Krigserklæring på NS6~B, NS6~G og NS6~R

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Takker for de pæne ord alex. ja der er nok ikke den store spænding, men det var sjovere da du var her :)

Jo tak Tizac :)

og selv om vi har hænderne på pokalen så er den ikke taget ned af hylden endnu. meget kan ske.

Jeg tror at det eneste der ville kunne ændre slagets gang er interne konflikter i NS6 eller 3V og det tvivler jeg på sker :)

Spilforståelse.
Strategisk sans
Sammenhold
Organisering
Diplomatisk forståelse
Indstilling
Evne til at løse konflikter..
og sikkert flere ting

Indstilling = Morale & mod?

Alt sammen er rigtigt, men mener at der mangler én vigtig detalje og det er infrastrukturen hos den enkelte spiller.. Hvis man er under angreb på den måde som NS6 gør det, så spiller det en stor rolle at ens infrastruktur er så funktionel, at de indkommende angreb kan håndteres så hurtigt som muligt og man derved ikke behøver at være online 24/7, men at man kan logge på og så ordne det der skal ordnes for de næste 5-6 timer, på ½ time.. Det gør at man stadig kan få pusterum og derfor kan holde i længere tid mod NS6.. En funktionel gruppe-fordeling gør det nemmere at rykke rundt på forsvar, råstoffer og at dodge med sine off byer og ikke mindst at få genopbygget tabte tropper, samt få støbt guldmønter..

Kvalitet vandt over kvantitet, men nu ligner det meget kvalitet + kvantitet vs. resten.. :eek:

NS6 har vist os hvordan en stamme skal fungere og den undervisning de har leveret gennem deres spil, er noget jeg har taget til mig, da det kun har forbedret mit spil :)

- Det burde alle andre også gøre..! :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hehe ganske rigtigt. Man skal ikke kun kigge på hvad der gik galt for en selv men også hvad de andre gjorde bedre ;)
Næste verden, nye hold og nye mål at opnå ;)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Side 1:
Tribes: NS6~B NS6~R
Players:

Side 2:
Tribes: Ass. VVK MW SoL A S TH Tempel DUV
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 813
Side 2: 155
Difference: 658

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 382
Side 2: 6
Difference: 376

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 7,294,242
Side 2: 1,345,288
Difference: 5,948,954

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 3,495,434
Side 2: 32,976
Difference: 3,462,458

chart






35,958 landsbyer total på verden 3.
25,453 er ejet af NS6

rest = 10505
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jaah... det er oprydning for NS6 :)

Husker godt hvordan det var da jeg spillede i v3, at være under angreb af NS6 og 3V..... de der angreb der ankommer 8:01 om morgenen når man lige er mødt op i skole/gymnasium er ikke til at tackle når man også skal have sin nattesøvn, men alt i alt: tak for en god kamp, og tillykke med sejren
:)
Specielt tak til EasyFrag, Gollums Cave, Madshv og GT Nielsen - som fik knækket mig til sidst :cool:
 
Top