Kvalificeret til finalen

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Her har vi listen over de 10 første Danskere som har kvalificeret sig til finalen.

Top 10 DK
1. Micanet
2. hilly
3. Gede hyrden
4. Valoel
5. Perenoel1509
6. vegedk
7. lonning
8. Hinge1980
9. Mjtop
10. Elvira


Kanon godt kæmpet også flot at se så mange Danskere placere sig i top 50 1. Runde Top 50
 
Senest redigeret:

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er sikker på danskerne kan gøre det bedre denne weekend . og simpelhen smadre de svensker :)

Så dansker vis de svensker hvad vi duer til
 

Poke me

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hehe

Jeg var på rank 5 en del ganger helt til søvegreia gikk slutt mens jeg sov:(
 

Hinge1980

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Final

I finalen..
der vil vi vel lave 2 stammer..
jeg ved at jeg ikke er god til at lede en stamme men syntes det kunne være fint om vi fik sat på plads hvem der skal lede de 2 stammer...

udover det syntes også at alle der kvaller sig til finalen bør skrive deres MSN her så vi kan sørge for at alle finalisterne kommer til at kunne kommunikere via MSN i finalen...
Eller måske bar sørge for at MICANET har den så han kan lave gruppen...
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja det er ingen tvivl om at hvis vi skal gøre os forhåbninger om at vinde skal der planlægges. Ekstern forum?
 

DeletedUser

Guest
Vi skal gøre det meget bedre i denne weekend, samt have koordineret vores plan til finalen.

Jeg vil mene at MSN ikke er god nok til denne slags møder, selv om vi klarer den fint, lad os i stedet for alle sammen samles i en skype chat, så der ikke er nogen som taber forbindelsen.

Vi er nogle få som allerede er gået i gang, vi har oprettet en scandinavian war chat, så vi så småt kan begynde at indfinde os.

Planen er også at vi så vidt muligt prøver at holde et mindre møde i aften om hvem der spiller hvad og hvor vi placere os osv...

Smid en privat besked til mig her i forummet med din Skype Adresse, så vil jeg tilføje dig og hive dig ind i mødet/strategi rummet.

Hvis ikke du har skype, så hent det, installer det og brug det, det virker 1000 x bedre end msn.
 
Senest redigeret af en moderator:

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jamen jeg er 100% på hvis jeg ikke kvalificere mig i weekenden stopper jeg med at spille TW :p
for jeg ved jeg er god nok til at være med :)

så mica jeg henter lige skype så er jeg klar.
 

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
så må vi jo se om de synes jeg er kvalificeret :)
eller bliver jeg muggen hehe ;)
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Held og lykke.. Lad dig ikke slå ud af at du får skåret en arm eller to af undervejs.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Top 10 DK fra Runde 1
1. Micanet
2. hilly
3. Gede hyrden
4. Valoel
5. Perenoel1509
6. vegedk
7. lonning
8. Hinge1980
9. Mjtop
10. Elvira

Top 10 DK fra Runde 2.
1. baron1344
2. TomasDi
3. mpwner
4. tolana
5. VonHexia
6. Lauras
7. dkkim
8. mussefis
9. A.pato38
10. esno

Hvordan kommer jeg med i Finalen?
Eftersom finalen er en lukket runde, er disse navne de eneste Danske spillere som har/får adgang.

Du logger ind via følgende link:
http://www.tribalwars.se/hidden_login.php

Användarnamn: Dit brugernavn
Lösenord: Dit kodeord
Värld: svs1
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er inlogning blokeret .. ? :eek:

Har ikke haft tid til at starte derinde endnu, og nu siger den at inlogning ikke er tilgænglig nu .. ?
 
Top