Lite aktivitet?

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hvorfor er det så lite aktivitet her på forumet? Når jeg ser på forum poster så er det nesten bare samme personer som svarer i hver eneste tråd.

Burde det ikke bli gjort noe for å få opp aktiviteten?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fordi vi har skræmt alle noobs væk, nu er der kun dig, Miss og Spamburg tilbage :laugh:

Ej vi er sku ikke så mange spillere på .dk, men i kan stadig ikke tæve os :p
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Fordi vi har skræmt alle noobs væk, nu er der kun dig, Miss og Spamburg tilbage :laugh:

Ej vi er sku ikke så mange spillere på .dk, men i kan stadig ikke tæve os :p

Det er der ingen der kan Deka :mad:..

I har da ikke skræmt mig væk :laugh:
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Fordi vi har skræmt alle noobs væk, nu er der kun dig, Miss og Spamburg tilbage :laugh:

Ej vi er sku ikke så mange spillere på .dk, men i kan stadig ikke tæve os :p

Når jeg ser på twstatsen din så har ikke du så mye å si ;)
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Fordi vi har skræmt alle noobs væk, nu er der kun dig, Miss og Spamburg tilbage :laugh:

Ej vi er sku ikke så mange spillere på .dk, men i kan stadig ikke tæve os :p

Jeg er her også Dekani!

Du har så evigt ret, normænd vinder aldrig over os.

Macgyver sagde:
Hvorfor er det så lite aktivitet her på forumet? Når jeg ser på forum poster så er det nesten bare samme personer som svarer i hver eneste tråd.

Burde det ikke bli gjort noe for å få opp aktiviteten?

Nogen ide om hvad han siger:confused::confused::confused:
 

SpyCow

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Når jeg ser på twstatsen din så har ikke du så mye å si ;)

Det er da ligemeget:p

Han er jo i en god stamme:laugh:

EDIT: Han mener han ser kun de samme persone skrive herinde, og han siger "Burde der ikke være noget for at få aktiviteten oppe?
 
Senest redigeret:

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det er da ligemeget:p

Han er jo i en god stamme:laugh:

EDIT: Han mener han ser kun de samme persone skrive herinde, og han siger "Burde der ikke være noget for at få aktiviteten oppe?

Jaja, men det har ikke så mye å si nå. De fleste som er på topp 20, er der fordi dem farmer 24/7. (eller pointwhorer)
Noen av de kommer til å holde seg på topp 20, men det er når folk begyner å krige at vi ser hvem som er gode.

ps.Han ligger jo bare på 72 plass ODA.
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
det er da norsk? :D

Jepp, jeg er norsk.

Men tror vi må on-topic, ellers blir tråden stengt.

Det er sikkert en del nybegynere som ikke vet om forumet, kanskje det burde bli sendt en melding til alle, slik at de kan være med å diskutere og snakke her på forumet.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Når jeg ser på twstatsen din så har ikke du så mye å si ;)

Nå jeg ser på TW stats, så har du ikke så mye at sige :p haha

Man ska aldrig skue hunden på hårene, medmindre den er fra norge :wave:

Men som sagt vi er mindre spillere på .dk, det forklarer allerede en del right ;)
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Grunden til få forum indlæg er vel få spillere. Grunden til det er at der er en hård kærne der ligger meget tæt så de nye spillere bliver noblet vel.
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Tror ærlig talt ikke at der er så mange spillere, som er opmærksomme på TW forummet..og endnu færre spillere ved hvor meget god info man kan finde herinde om de forskellige verdener..

men stadig..KAN JEG FÅ EN TRANSLATØR!? det er jo ikke til at forstå det norsk, svenske, finske eller hvad det nu engang er Bjerg-manden vrøvler om:confused:
 

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Da burde det kanskje bli gjort en endring slik at små uerfarne spillere har sjans til å vokse og lære. F.eks fler millits.
Kankje de som er ledere for tw.dk kan be innogames å reklamere mer for spillet. Det er jo fler mennsker i Danmark enn i Norge.
 
Senest redigeret:

Macgyver

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Nå jeg ser på TW stats, så har du ikke så mye at sige :p haha

Man ska aldrig skue hunden på hårene, medmindre den er fra norge :wave:

Men som sagt vi er mindre spillere på .dk, det forklarer allerede en del right ;)

Nå vet jo ikke du så mye om min tildigere tw karriere.:rolleyes:
 
Top