Lige til en anden gang..

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det var absolut heller ikke planen at ændringen skulle ske med så kort varsel!
Det var et sammentræf af en boss der gav tilladelse til ændringen enormt meget hurtigere end hvad jeg er vant til, en teknikker der havde mulighed for at ændre det helt ekstremt meget hurtigere end forventet og dermed alt for kort varsel både for mig til at advare jer og for jer så I kunne havde fået overstået allerede sendte angreb og fået justeret antallet.

Og simulatoren siger minimum 4 spejdere, så bør du få dem alle hjem i god behold.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fair enough.. Dog lige en ting, der stod intet om at antallet af minimum spejdere var ændret i beskeden vi fik, kun at man ku se bygninger snart og det, Fyyyyhaa ;)
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Antal spejdere der minimum skal sendes er afhængig af de øvrige indstillinger og er ikke en indstilling for sig og jeg besluttede at prioritere at få en besked ud hurtigst muligt i stedet for at først teste om det havde ændret sig. Det var muligvis en fejl.

Men lige for at få noget på det rene. Det her er MIN skyld, jeg bad om at få det ændret hurtigst muligt og jeg fik tydeligvis mit ønske.
Det beviser endnu engang, at man skal være forsigtig med hvad man ønsker sig! ;)
Nu ved jeg til næste gang, at jeg skal huske at tilføje et "med tid til inden at teste og annoncere".

Jeg beklager alle dem der har mistet spejdere og den noget kaotiske måde det skete. Det skal helt klart ikke ske igen og jeg vil gøre mit bedste for at undgå det.
 
Top