MMD søges.... ingen hjemme pga banning

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
NRG har nu i et stykke tid forsøgt at komme i kontakt med en leder fra MMD, uden det er lykkedes, og Dekani er udelukket....

Så vi må bruge det åbne forum til at, med øjeblikkelig varsel opsige vore midlertidige 14 dages IAP, grundet Dekanis useriøse spillemåde og utilstedelige opførsel over for hans egne stammemedlemmer og forbundsfæller( uddybes ikke nærmere).
Det er så langt fra vores spillestil at vi ikke føler at der på sigt kan opbygges et tilstrækkeligt tillidsbånd, der kan afstedbringe yderligere samarbejde.

mvh
ZZZZ - NRG
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
øhh..er på kl. 23
men hvorfor i alverden blir den kørt over på MMD ??? :confused:
Så vidt jeg ved er den respektløse opførsel startet i VOG ?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Derudover har jeg lige kontaktet mine medledere og de siger at du først lige har taget kontakt og at han svarede 15 min. senere da han var igang med forum...
Dette er ikke længe i min verden og det ligner mere en dårlig undskyldning for at svine MMD til på TW Forum, hvilket vi ikke ser som et godt tegn !
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
vi har intet respektløst startet.

fej for din egen dør før du fejer for andres....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe...Det er ligemeget glem hva jeg sagde, jeg kan se fra min medleder at det de snakker om intet har med VOG at gøre, men er falske rygter om jeg sku ha forhandlet byer med ~F~ og givet andre byer til Intercepter, hvilket jeg virkelig ikke aner hvor kommer fra, da jeg ikke har snakket med ~F~ siden jeg smed en krigserklæring ind af døren og hva angår Intercepter kan man langt fra sige vi arbejder sammen XD haha
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
HEY lad lige værd med at blande mig ind i dette...

FF har intet at gøre med MMD,andet end de er fjende,meget tydeligt fra vore side faktisk...!

Hvis disse rygter skulle være sande,så kan jeg ikke se hvordan mine barbarbyer skulle være givet fra MMD :S

Men som sagt hold FF helt udenfor jeres interne problemer Tak!.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Her får i så en lille historie om den værste stamme i mans minde...!!!!
Jeg har netop fundet ud af grunden til denne falske historie og den ligger i vi har en MSN gruppe for diverse ledere, hvorpå vi åbenbart skal have renset ud da den nye VOG leder i gruppen "Mener Vi" udnytter ting mig og Inter har sittet og skrevet offenligt !

Dette er hvad NRG fik :

...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
Ja altså, det ka der godt være der er kommet flere ?
{ Intercepter} siger:
SilverChair & schniedelwoods...
!...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
SilverChair har jeg set fra
{ Intercepter } siger:
Skriger han meget efter deff
For måske han skulle ...
!...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
Nej ik rigtigt, han skrev

Hvilket kunne ligne et samarbejde men, men, men.. her er hele historien beskrevet ud for hva jeg personligt husker self. :)

{ Intercepter} siger:
Nåå Deka, ka dine små mænd klare den XD
!...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
Ja da :)
{ Intercepter } siger:
så der står slet ingen angreb fra mig af :'(
!...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
jo har vist set en i "Forsvar" før jeg blev bannet :)
{ Intercepter} siger:
Kun en.. XD har ellers cleanet 2 :(
...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
Ja altså, det ka der godt være der er kommet flere men
det kan jeg jo ikke se XD haha ?
{ Intercepter} siger:
SilverChair & schniedelwoods...
!...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
SilverChair har jeg set fra
{ Intercepter } siger:
Skriger han meget efter deff
For måske han skulle ...
!...DEKA-INDAHOUSE...! siger:
Nej ik rigtigt, han skrev
bare at han var under angreb fra
Intercepter og ku bruge lidt backup :)

Og så var det tilbage til Inters sædvanlige Sarkasme :D


Og jeg vil da med glæde forklare hvorfor vi snakker sammen, det er ene og alene
af den grund at det var ham jeg kendte først i spiller da han via TV2.dk/Wargames forklarede mig om spillet og jeg syntes det lød spændene, lige siden har vi snakket men, har aldrig arbejdet sammen og vi har flere andre tidligere Ledere og medlemmer fra andre stammer på den side som kan vidne for denne historie, så på dette grundlag vil jeg gerne kalde sagen lukket og sige at jeg er skuffet over NRG ikke kontaktede os og hørte om det var rigtigt først....!
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Kan støtte op at det kun var sarkasme og ironi i den samtale.

Er selv med i gruppen og har heldigvis stadig hele samtalen gemt i mit msn, så denne myte er aflivet.

Mvh Sir A
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dekani:

Godt, nu kan man jo få fat i dig. Dejligt at se.

Grundlagdet for denne udmelding kan du ikke bortforklare. Selv med din/e intet sigenden tekst/er. Det er på tide du kommer frem i lyset og viser dit sande jeg. Om du vil indrømme dine fejl som voksne mænd, er så en helt anden historie. "og helt op til dig selv"

Du er self. velkommen til at fortsætte din "evige" gunst" for at frasmide det ansvar du engang bære, fra dig.

Held og lykke.

aloha fra en lille sommerfugl i NRG - God aften/nat til jer alle.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Bliver endeligt helt nygerrighed nu...

Finder det osse virkeligt komisk at vores lille privat msn (tw leder iblandt) samtale har fundet helt frem til det offenlige TW forum.Og at den kunne misforståes så meget at Lederen fra NRG troede MMD ville give Intercepter fra ~F~ <-- Dvs ikke FF som jeg i virkeligeheden kommer fra,virkelig læst på lektion der hva.! Disse to byer jeg angreb,forstår det slet ikke :confused:

Husker jeg har sendt et par angreb mod to MMD spillere,det vi snakker om i msn samtale...!!

Sjovt den blev misforstået så meget,og derved nu skal brugeS som en af grundene til at opsige iapén med MMD og NRG.
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
når i nu selv ønsker at vade rundt i denne historie, så kan jeg da lige indskyde den besked Dekani sendte til en af de 2 omtalte spiller,efter interceptor´s angreb ....

Hej min ven..
Dette er ikke en besked der vil muntre dig, men jeg ved med 100% at Intercepter har flere tropper end de fleste i V4 desværre, så jeg ville selv relocatte hvis jeg var dig, da han er en yderst stædig spiller og han kun angriber byer, når han er sikker på han vil have dem :/
Men husk at hvis du følger mit råd, ska du relocatte i K44 Nord/Vest..

Mvh. Dekani
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
når i nu selv ønsker at vade rundt i denne historie, så kan jeg da lige indskyde den besked Dekani sendte til en af de 2 omtalte spiller,efter interceptor´s angreb ....

Hej min ven..
Dette er ikke en besked der vil muntre dig, men jeg ved med 100% at Intercepter har flere tropper end de fleste i V4 desværre, så jeg ville selv relocatte hvis jeg var dig, da han er en yderst stædig spiller og han kun angriber byer, når han er sikker på han vil have dem :/
Men husk at hvis du følger mit råd, ska du relocatte i K44 Nord/Vest..

Mvh. Dekani

Den besked vil jeg gerne stå ved :)
Men det råd har jeg osse givet andre i K45, der ikke rykkede med da vi tog K44, så den er ikke særlig holbar og kun et godt råd, jeg kender intet til Intercepters tropper men hvis man kigger på hans Krigs statestik, vil man se han ikke ligefrem har brugt mange, hvilket gør ham meget stærk og som sagt var det et godt råd intet andet, han fik ligesom alle andre muligheden for at slå en tråd op om support ;)

Ps. undskylder hvis man gerne ser ens stamme samlet i et K. og gerne vil give nogle gode råd, som de vel og mærke ofte selv beder om :confused:
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lav ODA tegner oftest på at man ingen tropper har eller at man er defend whore. :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
At man har brugt mange tropper er ikke nødvendigvis tegn på at man ingen har :D ej heller hvis det omvendte er tilfældet :p Det kan jo lige så godt være fordi man bruger sine res på andet end tropper :rolleyes: Pointtrold skulle vel aldrig være noget jeg har nævnt før ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja men som sagt har jeg jo snakket med Inter længe og det tager ikke lang tid og regne ud at han går meget op i tropper, hvis i kigger på hans profil på V3, vil i osse se han er en lidt aggresiv st*dder når det kommer til stykket ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Skal vi til dette igen....Mine TT fine :)

Og som sagt tidligere har FF ikke rigtig nogen fjender,men i er da velkommen til at komme på listen nogen af jer.

Kig forbi v3´s MBA liste,hov hvem ligger nr 1 på MBA derinde Flyverskjul,nemlig mig,måske i vil ændre jeres syn derefter.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Men tilbage til Topics :

Jeg vil med glæde garentere min konto herinde på at MMD eller mig for den sags skyld, IKKE har forhandlet om byer, det virker da absurt hvis man prøver at føre en stamme til tops ???
og som Inter sagde, har han kun overtaget Barbar byer indtil videre, så kan slet ikke se hvån det skulle lade sig gøre :confused:
Jeg kan dog se at vi har fundet det medlem i MSN gruppen der mente han skulle splitte en IAP ad, ved falske rygter og han vil blive smidt ud, det kan da ikke være rigtigt man ikke kan snakke på MSN med venner længere, jeg kunne da osse klippe en masse tråde sammen og lave noget dårligt, men så lavt vil jeg sku ikke synke !

Og er endnu engang skuffet over NRG ikke spurgte ind til dette emne inden de tog beslutning, selv Sir Stefan var med i samtalen og han gemmer alt der blir sagt på MSN, så han ville kunne fremstille et Screenshot som bevis for det modsatte..!

Hva angår, Inter & Mig selv, bruger vi sku mere tid på at mobbe hinandens stammer end på at snakke fornuft :D
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Læs hvad jeg skrev en gang til. Jeg nævner blot at der ikke er noget der er sikkert. Nogle går bare efter mange point og har ingen tropper. Nogle sparer deres tropper selv om de har dem, men de bruger deres res på mønt når byerne er fyldte med tropper. Det kaldes forskellig spillestil :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Læs hvad jeg skrev en gang til. Jeg nævner blot at der ikke er noget der er sikkert. Nogle går bare efter mange point og har ingen tropper. Nogle sparer deres tropper selv om de har dem, men de bruger deres res på mønt når byerne er fyldte med tropper. Det kaldes forskellig spillestil :)

Så længe vi er enig... Der var dejligt :)

Og så tilbage til emnet der igen...det vil os være rart :D
 
Top