og mange vil sikkert tænke på den server som en af de sjoveste og aktive servere :) Jeg nød den fra start til slut og fortryder da til tider at være stoppet, men spændingen var vist væk :rolleyes:
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Takker for de pæne ord alex. ja der er nok ikke den store spænding, men det var sjovere da du var her :)

og selv om vi har hænderne på pokalen så er den ikke taget ned af hylden endnu. meget kan ske.

men det har så irriteret mig gevaldigt at det hver gang har været undskyldningen at det har været andre ting.. sjovt kun få spillere ikke havde de undskyldninger... her iblandt alex. og de fleste hånede vores taktik indtil de begyndte at tabe byer... (læg mærke til vi aldrig startede med at tage byer.. det kom først senere... mon det var tilfældigt?) og der efter kom der en forklaring om at de havde vundet et gæste professorart i cykelpudsning, så derfor ikke havde tid til at lege med Ns6 folkene mere....

men for at vinde en server kræver det flere ting.

Spilforståelse.
Strategisk sans
Sammenhold
Organisering
Diplomatisk forståelse
Indstilling
Evne til at løse konflikter..
og sikkert flere ting

mangler noget af det her så går den ikke.. så det er muligt at flere stammer har været dygtige til at sende adler, snipe dem, osv, men på sammenhold nåede ingen Ns6, og derfor står de tilbage nu. og tro nu ikke vi ikke har haft konflikter der.. men de er løst.. vi har evnet at holde målet for øje, og sætte det øverst.. og det holder i længden.

Og nej, jeg ser ikke ned på dem der er faldet gennem verden 3, men det irritere mig man ikke respektere at nogen fik holdet til at fungere bedre, og derved hev sejren hjem. Men istedet vedholdene bliver ved at komme med forklaringer på hvorfor man ikke vandt.

Brug istedet for jeres overvejelser over hvad der gik galt til at bedre det til den næste server.. for jeg vil frygteligt gerne møde jer igen, og gerne ha i folder de evner ud i har, for fuld skrue. v3 har været sjov og underholdende og der kan sagtens komme flere servere af den slags.

Men respekter hvis man har mødt en bedre modstander.. uanset hvordan modstandere var bedre, for så kan man tage ved lære af det og måske slå dem næste gang. man lære mest af et nederlag.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der vil altid være nogle der har mere tid eller mere forståelse eller bygget en bedre organisation op. Og uanset hvad der gik galt så er det sjældent en enkeltstående ting der gør at man stopper. Det er som regel en kombination. Det sande scenarie kunne være:

EAT's modstandere har haft en dårlig organisation som har gjort at hver enkelt reelt stod alene. Det virker fint så længe man ikke møder organiseret modstand, men det er vigtigt at kunne samles når det sker. Der hjælper det jo hvis man kender hinanden godt. (hjælper en del hvis man starter i det små og tager de ind som passer ind i gruppen) Det bliver lidt irriterende hvis man får følelsen af at kæmpe alene og en af ens fordele (naboen) stopper uden at sige noget så man lige pludselig ligger nabo til fjenden. Så en kombination af tingene er det sande billede. I meget sjældne tilfælde er det den reelle krig der knækker modstanderen direkte, som regel er det bare det sidste skub der skal til i en "dårlig" stamme

Man må heller ikke glemme at tid er en enorm faktor i spillet. De der ligger øverst har som regel for meget tid på hånden og jeg tror det vil være godt hvis de brugte mere tid på at kæmpe lidt med hinanden. Det er jo ikke svært at tage byer fra naboen som kun er på en gang om dagen...
 
Senest redigeret:
Top