Mandefald

Luciferous

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg synes der er mange af de store spillere, som forlader Verden 11. Er det fordi de, som jeg selv, ikke orker at spille 24/7. Når man lige skal sove er der en eller anden, som måske er på natholdet, der lige kommer forbi og slår alt og alle ihjel, og smadrer alt det, man har brugt hele sin fritid på at bygge op.

Eller når man lige er tvunget til at arbejde, så er der nogen, som har fri den dag, som lige erobrer halvdelen af ens byer.

Og hvis man har installeret den smarte App på sin telefon, så bliver man vækket og alarmeret i tide og utide af indkommende angreb?

Det var sjovt i et stykke tid, men nu er det blevet en pest.

Jeg må sige held og lykke til dem, der orker at fortsætte. Og husk at holde jul sammen med jeres familie.
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det er også pisse træls, at skulle begå sig blandt rigtige mennesker i et stykke tid!?
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Ja det er sq træls at man blokeres fra spillet i flere dage bare for at nogle spillere kan fortsætte med at lege semi inaktive sim city spillere.
Jeg kan forstå selve juleaften er blokeret, men det er da helt sort at man låser resten af ferien.
 
Top