Lidt vand på Dekani`s mølle

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Side 1:

Mere barbar adling fra TBOJ's side :cool: Imens MMD adler byer fra dem :laugh:

Tjaaeee hver gang man forsøger sig med en MMD adling "forlader" vedkommende jo stammen:p

Banion , slovdan..blot for at nævne et par stykker
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ehmm ved ikke hvem du får de infos fra, men til og starte med har Banion aldrig været i MMD, så hvis i ikke kan se ham der nu, så overrasker det mig ikke :laugh:

Hva angår Slovdan er han ganske rigtigt stoppet med spillet, men med en spiller der stopper er det self. klart du kommer frem til dit resultat at alle bare gør det ..Noob.. :cool:

Men jeg syns din nyeste propaganga lyder meget sjovt, så du er da velkommen til og forsøge dig med et par stykker mere :D
 
Senest redigeret:

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Ehmm ved ikke hvem du får de infos fra, men til og starte med har Banion aldrig været i MMD, så hvis i ikke kan se ham der nu, så overrasker det mig ikke :laugh:

Hva angår Slovdan er han ganske rigtigt stoppet med spillet, men med en spiller der stopper er det self. klart du kommer frem til dit resultat at alle bare gør det ..Noob.. :cool:

Men jeg syns din nyeste propaganga lyder meget sjovt, så du er da velkommen til og forsøge dig med et par stykker mere :D

Av for dælen da, der fik du mig. Banion kom jo aldrig med over da i smeltede sammen med uF. Han havde nok ikke point nok :p

Slovdan stoppet ?? mærkeligt at han så joiner QT:laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nææ Banion var inaktiv i en længere periode, alle de inaktive kom ikke med over ;)

Jaa undrer sku også mig ?? :huh:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
xxxxxden 05.01. kl. 19:38
Hej alle, jeg vil gerne sige mange tak for spillet og mange tak til dem der flittigt har sendt deff til mig.

Jeg føler ikke at jeg kan gøre mere her og derfor sender jeg jeres deff tilbage med tak for lånet og efterfølgende melder mig ud af stammen.

Mange tak

Mvh
xxxxx

Hmm, denne var i min postkassen... gad vide hvem den er fra :huh:
 
Senest redigeret:

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
NU bliver det ikke mere grinagtigt:laugh:

Tror du Dekani at det at forlade MMD vil redde din røv.

Tror du Dekani at det samlede TBOJ flytter fokus fra dig.

Uanset hvad stamme du starter vil vi jagte og slagte dig:D

Men det er sgu da morsomt at det er (ifølge jer masserekrutteringsstammen) TBOJ der gang på gang Sejrer.

Uanset hvad i har smidt i hovedet på os har vi ikke haft masseflugt eller Panikket og søgt andre veje...se DET er hvad jeg kalder en stamme, så kan i kalde os lige hvad i vil:wave:

Måske det er ledelsesstilen folk til sidst har fået nok af
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
NU bliver det ikke mere grinagtigt:laugh:

Tror du Dekani at det at forlade MMD vil redde din røv.

Tror du Dekani at det samlede TBOJ flytter fokus fra dig.

Uanset hvad stamme du starter vil vi jagte og slagte dig:D

Men det er sgu da morsomt at det er (ifølge jer masserekrutteringsstammen) TBOJ der gang på gang Sejrer.

Uanset hvad i har smidt i hovedet på os har vi ikke haft masseflugt eller Panikket og søgt andre veje...se DET er hvad jeg kalder en stamme, så kan i kalde os lige hvad i vil:wave:

Måske det er ledelsesstilen folk til sidst har fået nok af

Hahah flygte i pannik fra jer og Lufferne


Dagens Grin :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
NU bliver det ikke mere grinagtigt:laugh:

Tror du Dekani at det at forlade MMD vil redde din røv.

Tror du Dekani at det samlede TBOJ flytter fokus fra dig.

Uanset hvad stamme du starter vil vi jagte og slagte dig:D

Men det er sgu da morsomt at det er (ifølge jer masserekrutteringsstammen) TBOJ der gang på gang Sejrer.

Uanset hvad i har smidt i hovedet på os har vi ikke haft masseflugt eller Panikket og søgt andre veje...se DET er hvad jeg kalder en stamme, så kan i kalde os lige hvad i vil:wave:

Måske det er ledelsesstilen folk til sidst har fået nok af

Forlader skam aldrig min stamme, jeg er ikke en flygtning der forlader skuden i dårlige tider, som de andre der gjorde, vi har bare lavet en ny hvor de resterende fra MMD kommer over i, kald det en form for en "frisk start" om du vil :)

Jaa må gi jer det, i minder mig mere og mere om ~F~ de er også snart en af de eneste stammer i V4, der har holdt en hel verden under samme navn :cool:

Nææ var det skam ikke, viste sig bare og være et par (EX) uF medlemmer der ikke havde gode intensioner og ødelagde os indenfra, sån kan det jo gå når man stoler på de forkerte :)

Ps. slagte mig? ej come on, jeg har endnu ikke mistet byer til jer, hvorfor sku jeg værre bange for det nu xD
 
Senest redigeret:

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Forlader skam aldrig min stamme, jeg er ikke en flygtning der forlader skuden i dårlige tider, som de andre der gjorde, vi har bare lavet en ny hvor de resterende fra MMD kommer over i, kald det en form for en "frisk start" om du vil :)

Jaa må gi jer det, i minder mig mere og mere om ~F~ de er også snart en af de eneste stammer i V4, der har holdt en hel verden under samme navn :cool:

Nææ var det skam ikke, viste sig bare og være et par (EX) uF medlemmer der ikke havde gode intensioner og ødelagde os indenfra, sån kan det jo gå når man stoler på de forkerte :)

Ps. slagte mig? ej come on, jeg har endnu ikke mistet byer til jer, hvorfor sku jeg værre bange for det nu xD

'De er jo liiige igang med alle de andre' .. :p - Du kommer bagefter.. (Eller noget) :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ved ikke hvorfor.. men med den tidligere udtalelse syns jeg bare den passede godt ind :laugh:

Side 1:
Players: Dekani
Side 2:
Tribes: TBOJ, TBOJ-A, TBOJ-W

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 8
Side 2: 0
Difference: 8

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 43,763
Side 2: 0
Difference: 43,763

chart
 
Top