Lazy? og lazy! = dobbelt så dovent?

anacunt

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvem snakker om akademi?

I givet fald er det vist første gang i TW-verdenshistorien, at et akademi ligger på 3. pladsen på stammeranglisten og moderstammen på 4.

Må vi bede om lidt mere abstraktionsevne og humoristisk sans. Vi byder altså på underholdning i topklasse!


så vidt jeg ved, kender jeg ihvertfald ikke nogle der har haft en akadami stamme så højt oppe før, så hvis det er en akadami stamme, så tillykke med det. men tbh ligner det ikke en akadami stamme, menhvis det er så er.. så vil jeg mene det er ok lol.

Humor ja tak, kunne være gj.. ikke mange morsomme historier der er herinde :sleep:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Hej højt højtidelige tidlige mennesker

Lad os nu kalde en spade for en spade


Stammen der hader krammestammer har fået et akademi... Det samme som de kritiserer alle for, i alle verderner.... Viser bare endnu engang hvor latterligt dobbeltmoralske spillere der er i denne stamme

Alt hvad de selv gør, er altid bare i orden. De er de bedste hver gang

Når andre gør det samme, er de bare tabere


Men hvis I virkelig er så gode, hvorfor skal I så have et akademi? Hvorfor har I aldrig vundet en verden? Hvorfor er kun jer selv der synes I er så gode? Er det ikke pinligt at selv synes man er sååååå sej??


Men er jo typisk folk der i virkeligheden ikke har noget som helst at gå op i. De forsøger at hævde sig selv, ved at tro de er noget specielt


Så den leger vi med på.

Nøøøøøøj, hvor er LAZY bare så dobbelt seje... Nu er I to krammestammer, der krammer..: NEJ HVOR ER I DE BEDSTE JEG NOGENSINDE HAR SPILLET MED.......


øhh har vi aldrig vundet en verden ?
Så føler jeg mig godt nok heldig for så vidt jeg ved har jeg vundet 2 på .dk og står til at vinde endnu 1 om lidt (self. ikke alene, men gennem teamwork osv.)
Ud over det er jeg også jævnt sikker på nogle af de andre i lazy har vundet en verden eller 2.

Var det ikke dig der sagde lad os kalde en spade for en spade, og så begynder du selv at fordreje sandheden så den passer bedre til dine udsagn tsk tsk tsk....

Som sagt så mange gange før dobbelt morale er dobbelt så godt.
Vi er vel heller ikke de eneste der syntes vi er SÅåååååååå gode, for hvis vi var hvorfor angriber andre stammer os så ?
syntes jeg altså er noget mærkeligt noget, hvis vi ikke er gode, så der vel for djævlen da ingen grund til at angribe os ?
så kan vi jo bare foresætte med at adle BB og.... hov vent nej det ikke os, når men så kan vi lave noget mere af det der krammeri, som alle bliver ved med at råbe om omkring vi gør.
Men dem der råber højest er sjovt nok også dem der selv gør det.
Confused much ?
i know i am :huh:
 

Killerkaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
øhh har vi aldrig vundet en verden ?
Så føler jeg mig godt nok heldig for så vidt jeg ved har jeg vundet 2 på .dk og står til at vinde endnu 1 om lidt (self. ikke alene, men gennem teamwork osv.)
Ud over det er jeg også jævnt sikker på nogle af de andre i lazy har vundet en verden eller 2.

Var det ikke dig der sagde lad os kalde en spade for en spade, og så begynder du selv at fordreje sandheden så den passer bedre til dine udsagn tsk tsk tsk....

Som sagt så mange gange før dobbelt morale er dobbelt så godt.
Vi er vel heller ikke de eneste der syntes vi er SÅåååååååå gode, for hvis vi var hvorfor angriber andre stammer os så ?
syntes jeg altså er noget mærkeligt noget, hvis vi ikke er gode, så der vel for djævlen da ingen grund til at angribe os ?
så kan vi jo bare foresætte med at adle BB og.... hov vent nej det ikke os, når men så kan vi lave noget mere af det der krammeri, som alle bliver ved med at råbe om omkring vi gør.
Men dem der råber højest er sjovt nok også dem der selv gør det.
Confused much ?
i know i am :huh:

Shh.......
 
Top