Lidt vand på Dekani`s mølle

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Så kommer der lidt oplysninger Så Dekani kan kaste sig grædende af grin på gulvet.

TBOJ er nu blevet så populære at vi har været nødt til at udvide nok engang. Sidste skud på stammen er TBOJ-A

Det vil bevirke at vi bliver endnu flere og endnu stærkere så vi til sidst vil bombe dig tilbage til kridt-tiden.

Jeg Be`r og håber at jeg personligt vil få den glæde at nakke din sidste by. Skulle det ske kan du stole på at jeg ligger grædende af grin på gulvet og lur mig om der ikke også vil komme et hånebrev.

Af alle de folk jeg har mødt i dette spil(og det er mange) er du den mest indbildske , ensporet , blåøjet og arrogante person jeg har mødt.

Du kan kalde os Massrecruit-stamme , Noobs , flygtninge og hvad du ellers vil af skældsord, imens bygger vi os større og stærkere. TBOJ familien vil sammen med vores allierede(resten af verden ifølge dig) nedkæmpe MMD.

Venlig hilsen..hhmm jeg stryger sgu venlig

Hilsen
Julebryg
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
TBOJ
Hihihi lærer i det ikk?
Mens i gror jer større og stærker gør MMD det vel nok os :D
Og du tror på at du kan tage Dekani ned GO AHEAD!:p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jamen det vil jeg da også tillade mig, må indrømme jeg aldrig havde troet i ku synke så lavt, som til og lave endnu en masse rekruterings stamme, MEN HOV det gjorde i sku lige
rofl.gif


Tror vi ska have Innogames til og lave en verden hvor det handler om at rekrutere sig til sejr :D

Forslag til regler : Dem der rekrutere hurtigst vinder xD hahaha

Ps. TBOJ familien er snart rettere en sydlig stamme hvor alle er fætre og kusiner :D hehe
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men alligevel et akadami?:eek:
Håber da det blir nogen som man kan lege med :-D
Altså helt fredligt og tage deres byer :p
 

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så kommer der lidt oplysninger Så Dekani kan kaste sig grædende af grin på gulvet.

TBOJ er nu blevet så populære at vi har været nødt til at udvide nok engang. Sidste skud på stammen er TBOJ-A

Det vil bevirke at vi bliver endnu flere og endnu stærkere så vi til sidst vil bombe dig tilbage til kridt-tiden.

Jeg Be`r og håber at jeg personligt vil få den glæde at nakke din sidste by. Skulle det ske kan du stole på at jeg ligger grædende af grin på gulvet og lur mig om der ikke også vil komme et hånebrev.

Af alle de folk jeg har mødt i dette spil(og det er mange) er du den mest indbildske , ensporet , blåøjet og arrogante person jeg har mødt.

Du kan kalde os Massrecruit-stamme , Noobs , flygtninge og hvad du ellers vil af skældsord, imens bygger vi os større og stærkere. TBOJ familien vil sammen med vores allierede(resten af verden ifølge dig) nedkæmpe MMD.

Venlig hilsen..hhmm jeg stryger sgu venlig

Hilsen
Julebryg

Jeg undre mig meget over at Julebryg skriver det her ^^ .. Vil det sige TBA71 har 2 konti eller hvad? :)

Men lad mig gøre det kort og enkelt ... ;-) ..
- I er hverken populære og vil heller aldrig blive det, at i udvider er der kan et tegn på i er bange for at tabe ;) ..

Det glæder ikke om at være flest .. Heller mindre spiller og alle er aktiv end flere 100 medlemmer hvor 25% af dem ikke er aktive ... Desuden kræver det os man kan det tekniske og det stargriske og lidt mere! :) .. Uden det jaaa. :)..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Syns det er harmløst, altså for jer der ikke er inde omkring V5 så ser verdenen sådan her ud :D

1 MMD 6.118.332
2 TBOJ 5.233.008
3 TBOJ-W 1.804.094
4 so6 1.667.930
5 So6-W 430.712

Og herfra går det kun nedaf bakke xD

Men ligefrem og lave et academy på trods af TBOJ har 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 OG 13 pladsen på deres side og de alene selv står næsten lige så stærkt som os..Amen...

Jeg syns det er fedt at se en stamme lige under os ser os som en så stor trudsel at de ligefrem masse rekrutere stadigvæk bare for at vinde :D haha
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Skal da nok blive hyggeligt :-D
Jeg retter lige det jeg skrev det er ikke et akadami det er en ALLY xD
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Lyder lidt som om Sovjetunionen igen er genopstået?

De tog jo hvem som helst som forbund og lign.

Kan TBOJ ikke klare 2 stammer? Skal de tage flere noobs ind? Hmm...lyder som om de allerede har tabt siden de ønsker flere som kan adle barbar landsbyer for dem :p

Masserecruit nej tak! Få men gode ja tak!.....Hvor mange IAP'er/forbund har TBOJ nu? :huh: Nok alle stammer i top 50 undtagen MMD og min :laugh:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hmmm... underligt at massrecruit sejrer hvor jeg ikke er aktiv :eek: sørgeligt at der er så få der kan organisere... Kan være jeg skal gå på førtidspension og jorde alle massrecruit... bare for at vise at de kan overvindes :p
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmmm... underligt at massrecruit sejrer hvor jeg ikke er aktiv :eek: sørgeligt at der er så få der kan organisere... Kan være jeg skal gå på førtidspension og jorde alle massrecruit... bare for at vise at de kan overvindes :p

Ja det ser ud til alle andre har svært ved det ;)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
TOMEL FINGER OP HER FRA! held og lykke tboj! mit hjerte er med jer !
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
nu spiller jeg gudskelov ikke på den verden mere (tak x-6 1/2 -> UF afhoppere), men lader da til at balancen er genvundet..... hmmmmm.....
 

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Lyder lidt som om Sovjetunionen igen er genopstået?

De tog jo hvem som helst som forbund og lign.

Kan TBOJ ikke klare 2 stammer? Skal de tage flere noobs ind? Hmm...lyder som om de allerede har tabt siden de ønsker flere som kan adle barbar landsbyer for dem :p

Masserecruit nej tak! Få men gode ja tak!.....Hvor mange IAP'er/forbund har TBOJ nu? :huh: Nok alle stammer i top 50 undtagen MMD og min :laugh:

Altid sjovt at læse lidt med hæhæ, men her bliver jeg lige nød til at rette lidt.. Sovjetunionen tog ikke hvem som helst ind. det ville kræve et modikum af frivillighed på deres allieredes side, det var der ikke..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nææ nu har jeg aldrig :huh:

Nu nakker de sku også mine farme, helt klart en sejr til TBOJ .. altså over barbarene :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Pludselig ide :)

Vi laver en MMD-W og tager imod alle de ansøgninger vi får fra TBOJ, ku sku være skægt :laugh:

Ej må hellere lade værre, så kommer Flyver bare efter mig :eek:
 
Top