mit bud.

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Mit bud:

Hastighed: 4.5
Enhedshastighed: 1,0
Paladin: Ja, med våben
Bueskytter: Nej
Kirke: Nej
Adelsmænd system: Guldmønter
Moral: Tidsbaseret
Bonus landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 1,500 points
Tech system: Simpelt tech system
Begynderbeskyttelse: 3 til 5 dage
Stammemedlemmer: 15
Forhold angriber/forsvarer: 20:1 i 30 dage
Medaljer: Nye og gamle
Milits: Inaktiv
Konto Manager: Aktiv
Stammekrig: Aktiv
Reducering af byggetid: Aktiv
Diplomati: aktiv
Valg af startposition: aktiv
Mindre kort: Aktiv
Stammeskift: aktiv
Angreb på egen stamme: Ikke aktiv
Kun støtte til egen stamme: Aktiv
Angrebs/Support gap: 150 ms
Fake Grænse: Ikke aktiv
Natbonus: Mellem 00:00 til 08:00''



----------------------------------

Vis man bliver smidt ud af sin stamme kan man skifte stamme vis ikke så bliver man det hele er op til ledern.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Med så store stammer ville jeg måske sige at start position ikke skal kunne vælges. Eller at man udeles i stammer på tilfældig vis bare for at der stadig kan påtænkes lidt spænding ;)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Med så store stammer ville jeg måske sige at start position ikke skal kunne vælges. Eller at man udeles i stammer på tilfældig vis bare for at der stadig kan påtænkes lidt spænding ;)

GOD IDE, skolehaven! med at man kommer i tilfædlige stammer!..

men der skal jo være end er starter stammen op?..

og det skal være lidt teknisk i det jo?! for vis det bar er random spiller der komemr ind i stammen fra nord til syd så det helt fortabt jo men vis det er folk i samme kordinat så yes yes :)


ps: man skal stadig kunen smide folk ud og tage imod :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
GOD IDE, skolehaven! med at man kommer i tilfædlige stammer!..

men der skal jo være end er starter stammen op?..

og det skal være lidt teknisk i det jo?! for vis det bar er random spiller der komemr ind i stammen fra nord til syd så det helt fortabt jo men vis det er folk i samme kordinat så yes yes :)


ps: man skal stadig kunen smide folk ud og tage imod :)

Vi har mulighed for at oprette spillere og stammer før runden starter, og på den måde sætte spillere i stammer fra start af.. Disse spillere udvælger så en Baron/Greve via afstemning, hvor konti derefter bliver slettet :)

Der er ikke meget grund i, at have denne indstilling hvis folk alligevel kan vælge deres egne stammer, ved at forlade stammerne og gå ind i en anden?
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Vi har mulighed for at oprette spillere og stammer før runden starter, og på den måde sætte spillere i stammer fra start af.. Disse spillere udvælger så en Baron/Greve via afstemning, hvor konti derefter bliver slettet :)

Der er ikke meget grund i, at have denne indstilling hvis folk alligevel kan vælge deres egne stammer, ved at forlade stammerne og gå ind i en anden?

Lyder fint (Y) Men så skal stammeskift være inaktiv, og stammerne være på max. 10 personer.
 
Top