Mest berygtede spiller IG - afstemningen

Hvilken spiller syntes du er den mest berygtede spiller på .dk

  • Skolehaven

    Stemmer: 14 28,0%
  • Dekani

    Stemmer: 5 10,0%
  • Kjenes

    Stemmer: 5 10,0%
  • denhomie

    Stemmer: 4 8,0%
  • alex89

    Stemmer: 11 22,0%
  • DoctorW

    Stemmer: 1 2,0%
  • Tobias2008

    Stemmer: 10 20,0%

  • Samlet antal stemmere
    50
  • Afstemning lukket .

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så er ugens afstemning på plads. jeg har kun en ting at sige. frygt er en illusion :cool:

God fornøjelse :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så kan vi da se hvem folk frygter mest..


Der er mange berygtede spiller..

Men hvem er mest :huh:..

Held og lykke til alle de nominerede..
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hmm, jeg ville bare gerne lige have lov til at kommentere på en kandidat :)


Alex89;

For mig at se er det ikke særlig respektgivende at starte en konto på v6, 5000-kontoen, med et eneste formål, at få hævn over tobias2008 (og måske også andre folk fra DBD, ved jeg så ikke). Du placerede dig i DBD og ud fra eget udsagn havde du forberedt dig LÆNGE på at gå imod os. Da krigen så kom, holdte du hvad, 2-3 uger inden du valgte/så dig nødsaget til, at gå barbar.
Det er godt nok en aneeeelse sølle efter min mening, når du havde signaleret at du da sagtens kunne holdes os stangen og nok skulle fravriste os alle vores byer...!
Jeg blev faktisk skuffet, da jeg havde set frem til en lang dejlig kamp :) - Og det er i hvert fald ikke særlig berygtelsesværdigt ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Hvad Alex89 har præsteret på v6, kan da godt være ikke lever op til din høje standard Suicider...Dog tror jeg han er gået barbar af andre grunde, såå :rolleyes:

Alex er hvertfald kendt for hvad han udførte på v3... berygtet ja måske, respekten er der :cool:
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
For at være ærlig har jeg stemt på Alex, da jeg ikke frygter Tobias, SKolehaven, dekani osv.
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
@ Suicider

- Store ord fra en der var bange for at jeg fik Kenned kontoen og sprang på dig inde på V5 ^^

Du kan sige nok så meget du vil, men det er sku kun enkelte personer der kender til hændelserne på V6 (Du er ikke en af dem)
Så drop dit dårlige propaganda *** når du selv er bange for mig :p

Ellers så prøv at tage kampen op 1 on 1 og så skal jeg da lære dig en ting eller to :cool:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kors hvor er det skuffende propaganda at se fra en spiller som dig sui. Jeg er sikker på at der også er mange der føler sig snydt af de andre spillere som man kan stemme på, men det hører ikke hjemme i denne tråd og jeg håber skolehaven får det slettet når han ser det. Skidt stil og prøve at påvirke andre i afstemningstråden.

Jeg blev faktisk skuffet, da jeg havde set frem til en lang dejlig kamp :)
Sørg lige for at mailen blir ændret på kenned kontoen ellers kan det være du alligevel når at få en dejlig lang kamp
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
frygt er en illusion :cool:

Jeg kan kun quote mig selv igen :p Tjae jeg vil da oplyse at det ikke kun er mig der kan anmelde spam i disse tråde og fortælle at når man går off topic så er det tilladt at slette sine indlæg når de er læst af de tiltænkte. Jeg underviser gerne i forumbrug også, når jeg finder tiden imellem alt det andet jeg laver :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
klart alex som jeg især husker fra v3 ! :) respekt til den "dreng"

Alex er meget kendt fra verden 3 af..


Men der er vist ingen som husker dem fra verden 2 af :huh:..

Der i bland er DoctorW, og Carebears/..


Care er så bare ikke blevet nomineret..
 
Top