Rettet mere ind 1000 byer

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Hej jeg ville lige høre, om der er fundet ud af noget, med hensyn til, at men ikke kan se alle sinne byr i oversikten, hvis men har mere ind 1000 byer ???
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det tager nok lidt længere tid en blot en uges tid :)
Men de arbejder på sagen.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har desværre stadig intet hørt, og som Xphiroth sagde ved lukningen af den anden tråd, vil der selvfølgelig komme info på forummet når jeg ved mere. Det tager tid og jeg er nødt til at bede om tålmodighed.
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
ja selvfølig, jeg gik bare ud fra at det var noget men lige fik lavet som en opdatering, for har hørt at det virker på andre server, men selvfølig skal jeg nok prøve og have tolmodihed smiler
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
hej er der ved og ske noget i denne sag, nu har den da kørt i meget langt tid og der har været en opdatering i mens uden at fejlen er ratte ???
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Vi kæmper for at få den, men der er stadig ikke hørt noget endeligt endnu. :(
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Træls... Men håber der sker noget snart, kan jo ikke tælle alle mine tropper mere... Som ellers tidligere skete hverdag :p
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
hej, igen, nu har jeg givet det en del tid, vad sker der i sagen, der er gået meget langtid nu, det kan ikke passe at vi betaler for noget vi ikke for, jeg vil gerne have afvide om det er noget i for lavet,,

mvh m-k-jensen
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
har de virkelig ikke hørt noget endnu:confused::confused: det er det samme med angreb man har mod sig.. der er det også kun de første 1000 angreb der kan vises.. det noget også **** efter min mening... :p:p
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Vi er stadig ved at prøve og få den med i næste opdatering, men jeg kan endnu ikke sige om den kommer, da der ikke er sat nogle folk på den. Desuden betaler du ikke for noget du ikke får, du betaler for det du kan få med Plus Kontoen.
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
så der står at men kun betaler for de første 1000 byr også ikke mere, der er snart så mange der har over 1000 byer, og synes bare ikke det kan være rigtig at men ikke for styr på sådan noget
 
Top