Min bedste oplevelse med tw

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hejsa alle tribalwars-spillere :)

Jeg er den heldige der har fået lov til at vælge et emne denne gang og efter at havde tænkt længe over hvad jeg synes kunne være et interessant emne har jeg valgt:

Min bedste oplevelse med tw

Hvad har den mest positive, sjove eller mest spændende oplevelse DU har haft i spillet været?
Jeg håber rigtigt mange af jer vil dele en historie med os andre og glæder mig til at læse jeres indlæg :)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
hmmm min bedste var den gang jeg brugte min første cleaner og noble trian på en og samme dag :O

det var spændende den gang :d

den mest sjoveste var den gang jeg sendte 4k tropper istedt for at kun sende 400 :S, ja jeg fik byen men efter hvad efter jeg miste 3 adler og min dyrebar tid sniff sniff men nu hvor jeg husker på det kan jeg kun grine af det :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den er simpel, det er hverdag jeg vågner og sitter mig til at se hvem skal ha tæv idag :D
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
det er efterhånden ret ensformigt, men engang imellem får man da en rapport som man kan sidde og se på længe og bare nyde synet af :D

99nobles.jpg
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
puhahaha troede lige at det var min by det haps :p

men man er ik for klog når man laver 104 adler i samme by.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
puhahaha troede lige at det var min by det haps :p

men man er ik for klog når man laver 104 adler i samme by.

Kunne det tænkes at alle adlerne var samlet i én by, men bygget i flere mon :rolleyes:

Naa er sikker på økserne også er derfra :D (Just Kidding)
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
hvis man stiller 104 adler i en by og den pæne sjat offensivt er det da fuldkommen skørt man ikke deffender den bedre op
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
104 adler...

De skal da slet ikke stå hjemme... de skulle da være brugt på at adle nye byer hurtigst muligt...
 
Top