medlemmer til K46 og omegn

valnod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej alle danskere og andre nationaliteter
så er valnod fra W8(forhenværende KNTmedlem) og W24(kun for sjov) kommet til den danske verden og håber jeg kan hygge mig her og evt. starte en tribe op.

FORMÅLET
med denne tribe ville selvfølglig være at skabe et trygt sted for de mennesker der vil være med, vil ligge vægt på sammenskab, aktivitet, point for mig gør ikke det store, jeg ligeglad med om man kommer til at ligge på top10 eller top100, det er tropperne der gør udslaget og det er dem der skal prioteres så alle med en høj aktivitet vil være velkomne i triben, dette betyder selvfølgelig ikke at hvis der er et irl problem, at man bliver smidt ud, så længe man lige ligger en mail også må vi finde en sitter eller to til dig, når vi har fået skabt et sikkert miljø for os i triben vil vi selvfølgelig gerne ud og lege med de andre og sætte os på nogen steder, men alt til sin tid, så hvis folk er interesseret så skal de være velkomne til at skrive til mig både her og Ingame, vil også aktivt sende rundt til folk i K46 og omegn for at se om der nogen der er interesseret


mvh valnod en aktiv spiller :D
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg søger det samme, aktive spillere.. Er ligeglad med erfaring, men kigger udelukkende på aktivitet.

Har skrevet til dig ingame Nød ;)
 

valnod

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nice vi tager den derfra :D

også må der gerne komme nogen flere snart, der jo gået næsten en hel dag



Edit:

så vi kommet igang fået nogen members
vi hedder Gate Crashers aka. TrashU
så hvis folk vil kan de skrive her eller IGM
også må vi tage en lille samtale, så vi kan se om du passer til den holdning vi gerne vil have ind i triben
 
Senest redigeret:
Top