Lazy? og lazy! = dobbelt så dovent?

anacunt

Nybegynder
Reaktionsscore
0
blev en anelse forvirret, da jeg så Lazy? ikke længere lå på 1# pladsen, så åbnede jeg øjnene og så de nu ligger henholdsvis 3# og 4#..pga de har delt stammen op.. Er det noget man måske kunne få en forklaring på måske? tror der er mange der kommer til at spekulere lidt over det.. :eek:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Er vist noget med at der var et par stykker her i Lazy der mente der var for lidt modstand, blev det besluttet at vi delte os fair op i 2 stammer og vil bekæmpe hinanden for noget god action :D
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Siden Lazy? blev for doven for nogen, blev Lazy! oprettet... Som Baulerss siger, lad os se hva det ender ud i. Waarrr :cool:
 

anacunt

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er vist noget med at der var et par stykker her i Lazy der mente der var for lidt modstand, blev det besluttet at vi delte os fair op i 2 stammer og vil bekæmpe hinanden for noget god action :D

Har svært ved at tro i ligefrem kommer til at bekæmpe hinanden sådan lige med det samme. men kan lide indstillingen!
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lige for at få styr på 2 ting

Lazy! er klart sejere end Lazy?. Men bare vent til Lazy@ kommer. Så bliver det vildt.

Og grunde til delingen af stammen er fordi vi vil prøve at lave ligeså mange Wings som vores modstamdere har! (Det virker bare som en knald god idé!)
 

Anonymen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej højt højtidelige tidlige mennesker

Lad os nu kalde en spade for en spade


Stammen der hader krammestammer har fået et akademi... Det samme som de kritiserer alle for, i alle verderner.... Viser bare endnu engang hvor latterligt dobbeltmoralske spillere der er i denne stamme

Alt hvad de selv gør, er altid bare i orden. De er de bedste hver gang

Når andre gør det samme, er de bare tabere


Men hvis I virkelig er så gode, hvorfor skal I så have et akademi? Hvorfor har I aldrig vundet en verden? Hvorfor er kun jer selv der synes I er så gode? Er det ikke pinligt at selv synes man er sååååå sej??


Men er jo typisk folk der i virkeligheden ikke har noget som helst at gå op i. De forsøger at hævde sig selv, ved at tro de er noget specielt


Så den leger vi med på.

Nøøøøøøj, hvor er LAZY bare så dobbelt seje... Nu er I to krammestammer, der krammer..: NEJ HVOR ER I DE BEDSTE JEG NOGENSINDE HAR SPILLET MED.......
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hej højt højtidelige tidlige mennesker

Lad os nu kalde en spade for en spade


Stammen der hader krammestammer har fået et akademi... Det samme som de kritiserer alle for, i alle verderner.... Viser bare endnu engang hvor latterligt dobbeltmoralske spillere der er i denne stamme

Alt hvad de selv gør, er altid bare i orden. De er de bedste hver gang

Når andre gør det samme, er de bare tabere


Men hvis I virkelig er så gode, hvorfor skal I så have et akademi? Hvorfor har I aldrig vundet en verden? Hvorfor er kun jer selv der synes I er så gode? Er det ikke pinligt at selv synes man er sååååå sej??


Men er jo typisk folk der i virkeligheden ikke har noget som helst at gå op i. De forsøger at hævde sig selv, ved at tro de er noget specielt


Så den leger vi med på.

Nøøøøøøj, hvor er LAZY bare så dobbelt seje... Nu er I to krammestammer, der krammer..: NEJ HVOR ER I DE BEDSTE JEG NOGENSINDE HAR SPILLET MED.......


God holdning du har....


Der står jo længere oppe at de vil bekæmpe hinanden senere :eek: Så mod tiden jo vise ;)
 
Senest redigeret:

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Seriøst Anynom hvem end du er.

Tag dig lige sammen, og skab lidt positiv stemning aight? Enjoy the game :D

Ved ikke hvem du hentyder til, men det er nu ikke alle der har spillet på DK server længe.

Fint du kommer med din mening, men hvis du skal være negativ istedet for lidt humor, så skriv til dem du hentyder til privat.

Du aner jo åbenbart ingenting, så hvorfor kommentere. lol
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hej højt højtidelige tidlige mennesker

Men hvis I virkelig er så gode, hvorfor skal I så have et akademi? Hvorfor har I aldrig vundet en verden? Hvorfor er kun jer selv der synes I er så gode? Er det ikke pinligt at selv synes man er sååååå sej??

Hvem siger at de spillere der er i Lazy aldrig har vundet en verden?

Det er jo tilladt at skifte spillernavn i ny og næ ik??
 

Summit

I træning
Reaktionsscore
0
Hvem snakker om akademi?

I givet fald er det vist første gang i TW-verdenshistorien, at et akademi ligger på 3. pladsen på stammeranglisten og moderstammen på 4.

Må vi bede om lidt mere abstraktionsevne og humoristisk sans. Vi byder altså på underholdning i topklasse!
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ja, det skal jeg :p

Anonymen, vi ved godt hvem du er :wave:

Men tilbage til det vigtige herinde, det vedrører kun de mest Lazy personer hvad vi laver derinde :p
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har aldrig vundet en verden. Så der har du ret. Men der stopper det så også.

Der er nye spillere i begge stammer og også folk der var her fra starten. Så akademi-snakken kan du godt pakke væk.
Det er en skidt måde at lærer spillere op på anyway.

"Men er jo typisk folk der i virkeligheden ikke har noget som helst at gå op i. De forsøger at hævde sig selv, ved at tro de er noget specielt"
Den her er personligt min favorit. Først var vi dårlige og dernæst havde vi ikke noget at gå op i. Det ved du jo godt du kun kan tillade dig at skrive fordi du skrive anonymt. Den sætning havde slet ikke holdt i retten hvis du havde turde at skrive under!!
Og det med at "hævde sig selv" giver jo ganske simpelt ingen mening.

Til sidst vil jeg gerne slutte af med at sige tak! Fedt at du fik folk op af stolene, det er længe siden der har været så meget aktivitet off. forum.

-JensenJr2

Ps. Angelo hvis du skal i Bilka skriver du lige, jeg vil med!!
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Der må ikke diskutteres om snyd eller sager mellem spillere og support på forummet.

Så der henvises til enten på pm her eller i spillet og skype.

Reglerne skal jo følges :p Ellers forsvinder solen over os og der kommer regn igen :(
 
Top