Lav punkt.!

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Godaften

Nu har Tribal Wars endnu engang nået et fantastisk nyt lavpunkt.


Først hører vi fantasiske stammer som LAZY? og FART snakke om at alle andre er krammestammer. Men hvem er lige den største krammestamme af dem alle sammen. Hvem har IAP med hinaden, selvom de er de to største stammer. og LAZY? har endda også IAP med ES. Helt ærligt. Sørgeligt at høre voksne mennesker sidde og sige noget, og gøre noget andet. Så smarte er I sgu heller ikke, selvom I selv synes.

Hvad sker der for at samtidig med at LAZY? har IAP med alle (og ikke er en krammestamme), så flygter FARTs størtste medlem, så snart han bliver angrebet? Endda over i en stamme der har IAP med fjenden. Samtidig vil han ikke kaldes en flygtning, selv der er angreb begge veje. Så hører man tudehistorier som "Jamen der er gået over 24 timer siden sidste angreb". Jamen, buhu. Fedt at opfinde bete små tåbelige regler, for at retfærdiggøre sin egen fejhed.

Samtidig har FART indgået en aftale med Guderne om at de deffer Tobias2008 (men er stadig ikke en krammestamme?), fordi han endnu engang ikke kan klare sig selv, om hans stamme ikke formår at hjælpe.

Men helt seriøst. Er SYYYYG træt at at høre på de samme mennesker sidde og tude herinde.
 
Senest redigeret af en moderator:

freyr

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg synes du skal have en tude kiks eller en hel ramme med tude kiks .da du ikke skriver hvem du er
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
jaaaa,du har da ganske ret i alle dine antagelser,du må da være den bedste og mest vidende TW spiller der er på DK server,yderlig uden at tilkendegive hvem du er...stor respekt

kunne næsten gå hen at tro du er ES mand,men Avs der sidder sku folk der har lavet mange fine numre gennem tiderne

Eller er du bare en af de der gang på gang tuder højt.

til sidst kære velvidende anonyme spiller...ved du hvad aggressiv propaganda betyder..hvis ikke så slå op i ordbogen.
 
Senest redigeret af en moderator:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Skræmmende lavt niveau.

Jeg håber sgu ikke der er nogen af Jer der har børn. Stakkels dem. :(
 

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Spiller ikke selv på serveren. Langt fra har fået dårlig smag i munden af TW.

Blot et gæt :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Tror nu ikke på at han er ES mand...... det kunne aldrig fatte mig ind :) Vi er jo trods alt ikke propaganda-typer :) lol

Men..... kan vi andre ikke bare være bare LIDT ligeglade med lazy og alt det der andet ***? Det er jo bare et spil..... og i kan så " trøste" jer med at krammestammer som regelt ikke kommer langt

jeg vil også gerne påpege den mangel på respekt som anonym må have....
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Godaften

Nu har Tribal Wars endnu engang nået et fantastisk nyt lavpunkt.


Først hører vi fantasiske stammer som LAZY? og FART snakke om at alle andre er krammestammer. Men hvem er lige den største krammestamme af dem alle sammen. Hvem har IAP med hinaden, selvom de er de to største stammer. og LAZY? har endda også IAP med ES. Helt ærligt. Sørgeligt at høre voksne mennesker sidde og sige noget, og gøre noget andet. Så smarte er I sgu heller ikke, selvom I selv synes.

Hvad sker der for at samtidig med at LAZY? har IAP med alle (og ikke er en krammestamme), så flygter FARTs størtste medlem, så snart han bliver angrebet? Endda over i en stamme der har IAP med fjenden. Samtidig vil han ikke kaldes en flygtning, selv der er angreb begge veje. Så hører man tudehistorier som "Jamen der er gået over 24 timer siden sidste angreb". Jamen, buhu. Fedt at opfinde bete små tåbelige regler, for at retfærdiggøre sin egen fejhed.

Samtidig har FART indgået en aftale med Guderne om at de deffer Tobias2008 (men er stadig ikke en krammestamme?), fordi han endnu engang ikke kan klare sig selv, om hans stamme ikke formår at hjælpe.

Men helt seriøst. Er SYYYYG træt at at høre på de samme mennesker sidde og tude herinde.

Der er nok nogen som har fået det forkerte ben ud af sengen :huh:

At Tobias kommer ind kan jeg ikke udtale mig om, men du burde så også pege fingre af ES som optager BB adlere, og flygtninge...hov vent :huh:

Vita kan jeg ikke udtale mig om andet end at jeg har set rapporter fra deres angreb, og ja der er tropper hos dem de adler der er bare næsten ingen tropper :laugh:
 
Senest redigeret af en moderator:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
hehe... det må jeg sige.... måske skal du bare "bleepe" dine grimme ord :)

ej..... men det er s* for ringe at man anklager hele stammer på baggrund af hvad? et par adlinger? optagelsen af en spiller det tilsynladende havde været under angreb tidligere.... heh......

nå, tobias.... denne gang må jeg vel erklære mig enig!!!
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
hehe... det må jeg sige.... måske skal du bare "bleepe" dine grimme ord :)

ej..... men det er s* for ringe at man anklager hele stammer på baggrund af hvad? et par adlinger? optagelsen af en spiller det tilsynladende havde været under angreb tidligere.... heh......

nå, tobias.... denne gang må jeg vel erklære mig enig!!!

tør næsten ikke skrive noget mere en eller anden BIP supporter ka ik li mig
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
tør næsten ikke skrive noget mere en eller anden BIP supporter ka ik li mig

Tør dog øjnene menneske.

Du svinede stort set alle der ikke er i Lazy? med den besked til Anonynom.

Jeg kan ikke andet end at give Yan88 ret; drop de 'grimme' ord og hæv niveauet. Det både klæder forum, men giver så sandelig også et bedre billede af folkene bag indlæggene.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tør dog øjnene menneske.

Du svinede stort set alle der ikke er i Lazy? med den besked til Anonynom.

Jeg kan ikke andet end at give Yan88 ret; drop de 'grimme' ord og hæv niveauet. Det både klæder forum, men giver så sandelig også et bedre billede af folkene bag indlæggene.

Damn,du jo blotlagt for humor,du ved godt det er et pc spil og ikke rl det her:huh:eek:g lær lige dansk for kan kun se jeg er efter anonymen,mine holdninger til visse ES folk kommer sig sku nok af de erfaringer man har fra tidl servers.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg vil gerne bede alle om at holde for øje der ikke kastes mere benzin på bålet ved at bruge fornærmelser der sagtens kan væres foruden. Meningen skal nok komme frem alligevel blot på en pænere og acceptabel måde.
 

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
På forum er det ikke lovligt at sige hvad man ved!!!
Foaly har været sød og slette meget af mit indlæg hvilket jeg ser træls..
Men ja.. hvad ellers kan jeg sige?


Hvis i vil skrive med mig er mit skype navn
thorwald.henrikson
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
din holdning til v7-kendingerne.... eller de nye medlemmer vi har taget ind?

er underordnet hvorfra og hvem,dem jeg snakker om ved hvem de er,uanset om vi snakker dobbeltkonto,delt internet,flygtning,moralbasher eller andet...pointen er bare uanset om det er her/igm/skype så rummer der en del dobbelt morale i ES ved nogen medlemmer i forhold til visse holdninger om andre personer.

vil så samtidig gøre opmærksom på Yan88 at intet er myntet på din person:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Godaften

Nu har Tribal Wars endnu engang nået et fantastisk nyt lavpunkt.


Først hører vi fantasiske stammer som LAZY? og FART snakke om at alle andre er krammestammer. Men hvem er lige den største krammestamme af dem alle sammen. Hvem har IAP med hinaden, selvom de er de to største stammer. og LAZY? har endda også IAP med ES. Helt ærligt. Sørgeligt at høre voksne mennesker sidde og sige noget, og gøre noget andet. Så smarte er I sgu heller ikke, selvom I selv synes.

Hvad sker der for at samtidig med at LAZY? har IAP med alle (og ikke er en krammestamme), så flygter FARTs størtste medlem, så snart han bliver angrebet? Endda over i en stamme der har IAP med fjenden. Samtidig vil han ikke kaldes en flygtning, selv der er angreb begge veje. Så hører man tudehistorier som "Jamen der er gået over 24 timer siden sidste angreb". Jamen, buhu. Fedt at opfinde bete små tåbelige regler, for at retfærdiggøre sin egen fejhed.

Samtidig har FART indgået en aftale med Guderne om at de deffer Tobias2008 (men er stadig ikke en krammestamme?), fordi han endnu engang ikke kan klare sig selv, om hans stamme ikke formår at hjælpe.

Men helt seriøst. Er SYYYYG træt at at høre på de samme mennesker sidde og tude herinde.

Sjovt du ik nævner ES som jeg så vidt ved også har adskillige aftaler med stammer af samme størelse :huh:

Men hr. Anonym.. Hvorfor highligter du lige vores to stammer?? altså vi er i et så tideligt stadie af spillet at der endnu ikke er nogle der har overtaget som sådan.. derudover bør man minde dig om at Lazy? ik ligefrem prøvede at hugge, historien udspiller sig nemlig i at før vi overhovedet var i Top 10 var der over 5 stammer der mente vi sku væk, dem vandt vi over, senere kom der 5 mere, dem vandt vi igen over og nu er der adskillige stammer mere som teamer op mod os.. og nu siger du så til os at på trods af det LILLE forspring vi har, så bør vi bare ku klare hele verdenen selv ellers er vi huggers ?
Tør øjnene og gå efter ES som ingen problemer har haft rigtigt og alligevel vælger at teame op med adskillige andre!
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Sjovt du ik nævner ES som jeg så vidt ved også har adskillige aftaler med stammer af samme størelse :huh:

Men hr. Anonym.. Hvorfor highligter du lige vores to stammer?? altså vi er i et så tideligt stadie af spillet at der endnu ikke er nogle der har overtaget som sådan.. derudover bør man minde dig om at Lazy? ik ligefrem prøvede at hugge, historien udspiller sig nemlig i at før vi overhovedet var i Top 10 var der over 5 stammer der mente vi sku væk, dem vandt vi over, senere kom der 5 mere, dem vandt vi igen over og nu er der adskillige stammer mere som teamer op mod os.. og nu siger du så til os at på trods af det LILLE forspring vi har, så bør vi bare ku klare hele verdenen selv ellers er vi huggers ?
Tør øjnene og gå efter ES som ingen problemer har haft rigtigt og alligevel vælger at teame op med adskillige andre!

dekani for f*****.... opfordre du nu folk til at gå i flæsket på ES??? nejda :)

prøv at tænke mere realistisk min "ven"
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Langt fra faktisk, har ingen interresse i at folk går i flæsket på dem :)

Var blot et eks. på ting han ku klage over istedetfor at brokke sig over en stamme der har måtte modstå næsten alle i V9, pludselig har fået en ven...
 
Top