Rettet Medalje

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er man den eneste der er udsat for at denne medajle ikke tæller dage, selvom man er i stamme :confused:

Våbenbroder
Vær medlem af din stamme i 30 dage!

Virker/tæller på v6, men ikke v4 el. v5
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Det var faktisk ikke meningen at de nye medaljer skulle komme på gamle Verdener, så jeg skal muligvis fjerne dem igen. Det er også en grund til at de ikke virker som de skal. Indtil videre lader jeg dem stå indtil jeg har hørt nærmere fra min chef.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
dvs. I muligvis fjerner nogen af medajler´ne igen... Virker da ikke helt fair.

Så har man arbejdet på at få disse medaljer, som faktisk gør spillet en lille smule mere interesant, og så fjerner i nogen af dem igen...Spild af "fars" gode tid :mad:

Var det ikke en bedre løsning at få de få som ikke virker til at fungere...Vil nok give lidt mere tilfredse kunder :cool:, Host Host

Det nemlig ikke smart først at give, og derefter tage igen... ;)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hvad med at få medaljer som virker fra starten af, istedet for at høre på en masse brok over de medaljer der er nu og alligevel ikke virker?

Det er sådan, at de slet ikke skulle ha været aktiveret på andre Verdener end V6, men det blev de alligevel grundet menneskelige fejl. De tæller nemlig ikke fra starten af, så de bliver deaktiveret indtil videre. Jeg venter stadig på svar om det bliver fikset eller ej.

EDIT: Ej, jeg lader dem stå for jer. Hvis jeg hører mere giver jeg selvfølgelig besked herom, men indtil da må i finde jer i at de nye medaljer ikke virker optimalt. ;)
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Beklager, men da de nye medaljer vækker for mange problemer og udviklerne ikke fikser dem, og da de vil kræve for meget tid og kræfter, så er jeg nødsaget til at deaktivere dem. De vil kun være på Verden 6 og andre fremtidige Verdener fra nu af.
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så var det næste spildt arbejde at gå efter dem... ;)

På Medalje ranglisten er der dog stadig spillere som ligger inde med medaljer som: Sand ven, Krøsus, Købmand ,Slagter og Vandal. Både på v4 og v5.
 
Senest redigeret:

maltheudholm

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja

ja det er rigtigt det er emget mere spændene at medaljene
er på.

i må meget gerne lave noget linende:)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja det er rigtigt det er emget mere spændene at medaljene
er på.

i må meget gerne lave noget linende:)

Kan du ikke kigge på hvornår tråden(e) er oprettet, for dem som har stået stille i over 2-3 uger skal ikke skrives/kommenteres i..
 
Top