Malenepalle

bixen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej.

Jeg startet en stamme ved navn Nybyggerne (NB) og har fået malenepalle ind i stammen. han har fået posten som leder og alle de rettigheder som følger med men har samtidigt fået af vide at Jeg er den øverste leder i stammen da jeg er grundlæggeren. Idag efter at vi har mundhuggede lidt over om vi skulle blive wing eller ej har han ændret mine rettigheder så jeg ikke kan noget som helst:mad:

Kan og må han det?

Mvh

Bixen
ps håber på opbakning
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
ja han kan og må gerne. Du har jo selv givet ham rettighederne til at kunne gøre det :)
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det var da også dumt at give ham admin rights over din stamme?
Du kunne nøjes med alle de andre rettigheder?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Der er ikke noget for support at gøre.
det er ikke imod reglerne det han gør.
 

bixen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej men så burde i lave en regel om at man ikke kan overtage magten i en stamme som andre har oprettet uden tilladelse
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
1. Opret en ny stamme
2. Du har lært af det og det er godt.. Så nu ved du at næste gang skal du kun give rettigheder op til Baron ved mindre du ved at man kan stole på denne person..
3. Hver ALTID forsigtig med hvem du giver lov til ditten og datten..
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Men det er stadig ikke i orden at udnytte folks ignorance. Jeg foragter hvad Malenepalle gør, og gør hvad jeg kan for at gøre hans middelalder liv på serveren sværere.
Jeg opfordrer folk på tværs af stammerne i at gøre det samme.
 

sparky

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu ved jeg fra pålidelig kilde at han fremtid på serveren er overskuelig.....
Så bare rolig hans tid vil komme.... :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... men hvad med at lave en titel mere somd er hedder "Konge" eller noget i den stil? Så kan man jo stadig have grever uden man er bange for det... Og så er det kun 2 eller 3 i stammen som kan have den titel.. Eller måske bare en der hed "grundlægger"... Så er det kun grundlæggeren der har denne titel og hvis han giver en anden den titel mister han den selv så slipper man for alt muligt og så er man selv skyld i at sådan noget sker... Grunden til at man skal kunne give den videre er hvis man stopper eller trækker sig tilbage eller noget i den stil ;)
 

Kong Brix

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mange cleans afsted..

Det er simpelthen for latterligt.. og ja dumt at give rettighederne væk..


Jeg sender ham lige en julehilsen....
 

bixen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg takker for den forståelse der er og ja der er kun een man kan stole på og det er een selv:)
 
Top