måske er det sandt

lord nielsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
har hørt at dis er ved at gå i opløsning, da mange af de små spillere ikke få opbakning fra indkommende angreb:confused:
 

Bakaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det kunne jeg forestille mig... Især når de små spillere sender spyd og sværd med off tropper. Så er der ikke mange tilbage....

Kan bl.a. nævne EN NOOB SPILLER ved navn M E A L O N :eek:
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
har hørt at vis spillerne i TR mister byer til UC bliver de adlet indternt mod deres vilje :confused:
 

cookiedk

Nybegynder
Reaktionsscore
1
har hørt at vis spillerne i TR mister byer til UC bliver de adlet indternt mod deres vilje :confused:

Jo jo, men så får de til gengæld et sødt takkebrev fra mig ;-)




cookiedk 20.06.12 13:49
******************************************************
Kære [ally]T.R.[/ally]!

Vil i vidrebringe en stor tak til den person som traf beslutningen om at intern adle supernemo blot fordi han mistede en by til undertegnede....

Jeg skal lige sige at jeg sendte mit angreb kl. l.o.r.t om natten, så ham ikke have en kinamand chanse for at forsvare den om morgenen......

Nå men...... altså... det i så gjorde, gav mig endnu en by her i nat, for supernemo syntes nemlig ikke at i havde gjort jer fortjent til at få alle hans byer, og han foretrak at det blev en som kæmpede ærligt (hint: mig).

Så, kære venner - jeg takker for den ekstra bonusgave i var med til at sende i min retning!

Ps. Den er stacked, den laver KUN angrebstropper og den kommer snart på besøg hos en af naboerne (måske dig ?) ;)

Mvh
Your friendly red dot
******************************************************
 
Top