Let's the fight begin

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa allesammen :D ..

Jeg ønsker jer allesammen en rigtig god dag idag, og jeg er sikker på rigtig mange har glædet sig til idag for det er vi en masse som har gjort. Og det kommer til at blive sjovt kan jeg sikker jer allesammen for :D ..

Vil da os lige benytte lejligheden til at sige at endnu en gang at jeg ønsker allesammen held og lykke, idag er dagen hvor de svage vil flade fra og de gode vil stige til tops, så må vi jo se hvem det er :rolleyes: ...

På en måde kan man også sige det er idag man for fundet sine venner/fjender det vil sige Forbund/IAP og Fjender .. men det vil tiden vise for det kræver at man tænker sig om inden man angriber for at skabe de rigtig venner ( Forbund / Iap ) og de rigtig fjender ;) ..

Vil ikke røbe alt taktik / taktikken så derfor bliver jeg skam nød til at stoppe her, men i kommer nok til at se den

Til sidst vil jeg sige, TÆNK inden i angriber måske er det godt måske ikke hvem ved, men vi ved ;) ...

HELD OG LYKKE ALLESAMMEN :)

// Carebears :cool:
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
øksekæmpere hvad er det for noget ? :O ... " Ment sjovt "

Vi andre er mere til heste ^^ :D .. Men det skal nok blive sjovt at slippe dem løs :p
 

iKilledKenny

I træning
Reaktionsscore
0
Det har jeg været for nærig til udforske... lol. Kan være jeg skal tømme naboerne, så jeg kan komme igang med dem..
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nærig skal man skam ikke være, det er kun når det glæder penge :D .. Men ellers ja skynd dig komme igang :D
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Og så er der dem der startede lidt senere, og først må angribe naboerne i morgen eller overmorgen. :eek:
 

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Ej, mine mænd bli'r så sure når de skal gå så langt. :eek:
De må hellere gå ud og samle lidt ressourcer fra de små grå. ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hehe :) Ja idag er jo dagen hvor alt sker :D Og hvor vi ser hvilke stammer der kan stå sammen, og hvilke der ikke kan ;) Men du kan godt angribe selv om du er under BP ;)
 
Top