Krigserklæring

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var ikke løgn, jeg havde ikke tænkt mig det, men når du så begynder at gå på alle mine venner blir jeg jo nød til at bryde ind, jeg kan ikke stå på sidelinjen og se MMD falde sammen, det burde du jo ku forstå (Og du sagde også at jeg ikke ville se angreb på MMD, derfor følte jeg mig tryg ved at sige du ikke ville se nogen fra mig) der tog jeg så fejl.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Lige for at lave et rigtigt cirkus ud af det så skal vi lidt længere tilbage..

Du skrev du ikke har ikke planer om at angribe uF og vi blir enige om ikke at angribe hinanden.. pludselig opfordrer du til bål og brænd med v5 mod uF.. vi dropper IAP'en og blir fjender og så skal vi da selvfølgelig i krig :)

Havde du ikke opfordret til denne krig havde vi nok ikke angrebet hinanden.. eller, du kunne da i det mindste lade være med at gøre det så åbenlyst for hvad havde du forventet.. at du kunne sige du ikke vil mod uF - bagefter opfordrer til at gå mod uF og så stadig tro vi ikke skal i krig? jeg er lidt forvirret

Hvis du nu bare var blevet på sidelinjen var MMD nok slet ikke faldet fra hinanden :)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Er stadig spændt på om jeg får svar på om det er dig fra titans der kørte dual med tobias på v4 :)

Det må være den suicider.. hvorfor var du ikke fortaler for Titans gik mod deres IAP's efter kampen mod K.K., F og FF var overstået og der ikke var mere modstand, her er du pludselig fortaler for lige hold, det er sjovt som tingene ændrer sig alt efter hvilken side man er på :) -jeg har ikke været aktiv på forum og prøvet at få dem til at gå mod hinanden jeg tog kampen op med Messias, tabte og over overgav mig.. helt uden at kritisere nogen for noget på forum :).. det var da også irriterende da Titans droppede IAP med K.K. i løbet af en nat og hoppede på K.K, jeg ved faktisk ikke om der var en opsigelse der skulle overholdes men fakta er at Titans tog K.K. mere eller mindre ud -er det sådan man skal gøre så?

Dekani, kan du huske hvor meget vi grinede over folks pm's når man tog dem ud.. hvorfor ikke bare acceptere at TBOJ, TBOJ-W og uF er bedre end deres fjender og derfor nu står til at vinde?? -der er vel ikke noget galt i det vi har gang i?

MMD synes at v5 var blevet kedelig og nu er der da noget at se til for jer, men det er stadig ikke godt nok?

Dekani skriver: Nææ jeg er sku heller ikke tilfreds med ledelsesstilen.. på grund af uF og TBOJ's krammerri har vi måtte slutte os sammen med halvdelen af verdenen bare for at overleve lidt længere, det er sku trist, jeg foretrækker den normale krigsmåde at vinde en server på - Det er vel ikke uF og TBOJ's skyld at i må slutte jer til resten af verden.. i valgte da selv at gå..

come on, jeg ligger ret udsat blandt MMD'erne.. tager i mig ud, så er det det der sker og så er den ikke længere.. så har i været bedre.. jeg synes det er ret sort/hvidt

Jamen undskylder da for jeg ikke lige har kommenteret denne her før.. JA selvfølgelig er det den samme Suicider, den suicider som var med til at bygge Titans op fra bunden og som spillede dual med tobias2008, yes sir!

Lad mig fortælle min pointe...

Titans startede fra bunden byggede sig op, tiltrak sig respekt fra resten af verden, blev herefter trætte af barbarrøverne fra KK og F, dannede et samarbejde med ET/NRG i stedet og gik imod KK og F. Herefter gik ET som bekendt i opløsning og ET'erne som allerede var en form for allierede joinede Titans (eller størstedelen af dem). Titans var nu magtfaktoren på V4.. Altså i samme situation som uF, og her må jeg sige uF gør det fremragende, det har åbenbart lykkedes dem at overbevise TBOJ at de kan være med i en vinderstamme eller hvad ved jeg, men fact er jo, er du på toppen vil du elske den situation uF er i, er du nr. 2, skal du nok lige tænke dig en ekstra gang om :D

Hvad jeg så hader ved uF er som Dekani fremhæver, hvorfor i alverden rekruttere uF stadig 30k spillere, det fjerner virkelig al respekt, og efterlyden vil jo gå på I rekrutterede jer til sejren og ikke i kæmpede bravt og vandt den... Jeg ved godt hvad jeg havde foretrukket
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Du mener vel i droppede IAP med K.K og F og røg på dem i nattens mulm og mørke?

Se Titans nu, de rekrutterer da stadig spillere :)

Men jeg ville da hellere have svar på hvorfor du ikke var fortaler for nogle lige hold på v4 da du sad på toppen.. for du vil jo gerne have lige hold nu.. er det ikke dobbeltmorale? :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Lige for at lave et rigtigt cirkus ud af det så skal vi lidt længere tilbage..

Du skrev du ikke har ikke planer om at angribe uF og vi blir enige om ikke at angribe hinanden.. pludselig opfordrer du til bål og brænd med v5 mod uF.. vi dropper IAP'en og blir fjender og så skal vi da selvfølgelig i krig :)

Havde du ikke opfordret til denne krig havde vi nok ikke angrebet hinanden.. eller, du kunne da i det mindste lade være med at gøre det så åbenlyst for hvad havde du forventet.. at du kunne sige du ikke vil mod uF - bagefter opfordrer til at gå mod uF og så stadig tro vi ikke skal i krig? jeg er lidt forvirret)

Jaa og IGEN, jeg løg ikke, jeg havde ikke planer om det, men som med alt andet ændrer planer sig og nå TBOJ bare vil sidde og se på fra sidelinjen jaa så blir den 3 største stamme sku nød til at gøre noget selvom vi langt fra var ligeså klar som TBOJ til at ændre situationen ;)

Se Titans nu, de rekrutterer da stadig spillere :)

Der er en forskel, TITANS er ligebyrdige med flere andre sider, de står endnu ikke til og vinde, meget kan ske endnu :)
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, men kampen mod F og K.K. er da afgjort så nu skal i da til at rokere så kampen kan blive lige igen hehe.. K.K. har da været ude for kampen længe, men kender mindst 1 navn på en K.K spiller der venter på at blive optaget.. mister i så også respekten for TITANS?

Jeg ved godt jeg er lidt prokerende nu, jeg var selv i K.K. da TITANS snød dem, droppede deres IAP og tog dem mere eller mindre ud.. men min respekt for Titans er skam ikke blevet mindre af den grund.. de var bare bedre end os :) -hvis jeg først begynder og skrive på forum om hvor uretfærdige de var i stedet for at lære lidt af det så er det da galt.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jaa og IGEN, jeg løg ikke, jeg havde ikke planer om det, men som med alt andet ændrer planer sig og nå TBOJ bare vil sidde og se på fra sidelinjen jaa så blir den 3 største stamme sku nød til at gøre noget selvom vi langt fra var ligeså klar som TBOJ til at ændre situationen ;)

Ja, selvfølgelig skal i gøre noget ved det, men du har stadig sagt noget og gjort noget andet, derfor har jeg ikke tillid til dig :)

Jeg havde bare foretrukket du havde gjort det så vi ikke opdagede det, for når det er så åbenlyst blir der jo konsekvenser.
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du mener vel i droppede IAP med K.K og F og røg på dem i nattens mulm og mørke?

Se Titans nu, de rekrutterer da stadig spillere :)

Men jeg ville da hellere have svar på hvorfor du ikke var fortaler for nogle lige hold på v4 da du sad på toppen.. for du vil jo gerne have lige hold nu.. er det ikke dobbeltmorale? :)

Vi havde ingen aftale med ophørsel af IAP med KK, så vi var i vortes fulde ret til at ende den og angribe derefter.. :)

Titans nuværende rekruttering har jeg intet med at gøre er stoppet derinde, så der må jeg være dig svar skyldig, men hvis jeg kender tobias2008 ret, er der self en god grund til denne rekruttering.

LOL, self vil jeg man ikke ændre på en situation der fungere når du ligger øverst, som jeg skrev før, jeg bebrejder ikke uF noget på dette punkt, min opsang går til TBOJ :D
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vi havde ingen aftale med ophørsel af IAP med KK, så vi var i vortes fulde ret til at ende den og angribe derefter.. :)

Titans nuværende rekruttering har jeg intet med at gøre er stoppet derinde, så der må jeg være dig svar skyldig, men hvis jeg kender tobias2008 ret, er der self en god grund til denne rekruttering.

LOL, self vil jeg man ikke ændre på en situation der fungere når du ligger øverst, som jeg skrev før, jeg bebrejder ikke uF noget på dette punkt, min opsang går til TBOJ :D

Det var nu også mere for at sætte tingene i perspektiv, for jeg har stor respekt for spillere som Tobias og dig for i har udrettet noget.. jeg blir bare lidt skuffet når du, suicider, opfordrer til lige hold fordi du nu er på taber siden :) og det er jo fordi man har en ide om at topspillerne ikke render og beklager sig, de er hårde og tager hvad der kommer hehe
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja, selvfølgelig skal i gøre noget ved det, men du har stadig sagt noget og gjort noget andet, derfor har jeg ikke tillid til dig :)

Jeg havde bare foretrukket du havde gjort det så vi ikke opdagede det, for når det er så åbenlyst blir der jo konsekvenser.

Jeg vil da også sige nu med fuld overbevisning sige at jeg ikke har planer om at angribe WOW og WOWse, men ikke desto mindre kan der ske mange ting i fremtiden der gør jeg ændrer planer, det er ikke og lyve for jeg mener det når jeg siger det ;) (Desuden lover jeg intet, jeg siger bare det ikke er planen)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil da også sige nu med fuld overbevisning sige at jeg ikke har planer om at angribe WOW og WOWse, men ikke desto mindre kan der ske mange ting i fremtiden der gør jeg ændrer planer, det er ikke og lyve for jeg mener det når jeg siger det ;) (Desuden lover jeg intet, jeg siger bare det ikke er planen)

riiight :D

hehe, her lidt sjov og ballede fra vores forum:

Dette kunne være et interwiev med ****** eller *** ****


Q: Hvorfor gik MMD verbalt til angreb på UF og TBOJ stammerne?
S: Det har jeg ingen errindrng om

Q: Er du overrasket over at forbundet mellem UF og TBOJ stammerne har opsagt IAP og har angrebet jer?
S: Vi har da ikke haft nogle angreb mod os- Hvad mener du??????

Q: Øhh i har da mistet en række byer
S: Jeg har ikke mistet byer og det har ****** heller ikke

Q: MMD har da mistet mindst 7 byer i løbet af de sidste 48 timer - hvordan forholder du dig til det.
S: JEG HAR IKKE MISTET BYER - SÅ FAT DET.

Q: Det forlyder ellers at *********** har mistet byer.
S: Når dem - det er et taktisk tilbagetog, VI HAR IKKE MISTET BYER.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tænkte lige at nu jeg var en af grundene til tråden gik lidt af sporet, ville jeg da lige køre den tilbage på det rigtige emne :)

Og JA det faktum at MMD er på side 1, kan i godt tage som en officiel Krigserklæring (På trods af vi besluttede det allerede igår) ;)

Side 1:
Tribes: MMD, WOW, So6-W, -VS-1, TH., -VS-2, So6-A, T.W, WOWse, so6
Side 2:
Tribes: uF, TBOJ, TBOJ-W

Timeframe: Sidste 24 timer

Totale erobringer:

Side 1: 23
Side 2: 12
Difference: 11

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 5
Side 2: 7
Difference: 2

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 67,235
Side 2: 43,553
Difference: 23,682

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 43,136
Side 2: 34,215
Difference: 8,921

chart
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Side 1:
Tribes: TBOJ, TBOJ-W, uF
Side 2:
Tribes: MMD, WOW, So6-W, -VS-1, TH., -VS-2, So6-A, WOWse, so6

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 132
Side 2: 126
Difference: 6

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 68
Side 2: 14
Difference: 54

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 634,850
Side 2: 306,376
Difference: 328,474

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 404,814
Side 2: 109,914
Difference: 294,900

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den må ha gjordt ondt den uge :D

Ps. Du mangler T.W og MMD var ikke en del af det for en uge siden ;)

Vi har desværre ikke skrevet til dem de er kommet til os ;-) , sidder med 5 ansøgninger fra jeres stamme som ønsker joine os ..

Han er ikke den eneste som forlader jer ;-)

De er heller ikke tilfredse med ledelsen i MMD ;-)

Og det var så løgn fandt jeg jo ud af, i elsker jo nærmest og skrive til vores spillere :D
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Den må ha gjordt ondt den uge :D

Ps. Du mangler T.W og MMD var ikke en del af det for en uge siden ;)



Og det var så løgn fandt jeg jo ud af, i elsker jo nærmest og skrive til vores spillere :D

Ja, jeg mangler T.W men gider ikke tage dem med, der er jo næsten ikke flere tilbage.

Nej, men vi begyndte at angribe jer for 8 dage siden derfor er i med :)

1. tvivler på cb har skrevet til dem, da jeg selv fik videre sendt en pm fra en anden uF'er som de havde skrevet til og spurgt om han kunne skaffe dem ind.

2. Du skulle vist nødigt punke andre for at prøve på at hverve dine medlemmer - ring a bell? :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
1. tvivler på cb har skrevet til dem, da jeg selv fik videre sendt en pm fra en anden uF'er som de havde skrevet til og spurgt om han kunne skaffe dem ind.

2. Du skulle vist nødigt punke andre for at prøve på at hverve dine medlemmer - ring a bell? :D

1. Jooo det har han faktisk ;)

2. Jep it does, og jep jeg rekrutere andres medlemmer, men jeg gør det ikke på vinderstadiet det er bare for lamt og jeg lyver ikke om det ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er din påstand, jeg tvivler stadig.. faktum er at jeg kender til 3 der har søgt ind på egen opfordring :)

Hold nu op med det piveri, du er bare mavesur over de ikke gider at joine når du skriver :p
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
1. Jooo det har han faktisk ;)

2. Jep it does, og jep jeg rekrutere andres medlemmer, men jeg gør det ikke på vinderstadiet det er bare for lamt og jeg lyver ikke om det ;)

Nu når du er så iiiiih og åhhh så k*phøjet hele tiden så vil jeg der gerne se et bevis på at jeg har skrevet til dine medlemmer og spurgt..

Ellers så synes jeg det var en god ide du begyndte at skure lidt ned for din selvtillid ;-).
 
Top