Krigserklæring

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Puuuha, med de her målinger kan der vidst roligt siges tillykke til uF (Selvom det ikke fryder mig) :eek:
Ej men når alt kommer til alt så har uF også fortjent sejren i V5, jeg vil stadig sige at det var en nederen ting og rekrutere sig til det sidste,
men i har gjordt et godt stykke arbejde og jeg tror at selvom i ikke havde taget et par 100k spillere mere ind, så ville i stadig vinde serveren, så respekt for det ;)

Nåå ja.. og til TBOJ .. Good Luck.. :D

Side 1:
Tribes: MMD, WOW, WOWse
Side 2:
Tribes: uF, TBOJ, TBOJ-W

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 46
Side 2: 140
Difference: 94

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 16
Side 2: 33
Difference: 17

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 228,009
Side 2: 803,714
Difference: 575,705

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 140,104
Side 2: 228,065
Difference: 87,961

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm der er sku sket en del ændringer for hele V5 siden den sidste post må man sige :eek:
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ville lige se hvordan det var med en statistik mellem tboj+wings mod uF

Side 1:
Tribes: TBOJ, TBOJ-W
Side 2:
Tribes: uF

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer:

Side 1: 720
Side 2: 544
Difference: 176

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 5
Side 2: 0
Difference: 5

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 2,304,743
Side 2: 3,302,766
Difference: 998,023

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 17,458
Side 2: 0
Difference: 17,458

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
DAMN! med bb adlerri i har haft gang i var :p

Men respekt til de 31 spillere der klarer den bedre end de 64 :D
 

sonic3390

Nybegynder
Reaktionsscore
0
MMD's Standpunkt og teori?

SÅ, MMD. Nu har i snakket så meget om at alliancen mellem uF og TBOJ er åndssvag af TBOJ, fordi det vil ende med at TBOJ blot vil hjælpe uF til sejren. I påstår også at uF har vundet, selvom at TBOJ skulle vælge at kæmpe imod dem.

Nu er situationen som alle ved den, at TBOJ ikke længere er i forbund med uF. Det er dog uvidst hvad situationen udvikler sig til.

Spørgsmålet er i følge jer, ikke hvem der vil vinde verden 5... (for et par uger siden)

Jeg synes det interessante spørgsmål er, om i i MMD vil vise jer at være moralske, eller dobbeltmoralske :)
Vil i søge at udfylde den styrke i påstår TBOJ mangler til at skabe balance i verden 5? Eller vil i nu søge at udfylde TBOJ's plads som de "åndssvage hjælpere til den sikre vinder(uF)".?
Yderst interessant. :)

Eller har i måske ændret mening om hvem der står til at være vindere?

forresten, jeg skriver dette af personlig nysgerrighed, og ikke på vegne af tboj
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
SÅ, MMD. Nu har i snakket så meget om at alliancen mellem uF og TBOJ er åndssvag af TBOJ, fordi det vil ende med at TBOJ blot vil hjælpe uF til sejren. I påstår også at uF har vundet, selvom at TBOJ skulle vælge at kæmpe imod dem.

Nu er situationen som alle ved den, at TBOJ ikke længere er i forbund med uF. Det er dog uvidst hvad situationen udvikler sig til.

Spørgsmålet er i følge jer, ikke hvem der vil vinde verden 5... (for et par uger siden)

Jeg synes det interessante spørgsmål er, om i i MMD vil vise jer at være moralske, eller dobbeltmoralske :)
Vil i søge at udfylde den styrke i påstår TBOJ mangler til at skabe balance i verden 5? Eller vil i nu søge at udfylde TBOJ's plads som de "åndssvage hjælpere til den sikre vinder(uF)".?
Yderst interessant. :)

Eller har i måske ændret mening om hvem der står til at være vindere?

forresten, jeg skriver dette af personlig nysgerrighed, og ikke på vegne af tboj

Mit gæt er fremhævet :xmas tongue:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jep syntes stadig den var åndsvag og må indrømme at det gir muligheder for alle i V5 at uF stoppede den tåbelige alliance (Dog er jeg overrasket over at de ville se spænding i V5 og at det ikke var TBOJ der indså deres fejl) men uanset hvad grunden var, er jeg bange for at TBOJ kvajede sig for længe og det nu er umuligt og rette op på ;)

Dog er min største fryd, det faktum at uF brød alliancen, for nu kan jeg endelig se ALT jeg har sagt omkring TBOJ er sandt og at de ikke kan se mere end 2 timer frem i spillet osv. :laugh:

Og nej meningen er ikke ændret, jeg mener stadig uF står som klare vindere, specielt nu de måske også snart kan tage alle jeres byer med, selvom de nok venter lidt med alle jeres nye barbier :p

Som svar:
Vi vil søge en interresant verden til den dag, vi muligvis for sidste gang trækker vejret i V5, intet mere at sige der (Men NEJ at teame op med TBOJ er ikke og blir aldrig en mulighed) :p
Moralsk ,, Dobbeltmoralsk .. Who cares, det er længe siden TBOJ smadrede serveren for de fleste, nu handler det bare om og have lidt sjov her indtil det slutter :)

@WarriorPrinces - Tillykke med din "familie", ser ud til og køre for jer med den fælles sejr i regnte med og alt det (Min måde og sige til dig du er naiv på en pæn måde) :D

Ps. Ser man bort fra en masse detaljer står TBOJ & TBOJ-W nu ligeså stærkt som uF, tager man detaljerne med finder man over 20x så mange noobs der ikke ejer det der ligner skills og en masse PL'ere som ikke kan andet end og købe ler af dem der bygger tropper, så kan man jo se på verdenen som man lyster :)
(Hvordan kom de så langt hvis de er noobs?? Tjaa, et blåt kort og en masse bb adlinger kan føre alle til tops i en periode)
 
Senest redigeret:

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Damn i spammer herinde ;D

Hvordan har i tid til at spille, alt jeres tid bliver brugt på endeløse disksutioner, og jeg er så dum jeg læser det hele igennem :wave:

Nu skal vi alle være flinke, søde og rare ved hinanden.

Ps:
Lad vær med at spamme i mine tråde, giver mig alt for meget jeg skal læse :cool:
Ej bare gas, slå jer løs.
Men kan ikke forstår i stadig snakker om dette her, i bliver aldrig enige, og det eneste jeg er kommet frem til er mere mudderkastning :confused:
 
Top