Mit bud.

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Mit bud:

Hastighed: 4.0
Enhedshastighed: 0,5
Paladin: Ja, med våben
Bueskytter: Nej
Kirke: Nej
Adelsmænd system: Guldmønter
Moral: Tidsbaseret
Bonus landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 1.000 points
Tech system: Simpelt tech system
Begynderbeskyttelse: 3 dage
Stammemedlemmer: 5
Forhold angriber/forsvarer: 20:1 i 30 dage
Medaljer: Nye og gamle
Milits: Inaktiv
Konto Manager: Aktiv
Stammekrig: Aktiv
Reducering af byggetid: Aktiv
Diplomati: Inaktiv
Valg af startposition: Inaktiv
Mindre kort: Aktiv
Stammeskift: Inaktiv
Angreb på egen stamme: Ikke aktiv
Kun støtte til egen stamme: Aktiv
Angrebs/Support gap: 150 ms
Fake Grænse: Ikke aktiv
Natbonus: Mellem 00:00 til 08:00

Det ville jeg foretrække mere så vi slipper for stammer som allerede er pre-lavet, og intet diplomati vil gøre det hele sjovere så vi slipper for hugs-stammer i stor stil, dog ikke helt da der stadig er de mundtlige aftaler...

Mindre stammer vil gøre det hele mere interessant end at der laves store mass recruit eller at flere begynder at samle sig, så man er tvunget til at vælge sine allierede med omhu og med den inaktive af valg af startposition vil gøre at folk mere eller mindre er tvunget til at enten koordinere eller samle sig med nogle andre end de samme som altid :p

Hvis folk ville skrive om deres meninger/kritik er de altid velkommen, men hold det venligst på et sober tone ;)

Husk Hyggen :p
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Manglede jeg lige :laugh:

Tak for det :p

Men det skulle jo gerne være mellem 00:00 til 08:00
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Ingen så er der fordele for både natteravne og for early birds :p

Sjovere uden NB
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rigtigt nok.. det er sjovere uden, men samtidig kan man også vende den om og sige at det ødelægger meget den taktiske del og fjerne det, f.eks. velovervejet angreb der lander kl. 23:59 med support i røven så fjenden ikke kan nå og lave et ordenligt counterattack osv. .. der er visse fede ting ved nb ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kunne ikke være mere ligegyldigt med indstillingerne på en runde/Verden... Har man lyst til at spille eller ej.

Tænk hvis man kunne vælge i virkeligheden, sådan og sådan skal det være imen vi føre krig........NOT :rolleyes:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg nyder bare at kunne stille forslag. Det er jo det gode ved at spille et spil som dette. modsat det der uforståelige noget du snakker om :p

Men interessant at de fleste forslag holder samme speed som runde 1. Jeg undres måske over hvorfor BB holdes på 1k point, da der jo så samtidigt ikke kan farmes så meget i den enkelte by. Minerne kommer aldrig nær så højt op i små byer. Er der tænkt på det også?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hvis BB byerne er små vil folk have sjovt nok tendens til at adle spillerbyer fremfor BB byerne.

Plus at farmningen vil være meget bedre hvis man farmer spillerbyer fremfor de små BB byer. Killermachine har i sin egen tråd fremlagt det pænt allerede med hvorfor det ellers kunne være med så BB byer :p
 
Top