Lidt sjov og ballade!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er sku ked af og skuffe dig, men man ska jo også have tropperne til og forsvare de dejlige miner :p
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
xD ja.. Måske kommer jeg og besøger dig en af de næste dage :D skal lige finde lidt tid i kalenderen xD
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvorfor sku du dog gøre det, ville da ikke gi mening og miste alle dine tropper uden i det mindste at bidrage med en adel til min kongemorder medalje :huh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Spamburg..
Får dig kicked fra stamen :eek:.. Eller skal jeg bare nakke dig nu hvor du er halvdød :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spamburg..
Får dig kicked fra stamen :eek:.. Eller skal jeg bare nakke dig nu hvor du er halvdød :laugh:

LOL xD hvem skaffede dig ind i første omgang?? og tror hellere at centurion vil beholde mig end dig xD

Deka.. Det er jo ikk mig der dør -.-' Men mindre jeg kommer med mit haglgevær og skyder knoppen af dig xP
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Selvtillid er en stærk kraft, hold fast i den og lige meget hvor mange der siger til dig at du sku lære hva spillet går ud på, så bare behold troen på dig selv :p

Btw. Haglgevær hører vidst ikke til under midelalderen, men var det ment til rl, kan jeg forsikre dig om du truer den forkerte ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
LOL xD hvem skaffede dig ind i første omgang?? og tror hellere at centurion vil beholde mig end dig xD

Deka.. Det er jo ikk mig der dør -.-' Men mindre jeg kommer med mit haglgevær og skyder knoppen af dig xP

Du er så sjov Spamburg.. Så sjovt at jeg glemte at grine..
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Syntes denne tråd har taget en forkert drejning :eek:

Vi er kommet ud i mordtrusler osv. :huh:

Det må du gå et andet sted hen med....
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Syntes denne tråd har taget en forkert drejning :eek:

Vi er kommet ud i mordtrusler osv. :huh:

Det må du gå et andet sted hen med....

:confused: Hvad mener du med dette ?
Kan ikke helt se hvad du mener ?. Hvis det er Deka du hentyder til er det ikke mordtrusler.. Det er TW trusler :laugh:.. Altså det samme som anriber du nakker jeg dig osv..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.. det er bare TW trusler ;))

@Deka
Laver da bare den første :p er da ligeglad med om den var der eller ej..
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
LOL xD hvem skaffede dig ind i første omgang?? og tror hellere at centurion vil beholde mig end dig xD

Deka.. Det er jo ikk mig der dør -.-' Men mindre jeg kommer med mit haglgevær og skyder knoppen af dig xP

Det lyder ikke som en venlig TW trussel og hvis dine mænd har Haglgevær, så snyder du :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er sådan noget specialt noget Spamburg har fået ind.....
Han snyder :D.. Ellers laver han sjov :huh:
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top