Mest berygtede spiller IG - nomineringen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg kan ikke se vi har haft denne nominering før, men jeg er ved at være gammel og kan have overset noget :eek:
Men hvis og såfremt jeg ikke har overset noget så vil jeg gerne have i nominerer den i syntes kunne være den mest berygtede spiller IG og hvorfor han/hun er dette.

De nominerede:

Skolehaven
Dekani
Kjenes
denhomie
alex89
DoctorW
Tobias2008

God fornøjelse :tw_axe:
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Må da klart værre skolehaven ham selv, har da ikke hørt andre end noobs der ikke kender ham for hans geniale spil og veludførte teknikker :)

Ps. lader du det stige til hovedet, gør jeg dit liv surt :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani..
Du får sku min en fin spiller og frygter da at spille mod ham da han har de sygeste ideer ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Den er jo et meget svært valg :huh:

Men jeg har en personlig vinder.

Kjenes, fordi han er nordmænd og altid var så forbandet flink at man simpelthen ikke kunne sende angreb imod ham :p
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg håber ikke dette vil blive set som spam..men jeg har et spørgmål til ugens nominering :eek:

Med berygtet, hvad præcis mener du så? :eek:
Den flest kender/har hørt om eller den med det mest farverige rygte eller hvordan? :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Som i berygtet for slemme, farlige ting. Ikke den der er mest kendt eller mest farverige spiller, men den mest onde, farlige og grusomme nabo man kan forestille sig nogensinde at blive nabo til. Den spiller man virkelig ikke tror på egen overlevelse imod hvis man er nabo... :tw_sword:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg nominere Denhomie, fordi han er en af de farligste spiller som nogensinde har spillet TW.
Den ene dag er han flink, den anden dag sender han hele arsenalet imod en uden at tøve.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der kan i mit hoved kun være tale om en person.

Han startede på v3 og hans kæreste sagde til ham at hun ville vædde på han aldrig blev rang 1. Det blev et problem for hans naboer og han blev rang 1. Det er imponerende.
Jeg kom selv i vejen for ham på v4 og har oplevet på egen krop hvordan han koordinerer angreb og rammer på millisekundet. Det er rigtig svært at tage byer fra ham da han altid har et es op i ærmet og sender du nukenobles så dør de alle. Han er genial og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke hr lyst til at tage kampen op mod ham, selvom han nu gerne vil :D

På v4 havde han også æren af at være en kæmpe del af Olivers succes.

Da jeg var træt af tw på v5 begyndte jeg at overveje en dual og han var den første jeg tænkte på da jeg kunne lære enormt meget af ham for hvem vil ikke spille sammen med eliten?

Mine damer og herrer, Alex89.
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der bliver jeg nødt til at nominere DoctorW..
Han er så hurtig i starten og i længden.. Han har ingen problemer med at sende 400 nukes selv om du skal bruge 4 timer el mere på det..
Ville ikke selv gå i mod ham da han er en meget farlig spiller..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der må jeg krybe til korset, og med undren over han ikke er smidt op før... skrive Tobias2008! ;)

Så vidt jeg ved har ingen naboer holdt ham ud på tw, når han har sat sig igennem - og kan han ikke selv klarer den har han jo gerne en stamme der hopper i havnen for ham, respekt for det forkringlende, forskruede mesterværk af et hovede der sidder på ham! ;o)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det bliver .. Det ved jeg ikke engang hvem der bliver stemt mest på..
 
Top