Mest udtjente stammenavn - Nomineringen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har besluttet mig for at høre hvilket stammenavn i finder mest udtjent :) Jeg kan komme på et par stykker, men jeg kan også blive overrasket :rolleyes: Det er naturligvis tilladt at diskutere/argumentere for hvilket stammenavn man finder mest udtjent ;)

De nominerede:

Q.
MMD
6 1/2
-TJ-

God fornøjelse også i denne uge :cool:
 
Senest redigeret:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Uhh ja men Q de har hvad de siger de har så er det vel også udtjent?
 
Senest redigeret:

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil være så fræk at nappe den nemme og oplagde :p

6 1/2
Lad dog det navn være :(
Engang et navn der betød noget, nu virker det til at blive mindre og mindre imponerende stammer der bære det. Det er et af de tilfælde hvor jeg mener at der næsten bør være ophavsret til stamme-navne i tw :laugh:
Er Kong Gulerod ikke i stammen eller har han ikke givet tilladelse til at det bliver brugt, så lad dog være med at bruge det :eek:
Bare synet af navnet giver mig lyst til at angribe, bare fordi jeg ikke synes de fortjener at bære navnet :huh:

Og tror også L33T har misforstået noget :laugh:
Godt nok ligger Q. sig en anelse tæt op af .InQ. men trods alt ikke et stammenavn der er vidt benyttet :p
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg vil være så fræk at nappe den nemme og oplagde :p

6 1/2
Lad dog det navn være :(
Engang et navn der betød noget, nu virker det til at blive mindre og mindre imponerende stammer der bære det. Det er et af de tilfælde hvor jeg mener at der næsten bør være ophavsret til stamme-navne i tw :laugh:
Er Kong Gulerod ikke i stammen eller har han ikke givet tilladelse til at det bliver brugt, så lad dog være med at bruge det :eek:
Bare synet af navnet giver mig lyst til at angribe, bare fordi jeg ikke synes de fortjener at bære navnet :huh:

Og tror også L33T har misforstået noget :laugh:
Godt nok ligger Q. sig en anelse tæt op af .InQ. men trods alt ikke et stammenavn der er vidt benyttet :p

Hehe - Support er det noget vi kan arbejde på?!?!

Jeg er så ganske enig - det stammenavn er snart så gennemp*let at jeg ikke har lyst til at være i stammer af det navn i hvertfald :D hehe.
Der behøver vist ingen afstemning at være for tvivler på andre stammer end 6 1/2 har været på samtlige servere i DK.

Tvivler på mange overhovedet kender oprindelsen til navnet 6 1/2 - Men det er en helt anden historie :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
6 1/2. Tror snart den stamme er verdens kendt :laugh: :laugh:.. Den er nok mest fra kong gulerod da han spillede på verden 1 ;).. Tror heller ikke Spamburg gider være i stamme af det navn..
For der var nogle som dolkede ham i ryggen 3-4 gange tror jeg han sagde..
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg vil gerne nominerer -TJ-

Den stamme popper satme også op næsten hver server, det ødelægger ens navn!

Den stamme kan man kun kalde masserecrutering.
De tog alle medlemmer ind, der ville ind i v1 ihvertfald.

Man bliver helt ked af det....
 
Top