Krigserklæring

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu når du er så iiiiih og åhhh så k*phøjet hele tiden så vil jeg der gerne se et bevis på at jeg har skrevet til dine medlemmer og spurgt..

Den må du lige ha til gode lidt endnu, ska lige se hva han bestemmer sig for før jeg smider det på forum ;)

Uhh 259 Incoming, alle Ram, se der er energyen jeg ventede på, håber ikke i skuffer mig med fakes :D
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Den må du lige ha til gode lidt endnu, ska lige se hva han bestemmer sig for før jeg smider det på forum ;)

Uhh 259 Incoming, alle Ram, se der er energyen jeg ventede på, håber ikke i skuffer mig med fakes :D


Det er jo et bevis på at du intet har ;-) , for jeg har gemt alle mine beskeder er der er desværre ingen lille Dekani. Jeg glæder mig da til at se det ;-)

Kun 259, hvis du har tagget dem alle har du godt nok intet liv ;-) , så må vi jo se hvornår noblerne kommer
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der har du for engangs skyld ret :D
Jeg har et liv det hedder TW og ja jeg har tagget dem :D

Kan se Don Funk er smuttet fra jer, kunne han ikke klare presset synes ellers han lød iiiiiiih og ååååååååååååhhhh så k*phøjet ;-) ..

Det må være et kedeligt liv ;-)... Det er jo bare et spil, du går for meget op i det, og det er farligt ;-) , hvorfor siger jeg dig ikke .
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Han er ikke smuttet, han er stoppet med spillet desværre, nu vil jeg ikke sidde og fortælle hele hans privat liv her, men han havde mange økonomiske problemer for tiden :(

Det er ikke bare et spil :eek:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Den må du lige ha til gode lidt endnu, ska lige se hva han bestemmer sig for før jeg smider det på forum ;)

Uhh 259 Incoming, alle Ram, se der er energyen jeg ventede på, håber ikke i skuffer mig med fakes :D

Smid en pm hvis du mangler deff
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Han er ikke smuttet, han er stoppet med spillet desværre, nu vil jeg ikke sidde og fortælle hele hans privat liv her, men han havde mange økonomiske problemer for tiden :(

Det er ikke bare et spil :eek:

havde man ikke kunne halvere byggetiden var det ikke gået galt :)
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Han er ikke smuttet, han er stoppet med spillet desværre, nu vil jeg ikke sidde og fortælle hele hans privat liv her, men han havde mange økonomiske problemer for tiden :(

Det er ikke bare et spil :eek:

Jo for nogen af os er det bare et spil ;-) , vi har IRL ved siden af :) og det er vigtigere
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
LOL du er en af dem der sender og jeg ska sku ikke bruge Def. når mange andre har mere brug for det end mig :D

Oven i købet med sværd (Ellers var jeg bare for langsom lige der) :p

Nej, men ved hvor svær cb kan være at deffe mod, så sig til :)

Ram hele banden :)
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Weeeeeeeeee Dekani angriber :)... tilgenglæd er jeg så langt henne i teknikken at jeg kan læne mig tilbage og trykke på 1 knap og så er alt tagget ;-)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg må leeeeeeeeeeee nu ! jeg er så flad af grin ...

§8) Bots og Scripts


Tribal Wars skal kun spilles med en normal browser. Bots, browser add-ons og andre applikationer som automatiserer spilaktiviteter er forbudt. Alle Greasemonkey scripts er forbudte.

Plus Konto spillere har tilladelse til at tilføje godkendte Javascript kommandoer til deres kvik bar. Disse scripts er tilladt at hjælpe spillere med at gøre ting, såsom automatisk udfylde formularer (som tropperekruttering). Derimod må de ikke udføre mere end én aktion pr. klik.

Hvis du ikke er sikker på, om en script eller værktøj må bruges, skal du altid kontakte Support først. I tilføjelse til dette, holder vi denne tråd opdateret med alle de lovlige kvik bar scripts. Hvis du har et script som ikke er her, skal du sende en ticket for tilladelse eller spørge i script forummet før du installerer det.

Værktøjer er tilladt til at bruge vores verdeners data, forudsat de ikke forespørger mere end én gang i timen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej da, men du sagde du måtte leeeeeeeeeeeeeeeeee af det jeg sagde og det fandt jeg lidt underligt når det nu var 100% rigtigt ;)

tilgenglæd er jeg så langt henne i teknikken at jeg kan læne mig tilbage og trykke på 1 knap og så er alt tagget ;-)
§8) Bots og Scripts
Derimod må de ikke udføre mere end én aktion pr. klik.

Det var de to her jeg ikke ku få til at hænge sammen ;)
 
Senest redigeret:

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nej da, men du sagde du måtte leeeeeeeeeeeeeeeeee af det jeg sagde og det fandt jeg lidt underligt når det nu var 100% rigtigt ;)




Det var de to her jeg ikke ku få til at hænge sammen ;)

Den dag du står op af din seng og kommer ud i det virkelig liv og begynder at forstå jokes vil jeg klappe i mine hænder og sige hvor er du dygtig dekani du kommer langt i det virkelig liv ;)
 
Top