krigserklæring

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Fantastico:D

5 stammer har her til aften erklæret krig mod den stamme jeg er medlem af (DBD)

som det første vil jeg ønske tillykke til disse stammer for at komme til enighed om en krig,godt gået alle sammen.;)

stammen og jeg ser frem til denne kæmpekrig som muligvis allerede nu vil afgøre V6 og derfor håber jeg innogames meget hurtig åbner V7 til det slagende folk.:confused:

det der bare gør mig ked af det og et stort spørgsmål for mig,er at hvad skal vi i DBD så lave efter nytår.:laugh: men vil dog med det samme ønske jeg held og lykke på V7

mvh tobias2008
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg røber vist ikke for meget hvis jeg siger at der har været hæftige debatter som får diskussionerne i Korea til at ligne ingenting. Jeg vurdere faktisk at der burde oprettes en ingame medalje til netop værdsætte denne bedrift.

Vi ved godt at kampen er stille hårdt op og at den nok på forhånd er afgjort, men som vi også skriver i krigserklæringen vurderer vi at vi allerede nu bliver nødt til at få sat en stopper for de "Censur" forhold som i har haft kørende og som har gjort at i nu er godt på vej til at vinde endnu en verden. I kan derfor lige så godt følge Z's eksempel og erklære denne verden død :D

Vi støtter dog klart op omkring initiativet til en snarlig oprettelse af V7, da vi ikke kan have at folk som normalt sidder foran computeren og spiller TW, lige pludselig skal til at ud, de får jo et chock over at jorden er hvid. Det har de jo aldrig før set ingame.

Hvis der er nogen af naboerne i området, som ønsker at deltage så kan vi kun sige fyr løs, med det aktivitets niveau der i øjeblikket er i den DBD, går halvdelen barbar inden jul og den sidste halvdel ender med forstoppelse, så der burde ikke være nogen problemer. Tror allerede de er på vej, vi var lige ved at opgive krigserklæringen da vi ikke ønsker at ende som ~F~ og blive barbar adlerne af V6.

Ellers vil jeg på baggrund af de fantastiske 5 ønske alle en rigtig god jul.
/Wildere
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg røber vist ikke for meget hvis jeg siger at der har været hæftige debatter som får diskussionerne i Korea til at ligne ingenting. Jeg vurdere faktisk at der burde oprettes en ingame medalje til netop værdsætte denne bedrift.

Vi ved godt at kampen er stille hårdt op og at den nok på forhånd er afgjort, men som vi også skriver i krigserklæringen vurderer vi at vi allerede nu bliver nødt til at få sat en stopper for de "Censur" forhold som i har haft kørende og som har gjort at i nu er godt på vej til at vinde endnu en verden. I kan derfor lige så godt følge Z's eksempel og erklære denne verden død :D

Vi støtter dog klart op omkring initiativet til en snarlig oprettelse af V7, da vi ikke kan have at folk som normalt sidder foran computeren og spiller TW, lige pludselig skal til at ud, de får jo et chock over at jorden er hvid. Det har de jo aldrig før set ingame.

Hvis der er nogen af naboerne i området, som ønsker at deltage så kan vi kun sige fyr løs, med det aktivitets niveau der i øjeblikket er i den DBD, går halvdelen barbar inden jul og den sidste halvdel ender med forstoppelse, så der burde ikke være nogen problemer. Tror allerede de er på vej, vi var lige ved at opgive krigserklæringen da vi ikke ønsker at ende som ~F~ og blive barbar adlerne af V6.

Ellers vil jeg på baggrund af de fantastiske 5 ønske alle en rigtig god jul.
/Wildere



AAAAAAAV,damn men sandt masser af inaktive så vores strategi om masser af intern adling holder stik.:D

Den forstoppelse der du omtale,det sku da kun fordi vi æder alle jer andre til dessert 2 juledag,men bare rolig jeg har ønsket mig tudekiks i julegave til alle 5 stammer:D

:huh:barbaradler af V6 hvem siger det kun er på V6 i har det rygte:laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvor er i alle søde :xmas cool:

Dette var årets juleprank :xmas smile:

Jeg vil sige tak til alle de rare mennesker der valgte at tage imod tilbuddet og deltog i denne lille spøg. Jeg kan med sindsro sige at der var flere der faldt for den. For de ulykkelige sjæle der ikke har set Krigserklæringen:

Krigens navn: Nu er det nok!

Erklæring: Kære Tobias2008 Det er hermed blevet besluttet at I skal udryddes eller gøres til farme allesammen. Dette beror på at en stor del af os spillere syntes det er for meget at jeres stamme nu snart har vundet 2 verdener og stadig ikke deler jer til åben konkurrence + deling af den enorme lærdom i må have samlet gennem tiden. Du undrer dig måske over at vi ikke sender den til den marionet ledelse du har opsat, men vi ved jo alle at du er den reelle leder uanset om du vil være ved det eller ej. Vi håber at I forstår en pæn hentydning og vil tage det med i jeres overvejelser når i genstarter på V7 Jeres hengivne (respektive leder) Det hemmelighedsfulde selskab


Jeg håber da at der vil være nogen der vil skrive lidt om hvad der foregik på forummet i de forskellige stammer der var indvolveret, så der er lidt julelæsning til os alle. Det er jo trods alt et socialt spil, så om man kan deltage hele vejen eller ej, så gælder det om at nyde nye mennesker. For præmien til vinderne er der vidst ingen der kan leve af :xmas biggrin:

En glædelig jul og et godt nytår skal i alle ønskes herfra :xmas cool:
Jeres julemand
Skolehaven

ps. Nej jeg skriver da ikke hvis ide det var. Folk kan selv gøre lidt reklame for deres julehumør og så skal jeg nok be eller afkræfte om nødvendigt

pps. http://www.youtube.com/watch?v=wIvt6Lkqr4A Jep hurra for the Champions of jokes and socializing ;)
 
Senest redigeret:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Krigens navn: Nu er det nok!

Erklæring: Kære Tobias2008 Det er hermed blevet besluttet at I skal udryddes eller gøres til farme allesammen. Dette beror på at en stor del af os spillere syntes det er for meget at jeres stamme nu snart har vundet 2 verdener og stadig ikke deler jer til åben konkurrence + deling af den enorme lærdom i må have samlet gennem tiden. Du undrer dig måske over at vi ikke sender den til den marionet ledelse du har opsat, men vi ved jo alle at du er den reelle leder uanset om du vil være ved det eller ej. Vi håber at I forstår en pæn hentydning og vil tage det med i jeres overvejelser når i genstarter på V7 Jeres hengivne (respektive leder) Det hemmelighedsfulde selskab

HØRT!*

*taler ud fra min egen personlige mening og ikke min stammes
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil bare takke for en hyggelig krig og en fin test af den nye funktion til at erklærer dem. Meget underholdende og fantastisk tegn på en lovende verden :p

Det var dejligt at se så mange uden tøven var med på at deltage :laugh:

Og lidt ros til mine egne stammevenner der først fik besked lige før krigserklæringen blev sendt, ikke et eneste ynk eller NEEEEJ, kun måske en anelse utilfredshed med vi ikke erklærede krig mod flere :xmas biggrin:

Til de flinke spillere i DBD, selvom I først blev lidt stille, så var det rart at se at tobias2008 havde ret I at I kan tåle en joke ikke kun lave dem mod andre :):)

GLÆDELIG JUL til alle og vi ses når freden er forbi :wave::xmas biggrin:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Vi takker også fra DBD, vi har nu allered vundet 4 krige.

Det er meget godt gået, da vi kun har været igang i 10 dage xD
 
Top