MORTENS AFTEN - Fang den and!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
MORTENS AFTEN
images

FANG DEN AND!



Kære Tribal Wars krigere!


Så nærmere tiden sig, hvor vi igen skal mindes dengang ham Morten (eller var det Martin) gemte sig mellem ænder (eller var det gæs), fordi han var en slacker der ikke gad forfremmes og bruge hele dagen på at prøve smarte hatte (eller noget).

Men en Mortens aften er jo intet, uden en lækker stor and med alt der hører der til! Og som de sande krigere vi jo alle er, så fanger vi da selv sådan en and eller to :tw_bow:


MEN HVORDAN FANGER I JERES AND??



Vi vil rigtigt gerne hører om jeres andejagt. Og vi vil betale en klækkelig lille sum på 400 Plus Point & give forum titlen "Årets andejæger 2013" til den der kan komme med den mest opfindsomme, morsomme og interessante historie til os.
Vi vil også trække lod mellem de resterende deltagere og give 150 Plus Point til to heldige asner, bare fordi de har været så super søde, at dele deres bedste andejagt med os :)

Vinderen vil blive kåret af Tribal Wars Teamet, fedteri og gaver modtages gerne, men vil ikke give en fordel i konkurrencen.
Vi vil se på de ovennævnte kriterier, men er Tribal Wars med i historien på den ene eller anden måde, vil det selvfølgelig trække op af..
...vi ELSKER jo Tribal Wars
heartbeat.gif



I kan begynde NU og har helt ind til spisetid Mortens aften (10. November 2013 - klokken 18:00).
Vinderen og de to heldige asner vil blive offentliggjort dagen efter, der er jo and der skal spises og mave der skal slås på selve dagen.

Så fat tastaturet og begynd! Historien behøver ikke være 100% sand, men den SKAL være fnis-værdig ;)


Ande-hilsner og rødkåls-knus

- Tribal Wars Teamet

NB! Som altid, så skal de heldige og dygtige vindere sende en ticket til support for at få præmierne :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Er lidt forvirret er det her man skal kommentere ande historien eller er der en tråd til det.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
well.. har en ande historie til alle jer ande elskere derude!

Det startede ud som en helt normal hverdag.. i skole, lave lektier osv. Heldigvis skulle jeg ud og skyde efter noget råvild sammen med min far >:) så vi sad sammen i en af de der slags tårne tingester ude i lars tyndskids "mark" også selvom det var inde i sådan område med skov og alt det halløj. Pludselig spottede jeg en and! "SE FAR, EN F**KING AND!!!" og min far svarede: "jamen, så skyd den da!". Og op fra lommen trak jeg et ordentlig krapat op bagfra, det var en hel bazooka mand!
Men vent? kan det nu også være rigtig? sgu da ikke sådan man jager dyr?
>>BAAANG!!!<< og jeg hoppede op med et chok! havde vidst faldet i søvn :p
Kigger med bange øjne mod min far og spørger: "Hva fanden skete der?!?!" mens han blot udbryder: "PIS OGSÅ!!! Var så tæt på!"

Han forklarede mig, at jeg havde faldet i søvn, og at det nu var sent, og han havde ikke ramt en skid (ja vi er dårlige, måske fordi det like tusind år vi sidst var på jagt).

så det endte med at vi blev nødt til at jage en and i Brugsen istedet..

det var min ande historie :D
 

shadowfury93

Årets andejæger 2013
Reaktionsscore
0
Her er en fin historie om min ande jagt



En dag, jeg endelig besluttede mig for at, få nedlagt en buk. endt det hele i ged.. her er hvordan.
Jeg startede morgen med at,drikke the i stedfor kaffe, måske derfor kørte resten af dagen også, af H til.
Da jeg efter 20 pakket, og skulle til og kører imod skoven, hvor den store buk, skulle nedlægges endelig.
ville bilen ikke, starte så jeg måtte, hoppe ind til naboen, for at bede om starte hjælp.
og ja der stod hun så, min 20 årig kvindelig naboen, uden en tral på kroppen, og var tydeligvis ikke, skræmt over, jeg havde forstyret hende, midt i hendes bad.
og selvom hun vil tilbyde og starte min kroppelig del. så skulle den buk ned, den dag! så måtte bakke stille og lidt lystig over til min anden mandlig naboen med den store vom.
som var knap så lækker, men skulle have en starter til bilen.

efter en kort tid overvejede jeg om at droppe bukken igen, og søg tilbage til første naboen, som stod i vinduet og ventede.
indså jeg at det var nu, jeg skulle have nedlagt den bukke, som havde ventede på mig i mange år og at alt andet måtte vente!.
endelig startede bilen og jeg var på vej ned af de kolde snedække vej. at jeg indså varmen i bilen ikke dur heller.
overvejede jeg om dagen kunne ende meget værre..

Så jeg valgte at opgive min dag med få skudt den buk, som nu ellers var plang lagt, men hist for vejen kommer jeg til lille gård hvor der går ander rundt frit på græs plænen og vejen, jeg stopper og tænker.... Kan nu endelig godt bruge en ande steg her til jule aften så hvorfor ikke, de mennesker der ejer de dyr kan jo bare spære dem inde.
Så jeg tager fluks min gevær frem og sigter efter anden og der med BANG!
skød jeg hovede af anden og anden som skulle være død flyver rundt død melllem de andre ander så jeg fik travlt med fange den.
Der efter fik jeg fat i den og nu på vej hjem til damen hvor jeg så må sige.

Vi skal have jule and til juleaften ! Glædiglig jul Hoho..


Fra Shadowfury93
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Andejagten!

Jeg fik afvide af min mor at jeg skulle gå ud og skyde en and, men tiden var knap! for 20 min senere skulle mit tog sendes i TW
Jeg løb alt hvad jeg kunne ned til købmanden og købte den, hentede lidt hagel og tog mit gevær satte anden på en stople og skød 3 byger af sted mod den. gik så ind til mor og hun var pavestolt, løb op for at skulle sende mit tog, nåede det lige præcis, så iaften kan jeg blære mig med 2 ting, og have skudt en and og have fået en ny by! :cool::cool:
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Mange tak til jer der har delt jeres ande-jagter med os!
God Mortens aften til alle, vi ses igen i morgen til kåringen af vinderen :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Efter lange diskussioner og vanskelige overvejelser er vi nu kommet frem til en vinder.

Vi var vilde med opfindsomheden og dedikationen i Newplayer*s historie, ikke kun en and men også en ny by, smukt!
DeeLu har både drømmesekvens og store våben med, altid positive og nødvendige ting!!
Men, vi kunne simpelthen ikke stå for shadowfury93s målrettethed..og hans trofaste kærlighed til hans dame, selv når fristelserne lurede, fik en tåre frem hos os alle ;)

Så TILLYKKE shadowfury93! Du kåres hermed til "Årets andejæger 2013" og præmien på 400 Plus er din :D:)

Og tak til DeeLu og Newplayer* for jeres skønne historier. Vi er glade for at kunne give jer 150 Plus hver :)

Tillykke til jer alle 3 :)
 
Top