Medaljer?

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hej spillede på http://www.divokekmeny.cz/?ref=ds_flags igår (Slovakisk TW mener jeg) Og der var der medaljer og jeg syntes det var fedt fordi. Man ville gerne have medaljerne og jeg vil meget gerne prøve at få det til Danmark og om der var mulighed for det?:)

Er ikke sikker men mener også det er på de scandinaviske når det er lange speeds men den jeg spillede på .Cz var fra 18:00 Til 23:00
Kritik modtages gerne:)
 

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
det svenskerne der står for speed så giv dit forslag der til selvom det bliver rigtig svært at få igennem kan du da bare prøve
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi har ingen speedserver her på det danske marked - Derfor har vi heller ikke medaljerne, der tilhører en speedserver.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
I know det er svenskerne som kører det men troede i ville tage det vidrere? eller?
 

Abel

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Tar det på svenska, någon får översätta sen.

Jag var med och tog bort det. Det var bland det sista jag gjorde som speedadmin. Anledningen är att man så enkelt kan räkna ut vad spelaren i fråga har för trupper och taktik om medaljer finns. Det avslöjar helt enkelt för mycket för att finnas på en värld med så pass få spelare.

Det kommer inte att finnas på speed, det hör egentligen inte hemma på speed över huvud taget då det förstör mycket. När det fanns så var det enkelt att se vilka som körde off och vilka som körde deff ex. Man kunde enkelt rensa spelare utan att ens behöva spejjare. Det funkar helt enkelt inte.

[EDIT]
Jeg var med til at tage medaljerne væk. Det var blandt det sidste jeg gjorde som Speedadmin. Grunden til dette var, at man nemt kan regne ud hvad spilleren har af tropper, og hvilke taktikker der bliver brugt, hvis medaljerne findes. Det afslører helt enkelt for meget, til at den skal aktiveres på en verden, med så få spillere.

De kommer ikke til at findes på speed, det hører ikke helt hjemme på speed overhoved, da det forstyrre meget. Når de fandtes, var det nemt at se hvem der kørte off og hvem der kørte deff. F.eks. Man kunne cleane spillere uden at sende spejdere. Det fungerede helt enkelt ikke.

/LiamAird
Hurtig oversættelse :)
 
Senest redigeret af en moderator:

ViZart

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg vil dog sige at jeg synes ideen om korte speed runder er god. På den brasilienske side er der 3-5 speedrunder om dagen på mellem 2 og 8 timer. Så har man mulighed for at være med hele runden også selvom man har et liv ved siden af tw....
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
[EDIT]
Jeg var med til at tage medaljerne væk. Det var blandt det sidste jeg gjorde som Speedadmin. Grunden til dette var, at man nemt kan regne ud hvad spilleren har af tropper, og hvilke taktikker der bliver brugt, hvis medaljerne findes. Det afslører helt enkelt for meget, til at den skal aktiveres på en verden, med så få spillere.

De kommer ikke til at findes på speed, det hører ikke helt hjemme på speed overhoved, da det forstyrre meget. Når de fandtes, var det nemt at se hvem der kørte off og hvem der kørte deff. F.eks. Man kunne cleane spillere uden at sende spejdere. Det fungerede helt enkelt ikke.

/LiamAird
Hurtig oversættelse :)[/QUOTE]


Ja man kan altid skjule sine medaljer:) Men det faktum at man kan gå efter den er så feee :)
 
Top