Krigserklæring ~VV~/TWA

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Så er tiden inde til ravage i V1.

Med den stigende krigserklæring, angrebslyst og frie adling på forbundende på kryds og tværs kan ledelsen i 6 1/2 og 5 1/2 ikke længere ignorere at dette er en direkte trussel mod de interesser vi forsøger at arbejde frem mod.

Derfor ser vi os nødsaget til at erklære krig mod aggressorerne mod vores forbund (~VV~ og TWA).

Da jeg har den største respekt for de respektive stammer håber jeg og regner jeg med en ærlig og god kamp. må de bedste stammer og taktikere vinde :D

God kamp til begge sider

Kong gulerod
Leder af 6 1/2
 
Senest redigeret:

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hmm okay så der godt nok krig iverden 1 snart:p hvad med 5 1/2 er de ikke med i krigen eller holder du dem uden for KG :p
 

Heaven

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Krigserklæring ~VV~og TWA

Jeg skal for en godt ordens skyld bekræfte at erklæringen fra Kong Gulerod også omfatter 5 1/2.

/Rebz
 

spinfighter

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej Kong Gulerod.

Vi tager da gerne handsken op og får nogle raske slagsmål på serveren... Det er jo også blevet småt med fjender eftersom at vi snart har elemineret dem der var tilbage. Nu må vi jo nøjes med det som jeres forbund kan præstere, men jeg håber da I er klar til at vise os, hvordan man skal spille en server. God kamp.

Spinfighter
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Side 1:
Tribes: 6 1/2 5 1/2
Players:

Side 2:
Tribes: TWA ~VV~
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 20
Side 2: 8
Difference: 12

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 178,889
Side 2: 72,949
Difference: 105,940

image.php
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hey Liam ;) Du skal lige huske de andre :D Det er jo: 6½, 5½, EPS, HoA, MN, MAL og ALARM mod ~VV~, SKs, SKsA, TWA ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Denne krigserklæring går kun på dem jeg har sat ind. andre tages ikke med ind her :)
 

belastning

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
så vidt jeg ved er det også kun SKs der har erkæret krig mod EPS.. vi uskyldige får, har eller ville holde os ude af jeres krige... og nu hvor ser snart er væk, ved jeg snart ikke hvad vi skal gøre.. hjælp hjælp
 
Top