Mest interssante spillestil - nomineringen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hej allesammen
I denne uge vil jeg ligge op til at I nominerer den spiller med den spillestil i finder mest interessant. Jeg ser frem til en masse gode grunde for hver jeres valg. Det er naturligvis acceptabelt at diskutere styrker og svagheder hos de nominerede, men stadig ingen spam tak ;)

De nominerede:

Flyverskjul
DoctorW
Wildere
denhomie
Xphiroth
Skolehaven
Flemminge
life4balance
easyfrag
kalle123

Og stadig kun en nominering pr. mand :p og jep jeg kender dit alter ego :D
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vælger flyverskjul.
Da han spiller meget underligt og han kan finde på stortset alt :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Flyverskjul ?
Han er da noob :laugh: :laugh:..

Nominere DoctorW fordi elsker den måde han spiller på ang. off og deff osv :)..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Må nominere Wildere, med den begrundelse at han er en af de eneste spillere tilbage, hvis taktik jeg endnu ikke kan regne ud :)
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil gerne nominere denhomie :)

Intelligent spiller men med en klar overvægt til den offensive/aggressive side :p
Hans fuldstændige frygtløse spillestil hvor han bare en dag smider ALLE cleanere i hovedet på dem han den dag finder værdig er imponerende. Og jeg er vild med hans måde at håndtere tude-mails og andre henvendelser han ikke gider: 1. besked = svar pænt, sendt lidt angreb. 2. besked = svar lidt strengere, smadder dem. 3. besked = wouw har du ikke lært det er dumt at blive ved?? :laugh:
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg nominere Xphiroth.

Lidt oldschool spiller, med styr på det hele. Hvis han er i hopla er han ustoppelig.
Vel en af de bedste spillere vi har her i Dk. NÅR HAN GIDER. ;);)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er mange interessante spiller som f.eks. Alex89, Skolehaven, Horace the cheese, rapture, Tobias2008 etc.
Men den spiller som jeg synes har den mest interessante spille stil er skolehaven's, fordi han bliver ved med at imponere mig i sin opstart i de forskellige server.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Mest interssante spillestil...Hmm den er svær, man behøver ikke være en god spiller for at andre synes man spiller interesant ;)

Flemminge, har været meget sjov at følge med hos...husker angreb fra ham på v3. Der kom nogle meget sjove imellem, han indgår hvis i den kategori, Mest interssante spillestil :eek:
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg nominere life4balance da jeg synes at hans angreb er de mest forundrende at finde på TW ^^
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg vil så tillade mig at nominere easyfrag (fra bla v3 og v4).

Når han angriber en, er hans taktik vel at sende så mange fakes, at modstanderens internet bryder sammen :):):)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg blir nød til at nomenere Kalle123, er der ikke snart en der fortæller ham at det ikke er ham der får natbonus når han angriber :)
 
Top