Lakedaimon

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Lakedaimon - The Last City Standing!

Hej til de nye og raske spillere som overvejer at begynde på V4.

Vores stamme er bestående af mange spillere som har spillet spillet i meget lang tid og har mange accounts på de forskellige verdener.
Det vi søger efter er aggresive, velovervejende og meget aktive spillere. Vi vil placerer os til at starte med i Syd/øst kontinentet, og i fremtiden vil forblive hemmelighed for nu ;-)
Vores mål er at være en vigtig prik i V4 og være aggresive, ikke med ord men med handling. Være en god teamplayer eftersom der vil foregå meget i striketeams!
Vores medlemstal bliver på et fast 45 medlemmere. Ikke højere.
Vi vil lave et academy til små spillere & nye medlemmere som kan vokse og vise deres værdier som en kriger i Lakedaimon.


Følgende regler som SKAL overholdes er:

1. Man skal være 16+ år og have en konto på en anden verden på 350K+.
2. Være aktiv hver dag. (3 dage inaktiv er kick hvis ikke spilleren har givet følgende ledere besked)
3. Man skal ligge i kontinenter i syd/øst af V4.
4.Man skal være villig til at hjælpe stammens medlemmer.
5.Man skal være MEGET aktiv på forummet. (Læse op på det hver dag, hvis muligt & deltage i samtalerne)
6. Man deler INTET fra stammens forum med spillere udefra (Medfører direkte kick)
7. IKKE hjælpe spillere udefra stamme registret. ( Stammens medlemmer i første række)
8. Have et godt overblik krigen i sit kontinent (Være en god teamplayer)
9. Have plus konto (Det er et krav for spillere over 1 mio.)
10. Ikke svine andre spillere til (Kan gøres på andre måder som fx adle hans byer).

Håber på et tæt samarbejde med nogle af jer, god jagt! ;-)

PS. Spørgsmål kan skrives til mig i PM i V1 eller skrive under dette indlæg.

Med venlig hilsen

>> Zimquik V1 <<

War is not about dying for your country,
it's about making the other ***** die for his.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
??? jeg er 15, så jeg måtte ikke være med selvom jeg nok er bedre end de fleste?
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
??? jeg er 15, så jeg måtte ikke være med selvom jeg nok er bedre end de fleste?

Du ville nok blive smidt i akedamiet til at starte med og så ville vi se dit gameplay og hvordan du opførerer dig på forummet og tage det på senere tidspunkt op i ledelsen om du er værdi i den alder. Men kan ærligt fortælle dig at du ikke ville komme i Lakedaimon med det samme uanset hvor mange point du har. Point er ikke det vigtigste for os, det er hvordan du spiller sammen med dine stammemedlemmer, det er et meget vigtigt punkt for os og den måde jeg har set flest have succes. Mange leder efter en stamme som er meget aktive og har et vis modenhedsniveau og det er det vi kan tilbyde ved at sætte aldersgrænsen tl 16+ så vi ikke har for mange småbørn på 12-10 der ikke fuldt ud forstår spillet.

Vi har allerede mange medlemmer som er nogen af de stærkeste spillere i V1 16+ og det fungerer rigtig godt med kommunikationen og det er det vi har brug for i striketeamsne at medlemmerne kan snakke sammen internt igennem PM's uden ledelsen blander sig udover at sende ordre.

- Håber du blev lidt klogere på min svar.

Med venlig hilsen

>> Zimquik V1 <<
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, men lige to ting.

1. hvordan er det kommet så vidt at du ser mig som en pointlu*er?

2. Jeg kender masser af spillere der nok er noget bedre end de fleste i din premade og nogle af dem er 13-14.


jeg er men derudover ening med dig at et vist modenhedsniveau er krævet, men at det er 16+ er for mig stadig uforståelig.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Altså nu gider jeg ikke sidde og diskuterer med dig om alderen i forummet til at starte med, det kan tages over en PM i spillet.
Men til at fastholde på alderen kan jeg fortælle dig at gennemsnitslig sætter vi en aldersgrænse på 16+ fordi mange mindreårige ikke forstår at kommunikerer rigtigt overfor stammemedlemmere. Nu skal du se det fra en anden vinkel og forstå at jeg ikke snakker om din specifike alder på 15, men en yngrere generation. Vi kræver også en vis forståelse at nogen gange bliver man nød til at stå op om natten og have sat uret til at ringe for at rokerer rundt på dine tropper hvis du skal adle/beskytte byer.

- Hvis du har yderliger spørgsmål om alderen og vil forsætte diskutionen vil jeg bede dig om at sende mig en PM, jeg syntes ikke det er det rette sted at spørger om det eftersom du faktisk ikke søger optagelse i stammen men som sagt er bare nysgerrig. Vores aldersgrænse er ikke til diskution og du må forstå at jeg godt ved der er nogen spillere som er rigtige dygtig i en alder af 14-16 eller måske yngre, men hvis du er så nysgerrig kunne du også luske nogen 16+ som er heller ikke de skarpeste på kanterne som vi søger.


>> Zimquik V1 <<
 

shinka

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg skal nok komme og drille dig... og jeg er over 16 så gammel...:) tror jeg
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Bare ved at have den diskussion, har du bevist hvorfor folk under 16 skal smides i akademiet.
 

shinka

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Undskyld, den var ikke indforstået fra min side? Kan du uddybe det lidt mere?

Det han mener er at bare det faktum at ulven4569 startede snakken, og bliver ved med og hænge sig i det, er svar nok på hvorfor folk under 16 skal i akademiet til de har bevist at de faktisk er modne nok til og komme "op i den voksnes rækker"
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja det kan der være noget om, men det afviser ikke faktumet at spillere under 16 også burde have adgang.

at jeg så diskuterer det og dermed i hans øjne er så umoden at jeg burde komme i academiet, hvor kun nybegyndere der ikke har nogen real erfaring kommer syntes jeg er ulogisk.


jeg har kan men heller ikke forstå (hvilket jo helt sikkeret har at gøre med at jeg er 15 og først 16 om nogle måneder) at det at betvivle et alderskrav på 16 er umodent.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sikke dog en gang BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP. Den værste sviner jeg nogensinde har fået i forbindelse med spillet var fra en ældre herre. Vil tro han var omkring 40 (kone og børn eller hele pakken om man vil). Grunden til jeg fik den var pga noget propaganda, hvilket jeg blev lidt sur over, men lad det ligge. Spillet var mit første og jeg lå i randen af den verden, da jeg ikke havde været med fra starten. Jeg var derfor endt i en stamme med hovedsageligt børn og sammenlignet med den ældre herre var de mindst 5 gange mere modne end han. Det sjove af det hele var at han var leder af en af de største stammer i den pågældende verden!
I må meget undskylde hvis det at tænke tilbage på den situation har gjort mit sprog en anelse umodent, men min pointe er blot at der er mange flere undtagelser end der her er insinueret.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
tja det kan der være noget om, men det afviser ikke faktumet at spillere under 16 også burde have adgang.

at jeg så diskuterer det og dermed i hans øjne er så umoden at jeg burde komme i academiet, hvor kun nybegyndere der ikke har nogen real erfaring kommer syntes jeg er ulogisk.


jeg har kan men heller ikke forstå (hvilket jo helt sikkeret har at gøre med at jeg er 15 og først 16 om nogle måneder) at det at betvivle et alderskrav på 16 er umodent.

- Skal du have den på engelsk eller er dansk ok for dig? Hvis du vil have en yderliger forklaring fordi du har et eller andet problem med at kunne forstå dansk, så skriv en PM til mig og jeg vil være din translater til at skærer det ud i pap for dig, ihvertfald vil jeg ikke have flere af dine kommentare om aldersgrænsen i dette her indlæg. SLUT.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg klarer mig med dansk ellers tak for tilbudet :p

jeg har skam forstået at du ikke gider have folk som snakker om aldersgrænsen i din premade tråd, men at jeg stoppede indtil den kørte vidre uden min indblanding kan jeg ikke gøre for.

at jeg så har skrevet noget til mit forsvar gider jeg ikke undskylde, men er da villig til at stoppe, hvis ikke der er flere der har tænkt sig at komme med deres mening.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Det skal de nok lade vær med. Men syntes personligt at du faktisk har vist hvorfor vi sætter aldersgrænsen på 16+. Så kan vi lade vær med at snakke mere om det og du kan tænke over svaret som jeg har givet dig, men forstår personligt ikke hvorfor du egentlig overhovedet skriver til at starte med når jeg har spottet at du selv søger stammemedlemmer, jeg ville da påpege at du ikke har vist at du er moden nok til at styrer din egen stamme nå du føler dig krænket og derfor vil forsvarer dig selv. Men alt bedste held med dig, vi ses jo nok på i krigstiden i V4.
 
Top