L33T New tribe!

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hej:)

Da verden 6 starter inden længe vil jeg da lige starte med at lægge ud , mig et bud på en stamme

Når Verden 6 kommer på Tirsdag laver jeg en stamme , det er ikke en normal stamme , men en stamme for dem som kender spillet og vil lære det endnu bedre, Jeg håber at der findes sådan nogen af jer her på den danske server.
Jeg oplevere de samme stammer rundt på serverne især so6! , for der skal ikke meget til før man gør det , 10 af de bedste spiller fra den engelske ville kunne smadre en hel dansk server da de er så nemme .. Jeg oplevede på verden 4 og 5 at Stammen E.T og uF faktisk er nogle rigtig gode folk , de ved hvordan man spiller det her spil , dem søger jeg os til den stamme .

Stammens placering er bestemt!

krav for at kunne komme med i stammen
hvis du ikk kender en af reglerne kan vi "lære dig op"

- Du skal være aktiv, denne stamme acceptere ikke inaktive spiller , hvad skal vi bruge dem til?? Intet siger jeg ...
1- Du skal vide meget omkring spillet
2- Du skal have en del erfaringer , evt fra andre server
3- Du skal være loyal over for stammen
4- Du skal hjælpe til med evt at angribe folk eller sende support rundt
5- Du skal ikke angribe IAP eller Forbund men der kommer ikk mange af dem!
6- Du skal farme 23,59/7
7- Du skal kunne finde ud af og kordinere.
m.m
Dette er bare nogle grund regler flere regler kommer ;)

Et tip : Farmning er vejen til TOP 1 ...

Det er nogen af de krav man skal overholde for at kunne være med i denne stamme/Tribe

Et af Målene med denne stamme er at finde de gode spiller fra den danske server , og vise at der skal ikke meget til før man kan owne en server hvis man spiller kortne rigtigt

Der er nogen som kan finde ud af det!

Jeg har selv spillet TW i snart 6 år på international servers Spanien tyskland england
Skriv til mig her eller ingame på v5 name L33T

Tak for i gad og læse dette håber det blir en super god stamme :cool:
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hold da helt op..


du mixer min tråd og uf's tråd sammen det er fint nok ;)

vi ses i verden 6 og din 6 år's erfaring :=)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hold da helt op..


du mixer min tråd og uf's tråd sammen det er fint nok ;)

vi ses i verden 6 og din 6 år's erfaring :=)

pff det er ikk dine det er en blanding af en spansk tribe og en engelsk lille mester :)
Som jeg selv har ;-)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha næsten som at se ET blive genskabt. Det nringer jo en tåre til mit øje. At "lære andre op" er vejen frem for en god stamme.

That's the E.T. way ;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Haha næsten som at se ET blive genskabt. Det nringer jo en tåre til mit øje. At "lære andre op" er vejen frem for en god stamme.

That's the E.T. way ;)

E.T var nok den hidtil bedste tribe på V4 Og ja du må da græde :)
Starter du på v6 skolehaven ? :)
Og starter du os tobias? :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
E.T var nok den hidtil bedste tribe på V4 Og ja du må da græde :)
Starter du på v6 skolehaven ? :)
Og starter du os tobias? :)

ved du hvor ET medlemmer er nu,de måtte bøje sig for overmagten så vidt jeg har hørt til en eller anden super stamme
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Du mener stammer:rolleyes:
Og hvis man ser på e.t. nu så er der kun 4 spiller tilbage, der er rigtigt 6 men 2 af dem bliver adlet lige i øjeblikket.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
ved du hvor ET medlemmer er nu,de måtte bøje sig for overmagten så vidt jeg har hørt til en eller anden super stamme

Som du kan formulere det :) Næsten som mine gamle propaganda tråde. Jeg ved hvor kontoerne er, men ved også at der ikke er nogen af de oprindelige ejere på nogen af kontoerne :p Så måske kongernes efterfølgere gav efter.. :D

On topic: never really gone, men kommer ikke til at spille, for real :eek: Men er altid til rådighed for de der gerne vil lære endnu et trick :laugh:
 

Zura

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg undrede mig også over det du skriver om E.T , må man være fræk og spørg hvor lang tid du spillede i V4 , for det kan da ikke have været længe.
og ang. det med engelske spillere skulle være bedre , ved jeg heller ikke hvor du har fra. jeg spillede længe inden den danske kom på de engelske og jeg vurder ikke de er speciel bedre.
den eneste forskel er der er mange flere spillere på , men det er vel ikke så underligt. desuden syntes jeg danske spillere flere gang har vist vi er gode spillere bare se den skandinaviske turnering.
den holder ikke helt det du skriver.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Selvfølgelig må man det :) Jeg spillede reelt i ca 4 måneder, var på kontoen i 5. Til trods for at jeg har noget der hedder rl skabte jeg en topkonto som ingen angreb + var med til at oplære noffe som holdt en anden plads til han stoppede. Ret flot i min bog. Går der **** i den som undertonerne antyder så er jeg nok knap så flink til at svare en anden gang. ikke at jeg tror det bekymrer dig :p

Hmmm... :confused: det næste du skriver er både sandt og forkert. På en server med mange flere spillere er der også mange flere gode spillere. den procentvise deling er dog ikke særlig forskellig. men der er en forskel på en verden med kun 20 gode spillere der samler sig og en med 400 som kan dele sig i 10 stammer og være glade for at spille sammen pga samme interesser. Men derimod SW var en katastrofe. Vi kunne kun ved at spørge gamle spillere, kontakte venners venner osv stille med 24 mand til afstemning. 1 faldt fra som afstemningen begyndte, 1 da deltagelse skulle bekræftes og en mødte ikke op til en eneste kamp. om de 2 der blev stemt fra ville være mødt op så var vi kun 21 spillere. dygtighedsgraden vil spænde vidt med så få muligheder for at vælge de mindre erfarne/vidende fra. Den eneste kamp vi vandt i år var vi i reelt overtal. ikke så meget som svenskerne gør det til men i reelt overtal. resten var vi i undertal. Nogle kunne ikke tåle modstand, nogle mødte op senere og atter nogle kom slet ikke. hvilket giver, lidt overdrevet måske, et reelt antal deltagere på 15 til hver kamp hvor vi burde være 20. Undskyld mig, men jeg syntes det er en skændsel. Sølle 4 timer burde man kunne planlægge sig ud af, men det er sværere at sige om man har tid at spille i 4 år med mindre man står i stampe og ens situation aldrig ændrer sig
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hahaha der er meget off topic :)
men skolehaven håber da du vil spille med i v6 :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hehe djævelen er altid i forklædning :laugh: Så hvis jeg er i V6 så er det under et nyt nick. Du ved djævelen hader at få sine planer afsløret :rolleyes: Så jeg er nok med i de fleste servere, men hvis jeg spiller for real så vil der stå skolehaven der hvor jeg står ;) Har bare brug for at finde den lille smule tid ekstra der gør at jeg kan lege med de store drenge ;)

Og sorry for off topic :eek:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hehe djævelen er altid i forklædning :laugh: Så hvis jeg er i V6 så er det under et nyt nick. Du ved djævelen hader at få sine planer afsløret :rolleyes: Så jeg er nok med i de fleste servere, men hvis jeg spiller for real så vil der stå skolehaven der hvor jeg står ;) Har bare brug for at finde den lille smule tid ekstra der gør at jeg kan lege med de store drenge ;)

Og sorry for off topic :eek:

Hahah :)
Du skriver bare ingame hvis du vil med i stammen ingen skal få af vide hvis det er dig :p

Off topic er altid hyggeligt :O
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Kunne være det skete :p der er i hvert fald ikke mange der ved hvor jeg gemmer mig på V5. Kan sige at dekani nok er lidt overrasket :D
 
Top