Mudderkastning for sjov

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Eftersom at vi er nogle stykker der konstant kaster med mudder i alle mulige tråde hvor de ikke hører hjemme, kunne det jo være smart at lave en tråd beregnet til det formål :p

DOG INGEN GRIMME ORD!!

Fra en anden tråd:

Hva angår Kenned.. mener ikke rigtigt han kan tillade sig og stille spørgsmålstegn ved andres spille evner, det eneste han selv egner sig til er og stikke alt og alle i ryggen hele vejen til tops :wave:

Hmm... Den spydige kommentar kunne vel ikke bare være en del af en facade efter at have tabt lidt i dag? :p
((Det er ok at græde Dekani, Dronningen gør det måske også))
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, jo ikke det værste tab og det var vel hva man ku forvente med en sitter :p
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
alt hvad jeg har at sige til Dekani, kan jeg sige med 1 finger :)

Opfør dig ordentligt Kenned :p

Tjaa, jo ikke det værste tab og det var vel hva man ku forvente med en sitter :p

Vejen til helvede af brolagt af dårlige undskyldninger :) - Men du får nok chancen for at bevise dit værd en anden dag :p

Side 1:
Players: Kenned
Side 2:
Players: Dekani

Timeframe: Sidste 24 timer

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6
Side 2: 0
Difference: 6

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 58,845
Side 2: 0
Difference: 58,845

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Dårlig og dårlig .. ved jeg nu ikke hva jeg ska sige, altså ja min konto har tabt byer, det laver jeg ikke undskyldninger for, men i kan ligesom ikke sige det er mig i kæmpede med :p
Du skulle hellere ha ladet ham pro'en nedenunder sitte igen ^^
Jaa tak, han ville få fjernet alle mine byer inden jeg kom hjem :laugh:

Men nææ er skam også ganske tilfreds, kunne ha været langt værre, men du er da velkommen til og prøve igen nu jeg er hjemme :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vi angriber dig ikke foreløbig deka, vi blev en del overrasket i dag og vi har lært en del, så nu farmer vi det næste stykke tid for vi skal ha' MANGE flere adler på lager næste gang vi går i krig mod dig :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, du kender jo allerede resultatet Kenned, endten er jeg med sitter eller sover og har intet at sige i kampen, eller også er jeg vågen og du får en masse røde rapporter med hjem, det er sån lidt et 50/50 sats altid :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5

Uuuuh :cool: Flot sitter som ligger under der :laugh:

Ej...tror bare at jeg holder mig neutral i det her fra nu af :p Det er ikke til at se hvad der er op og ned længere.

Og selvfølgelig "Synes godt om" til Alex for denne tråd :p Dejligt med en hvor man kan komme af med sine aggressioner :cool:

Så skal jeg vel begynde med lidt mudderkastning....øv nej....vent der må jo ikke skrives grimme ord :(
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
btw deka, er du ikke en snut og lade være med at udråbe QT som vindere af v5?

Først spåede du at uF allerede havde vundet, så gik det nedenom og hjem..
Så var du overbevist om TBOJ ville vinde, det ville i HVERT FALD blive en fra TBOJ udtalte du dig..

Så nu sidder vi jo et par stykker i QT og ryster i bukserne af skræk over om du nu ser QT som en mulig vinder af v5, vi skal udråbes som vinder og forbandelsen blir videreført til os :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har faktisk overvejet den lidt Kenned :laugh:

Må godt nok erkende mange ting har ændret sig, men omvendt igen..hvem ku vide at jeres plan var og smadrer modstanderne ved at tage alle deres nøglespillere ind i jeres stamme :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har faktisk overvejet den lidt Kenned :laugh:

Må godt nok erkende mange ting har ændret sig, men omvendt igen..hvem ku vide at jeres plan var og smadrer modstanderne ved at tage alle deres nøglespillere ind i jeres stamme :p


Alle deres nøglespillere? nej nej nej.. vi har ikke optaget et eneste medlem fra TBOJ, aranoxx = uF, Xan = MMD, Pat83 = MMD, The Joker = wow, Gert = wow :)

Det er jo spillere som midlertidigt har været i TBOJ, dvs TBOJ selv har rekrutteret dem, så er der vel ikke noget galt for at vi også gør det? :p


Nu startede vi jo også med at pille TBOJ fra hinanden med 2/3 af QT's medlemmer mens den sidste 1/3 af QT simmede og gjorde rent i baglandet. Så skulle der ligges stammer sammen og TBOJ-A blev lukket og der blev oprettet en stamme for flygtninge (SsasS) i stedet for at lave lidt koordineret angreb tilbage på os :D
 
Senest redigeret:

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så skal jeg vel begynde med lidt mudderkastning....øv nej....vent der må jo ikke skrives grimme ord :(

Du kan bare omformulere dig :p

Inkompetent istedet for d*m
Din prut istedet for din s***
Johnny Reimar wannabe istedet for ta***

- Sikker på at google translate kan hjælpe dig ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Du kan bare omformulere dig :p

Inkompetent istedet for d*m
Din prut istedet for din s***
Johnny Reimar wannabe istedet for ta***

- Sikker på at google translate kan hjælpe dig ;)

Tro mig :p Hvis jeg gør det vil jeg vågne op til mindst 1000 fakes fra dem :huh: Nytter ikke at jeg sviner dem til hvis jeg skal *host* støtte dem *host*

Men der er nok 1 eller 2 som kender sandheden allerede om sagen der :laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, hips om haps, men så kan man jo også vende den om og sige, uF er "vinderne" af Verden 5.. uF / QT..Potato potato, der er ikke mange forskelle, det er to stammer med de nøjagtig samme medlemmer, den eneste forskel er at QT viderførte den rekrutering som uF ikke fik gjordt færdig, men man kan også køre en anden teori..

uF, MMD & TBOJ var de 3 største stammer i verdenen.
uF blev allieret med MMD
MMD så uF var i interne problemer og tog sine allierede ind.
De uF spillere vi tog ind viste sig og starte et oprør og smadrer os indefra.
QT blev oprettet, MMD smuldrede.
QT lignte nu en ny start for uF, dog med adskillige af de bedste MMD spillere i stammen.

Så er spørgsmålet, var det hele tiden planen og udradere MMD indefra så i kun havde TBOJ tilbage, eller skete det hele bare spontant og endte som en kopi af uF ? :)

Derudover gør det skam ingen forskel, er bare nysgerrig om det var en stor plan eller der simpelthen bare er så mange kujoner i verdenen som jeg tror :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tjaa, hips om haps, men så kan man jo også vende den om og sige, uF er "vinderne" af Verden 5.. uF / QT..Potato potato, der er ikke mange forskelle, det er to stammer med de nøjagtig samme medlemmer, den eneste forskel er at QT viderførte den rekrutering som uF ikke fik gjordt færdig, men man kan også køre en anden teori..

uF, MMD & TBOJ var de 3 største stammer i verdenen.
uF blev allieret med MMD
MMD så uF var i interne problemer og tog sine allierede ind.
De uF spillere vi tog ind viste sig og starte et oprør og smadrer os indefra.
QT blev oprettet, MMD smuldrede.
QT lignte nu en ny start for uF, dog med adskillige af de bedste MMD spillere i stammen.

Så er spørgsmålet, var det hele tiden planen og udradere MMD indefra så i kun havde TBOJ tilbage, eller skete det hele bare spontant og endte som en kopi af uF ? :)

Derudover gør det skam ingen forskel, er bare nysgerrig om det var en stor plan eller der simpelthen bare er så mange kujoner i verdenen som jeg tror :p

For det første var det kun mig der smuttede fra MMD fordi du hang i bremsen og man kunne få meget mere ud af alle medlemmerne hvis du havde brugt lige så meget tid ig som på det offentlige forum :)
Så jeg valgte at smutte og inden længe ville flertallet fra MMD med mig fordi de var trætte af dig og din måde at lede en stamme på, du ødelagde det for dig selv. :)

QT lignte nu en ny start for uF, dog med adskillige af de bedste MMD spillere i stammen. <-- arrrh, jeg kan da huske du skrev at MMD ikke skulle bekymre sig fordi det kun var alle de ringe spillere vi havde fået over i QT og de var ikke noget værd alligevel :-/

Du ved jo jeg kontaktede dig da jeg var alene i QT ang. en IAP, det ville du ikke.. men da dine medlemmer smuttede kom du jo kravlende alligevel og ville have IAP med nogle fuldstændig urimelige krav som jeg afslog, så sluttede du med at sige vi ikke havde mere at snakke om. Og fred være med det :)

Men du kan jo se hvad alle dine gamle medlemmer er i stand til, de nakkede hele TBOJ uden din hjælp, spørgsmålet er vel egentlig hvordan det kan være, for rent by og troppemæssigt burde det være en fordel at have dig på vores side, men måske ikke alligevel :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
For det første var det kun mig der smuttede fra MMD fordi du hang i bremsen og man kunne få meget mere ud af alle medlemmerne hvis du havde brugt lige så meget tid ig som på det offentlige forum :)
Så jeg valgte at smutte og inden længe ville flertallet fra MMD med mig fordi de var trætte af dig og din måde at lede en stamme på, du ødelagde det for dig selv. :)
True ;)
Men den sidste sætning undrer mig, for før uF spillerne kom ind var de fleste af spillerne klar på ordsproget "Hellere dø med blod på sværdet, end rust i r@ven" det var først efter jeres visit alle lige pludselig blev bange og derudover ska man ikke lytte til alt hva der blir sagt Kenned, havde også 15 beskeder PM, hvor der stod at de kun gjorde det fordi de gerne ville fortsætte lidt længere på serveren osv. :p
QT lignte nu en ny start for uF, dog med adskillige af de bedste MMD spillere i stammen. <-- arrrh, jeg kan da huske du skrev at MMD ikke skulle bekymre sig fordi det kun var alle de ringe spillere vi havde fået over i QT og de var ikke noget værd alligevel :-/
Det var skam i starten da det kun var folk som Emilsen, Killermachine osv. i hev ind, da først zzzz og dem fulgte sagde jeg det sku ikke mere :laugh:
Du ved jo jeg kontaktede dig da jeg var alene i QT ang. en IAP, det ville du ikke.. men da dine medlemmer smuttede kom du jo kravlende alligevel og ville have IAP med nogle fuldstændig urimelige krav som jeg afslog, så sluttede du med at sige vi ikke havde mere at snakke om. Og fred være med det :)
Enig, hovedårsagen var at du havde forrådt både uF og MMD indenfor en måned, så en IAP kunne værre noget så simpelt som et overraskelsessangreb ;)
Men du kan jo se hvad alle dine gamle medlemmer er i stand til, de nakkede hele TBOJ uden din hjælp, spørgsmålet er vel egentlig hvordan det kan være, for rent by og troppemæssigt burde det være en fordel at have dig på vores side, men måske ikke alligevel :D
Self. er de noget værd, kan da hurtigt udpege et par stykker jeg selv mener man bedre kan undværre, dog har i lige smidt den ene ud (Teddybear/L33T) såå, vil vel kalde det en smule fremskridt for jer desværre :p

Ville ikke værre en fordel længere, jeg stoler ikke på nogle, sidst jeg gjorde det sendte jeg over 30k def. til en spiller som viste sig at forråde mig et par timer efter jeg havde sendt :(

Btw. tak for den gensidige respekt Aranoxx !!
 
Senest redigeret:
Top