Mudderkastning for sjov

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er vel ikke og forråde en stamme at man ikke er enig med ham der styrer den og derfor går ud? :)

Hold nu op med de løgnhistorier, QT skulle bare tages ud og alle var forrædere i stammen fordi at de ikke gav høre mere på dig, ikke sandt :)

Btw. tak for den gensidige respekt Aranoxx !! <-- se denne besked her er jo rigtig interessant. :D

Jeg sender dig lige nogle rapporter ig :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Okaaa, omformulere mig så, du forlod dine stammer begge gange og planlagde et kup imod den (Bedre formuleret?) ;)

Hvilke historier er det så lige du mener er løgne, for vil da med glæde diske op med beviser for alt hva jeg siger hvis det er det du har brug for :)

Jep, dem så jeg også flere af, er sku en flinkere fyr der ber om support og når folk støtter ham så kommer der fulde angreb på byerne imens han skifter stamme og de har lvl. 0 mur..Nok et tilfælde :rolleyes:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Okaaa, omformulere mig så, du forlod dine stammer begge gange og planlagde et kup imod den (Bedre formuleret?) ;)

Hvilke historier er det så lige du mener er løgne, for vil da med glæde diske op med beviser for alt hva jeg siger hvis det er det du har brug for :)

Jep, dem så jeg også flere af, er sku en flinkere fyr der ber om support og når folk støtter ham så kommer der fulde angreb på byerne imens han skifter stamme og de har lvl. 0 mur..Nok et tilfælde :rolleyes:



Det er meget ringe formuleret, jeg har ikke planlagt noget kup, jeg forlod stammen og skete resten af sig selv, der var en løgn :)

Igen er aranoxx en skidt fyr fordi han har taget numsen på jer, men da han forlod os for at gå i TBOJ der var det helt okay.. dobbeltmorale er dobbelt så godt ^^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ved ikke hvorfor jeg blir ved med at svare eller skrive for den sags skyld, men den sociale ting er jo en af de dele der gør spillet sjovt :laugh:

Men du gjorde skam mod uF, snakkede du også med mig om :p

Nææ han forlod MMD for at gå i TBOJ og nej var ikke fedt, men jeg syns det viste at det ikke var frygt der gjorde han skiftede, hvorimod halvdelen af de nuværende QT spillere skiftede fordi de blev skide bange for de store ændringer ;)
Aranoxx er skam ikke en skidt fyr, syns bare ikke man ska røvrende andre spillere på den måde, hvis man ikke kan lig en, så siger man "jeg kan ikke lig dig", vil man gerne bevare det gode forhold til en, men gider ikke rigtigt snakke med personen, lader man værre med at skrive.. hva man ikke gør er og lade som om man er en persons bedste ven 6 mdr. for derefter og røvrende dem :huh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja vi snakkede om det, der er langt fra snak til handling :) måtte jo tage mine forholdsregler når det kom til dig :p

Hvorfor blev alle MMD'erne bange for QT, vi var stadig små i forhold til jer i rigtig lang tid, så det er da noget vås, de ville bare væk, længere er den ikke ^^

Lod Aranoxx som om han var din bedste ven i 6 måneder?? :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja vi snakkede om det, der er langt fra snak til handling :) måtte jo tage mine forholdsregler når det kom til dig :p
Tjaa kan vel diskuteres :)
Hvorfor blev alle MMD'erne bange for QT, vi var stadig små i forhold til jer i rigtig lang tid, så det er da noget vås, de ville bare væk, længere er den ikke ^^
Simpel logik, af samme grund som noobs altid blir bange når et par af de største spillere forsvinder, mindre erfarne spår gerne dommedag allerede efter den første skrider fra stammen, burde du da også vide ;)
Lod Aranoxx som om han var din bedste ven i 6 måneder?? :confused:
Nej dog ikke :)
Men han skuffede mange spillere meget, og ikke på en "Fed taktik" måde, men på en måde så flere og flere aktive spillere stopper med at spille Tribalwars fordi de spiller spillet for krigens skyld, ikke for at få en ny udgave af Paradise Hotel :/

Det er den slags her jeg mener der altid går galt og som gør at mange spillere som ellers gerne vil være i TW stopper :(

Her er et eks. på en ny verden.

Stamme 1 - Skolehaven, Miss, Teddybear
Stamme 2 - Tobias2008, Boss, Patrioten

Så tænker jeg, skide fedt nye stammer og nye historier i spillet, men det store problem er at ligeså snart stammerne falder til rette ser de ALTID sådan her ud til sidst.

Stamme 1 - Skolehaven, Tobias2008, Patrioten
Stamme 2 - Boss, Miss, Teddybear

Nu kan det self. diskuteres hvilke spillere der er bedst, men jeg tror godt du kan se min pointe :p
Og med det her mener jeg at de "Kendte/Store" spillere er kujoner og ja den er rettet mod de fleste, fordi i aldrig blir i en stamme og tager kampen op, nej i vil hellere joine vinderstammen og få en flot plads på jeres interne adlinger når verdenen lukker :S
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Første indlæg fra Alex89 = fin idé, kunne blive spændende :)
Resten af tråden = GAAAAB :laugh:

Men én ting vil jeg dog kommentere :p
Dekani, kunne du evt. pille skolehaven af som eksempel på en stor spiller der joiner vinder stammer når verdenen lakker mod enden? Du ved lige så godt som jeg han ikke er på V4-kontoen og aldrig har været med så længe på en verden at han har kunne det :huh:

Og ved ikke om det er modigt eller bare slemt dårligt valg at altid ende i stammer der går ned enten fordi de simpelthen bliver pillet fra hinanden af andre stammer eller pga. interne stridigheder..men nogle har fantastiske evner til altid at ende der :laugh::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er ikke et eks. på folk der skifter side, er mere et eks. på at de gode ender i en stamme og blir hurtigt enige om at det er sjovere at banke alle de uerfarne spillere end at bekrige hinanden som ligeværdige modstandere :p

Handler ikke om, om stammen vinder eller taber Perse, kunne faktisk ikke være mere ligeglad lige på det punkt, det handler om at folk bruger mere tid på at spille Paradise Hotel, end at lave krig..
det samme eks. er allerede på V6, hele toppen er venner med hinanden og så blærer de sig med at banke alle de små, amen come on.. gør noget fedt, tag en chance og erklær hinanden krig og NEJ ikke rekruteringskrig, men åben krig på marken hvor den bedste mand vinder og ikke bare den der kan rekrutere flest gode spillere :p

Rekruteringskrig, Spionagekrig osv. det kan rende og hoppe, det viser ikke hvem der er bedst, bare hvem der er mest nederen *HOST*Ligesom Dual Accounts*Host* :D

Ligefør de sku lave en server der ligesom visse speed verdener, låser en fast til sin stamme lige indtil verdenen er slut, så var det sku Tribalwars :p
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ja, det synes du nu.. men da uF gik over i MMD klappede du i dine små hænder, der var det helt fint. QT bankede tboj med mindre medlemmer end MMD havde og vi havde som sagt kun 2/3 dele af QT inde i kampen mod tbojserne, så igen ser du i mine øjne bare mavesur ud fordi det ikke blev i MMD du kunne samle styrkerne og slå tboj ned.

Fordi 1 spiller går, så går alle de andre ik, igen noget vås du kommer med, det er heller ikke alle der er gået fra tboj.

Dual accounts er der heller ikke noget ulovligt ved.. bare fordi TBOJ massrecruitede og du ikke kunne finde en måde at knække dem på så udråber du dem straks som vindere og massrecruit som grunden til de vandt på selvom du aldrig havde troet man kunne vinde på den måde. Nu ligger du lidt op at at fordi et par stykker i QT spiller dual så er det derfor vi vinder, det tror jeg heller ikke er problemet.

QT 13.689.366 points og 1514 byer
TH. 1.517.217 points og 199 byer
=
15.206.583 points og 1713 byer


SsasS 5.205.563 points og 615 byer
TBOJ 4.987.087 points og 578 byer
TBOJ-W 2.906.775 points og 354 byer
so6 1.755.110 points og 262 byer
TKQ 936.236 points og 115 byer
TBPW 687.547 points og 130 byer
So6-W 404.613 points og 68 byer
TBPW-W 219.762 points og 49 byer
=
17.385.627 points og 2171 byer

Det burde bestemt stadig være muligt at tage kampen op for jer, men det kræver man tør, for man risikerer og tabe. Nu har du gemt dig bag ved undskyldninger hele v5, hvis det ikke er fordi at tboj massrecruiter at du taber så er det fordi at der er et par spillere der går dual hos os, eller så rekrutter vi for meget selvom vi kun har taget spillere der har været på vores side hele tiden og har de ikke været det så har tboj jo rekruteret dem på et tidspunkt, ergo gør vi ikke andet end hvad fjenden også gør, så er der 2 som har været vores fjende længe, tjah, tboj har optaget aranoxx og dig, i plejede at være på vores side. Så kampen er som den plejer med de samme spillere dengang det hed TBOJ mod MMD, vi har fået 2 ind fra deres side og de har fået en hulens masse ind fra højre og venstre. Måske du skal tage noget ansvar deka og lade være med at beskylde til højre og venstre for alverdens ting fordi du igen er ved at tabe en server.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Er ikke et eks. på folk der skifter side, er mere et eks. på at de gode ender i en stamme og blir hurtigt enige om at det er sjovere at banke alle de uerfarne spillere end at bekrige hinanden som ligeværdige modstandere :p

Handler ikke om, om stammen vinder eller taber Perse, kunne faktisk ikke være mere ligeglad lige på det punkt, det handler om at folk bruger mere tid på at spille Paradise Hotel, end at lave krig..
det samme eks. er allerede på V6, hele toppen er venner med hinanden og så blærer de sig med at banke alle de små, amen come on.. gør noget fedt, tag en chance og erklær hinanden krig og NEJ ikke rekruteringskrig, men åben krig på marken hvor den bedste mand vinder og ikke bare den der kan rekrutere flest gode spillere :p

Rekruteringskrig, Spionagekrig osv. det kan rende og hoppe, det viser ikke hvem der er bedst, bare hvem der er mest nederen *HOST*Ligesom Dual Accounts*Host* :D

Ligefør de sku lave en server der ligesom visse speed verdener, låser en fast til sin stamme lige indtil verdenen er slut, så var det sku Tribalwars :p


HOV HOV,nu du bringer mit navn ind her.

Netop det du skriver her fik jeg tudet ørene fulde af fra visse personer inden V6 gik igang og kan da fortælle at i DBD er der 21 nye medlemmer som ikke har været i de såkaldte vennekredse,derfor mener jeg ikke det er ok at sætte mig/DBD i den bås.:mad:
Men når man ser NMF og Q for den sags skyld ,tror jeg vi snakke en stor indespist vennekreds målt i % kontra antal medlemmer.

Når du har den holdning,hvorfor skynder du dig så ikke at gå ud af NMF ,find en anden stamme og gå i krig mod NMF,virker lidt dobbelt moralsk i min verden.:confused:

yderlig vil jeg godt have du påviser hvor vi har joinet en større stamme for at vinde en server,husk der er forskel på navneændring/ny stamme i forhold til at merge ind i en større stamme,tror jeg ikke du kan finde eksempler på.

Jeg anfægter ikke en vennekreds laver sin stamme da skylden må pålægges lige så meget dem du kalder noobs,hvorfor lære de ikke af nederlag men fortsætter i samme stil fra server til server.:confused: et godt eksempel er vel Dis stammen;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
HOV HOV,nu du bringer mit navn ind her.

Netop det du skriver her fik jeg tudet ørene fulde af fra visse personer inden V6 gik igang og kan da fortælle at i DBD er der 21 nye medlemmer som ikke har været i de såkaldte vennekredse,derfor mener jeg ikke det er ok at sætte mig/DBD i den bås.:mad:
Men når man ser NMF og Q for den sags skyld ,tror jeg vi snakke en stor indespist vennekreds målt i % kontra antal medlemmer.

Når du har den holdning,hvorfor skynder du dig så ikke at gå ud af NMF ,find en anden stamme og gå i krig mod NMF,virker lidt dobbelt moralsk i min verden.:confused:

yderlig vil jeg godt have du påviser hvor vi har joinet en større stamme for at vinde en server,husk der er forskel på navneændring/ny stamme i forhold til at merge ind i en større stamme,tror jeg ikke du kan finde eksempler på.

Jeg anfægter ikke en vennekreds laver sin stamme da skylden må pålægges lige så meget dem du kalder noobs,hvorfor lære de ikke af nederlag men fortsætter i samme stil fra server til server.:confused: et godt eksempel er vel Dis stammen;)


Hvis jeg skal gøre min tid op på v4, så var jeg en del af Titans fjender (nu tæller jeg ikke mit korte ophold til sidst i Titans med da den stamme jeg var i (K.K.) var blevet slået i sådan grad der ikke kunne være tvivl på det tidspunkt hvem kampen skulle stå mellem)
Jeg kan sagtens indrømme at Titans var bedre, og os i K.K. ikke stod distancen og selvom nogle vil mene at Titans "narrede" K.K. så vil jeg holde på de var bedre og det var vores egen fejl, vi lod dem "snyde" os.

Når det så er sagt, så undrede det mig at Titans og NRG mergede i stedet for at tage kampen op (af ren nysgerrighed, hvorfor gjorde i det?).

Min pointe er at jeg sagtens kan indrømme når nogen er bedre og jeg er blevet slået, det var ingen skam at tabe til Titans, og deres manøvre mod K.K. ser jeg som taktisk snilde. Det der undrer mig er når vi går over på v5, der er ikke den samme mentalitet, hvis man blir slået af andre så er det fordi de har snydt, stukket folk i ryggen, gået dual, lavet massrecruit og det der er værrere.
Hvad er der blevet af at tabe med stil og lade være med at finde på alverdens undskyldninger når fejlen som Tobias siger er ens egen, meget simpelt, de andre spillede deres kort bedre og der er ikke nogen at klandre, andre end en selv?!
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis jeg skal gøre min tid op på v4, så var jeg en del af Titans fjender (nu tæller jeg ikke mit korte ophold til sidst i Titans med da den stamme jeg var i (K.K.) var blevet slået i sådan grad der ikke kunne være tvivl på det tidspunkt hvem kampen skulle stå mellem)
Jeg kan sagtens indrømme at Titans var bedre, og os i K.K. ikke stod distancen og selvom nogle vil mene at Titans "narrede" K.K. så vil jeg holde på de var bedre og det var vores egen fejl, vi lod dem "snyde" os.

Når det så er sagt, så undrede det mig at Titans og NRG mergede i stedet for at tage kampen op (af ren nysgerrighed, hvorfor gjorde i det?).

Min pointe er at jeg sagtens kan indrømme når nogen er bedre og jeg er blevet slået, det var ingen skam at tabe til Titans, og deres manøvre mod K.K. ser jeg som taktisk snilde. Det der undrer mig er når vi går over på v5, der er ikke den samme mentalitet, hvis man blir slået af andre så er det fordi de har snydt, stukket folk i ryggen, gået dual, lavet massrecruit og det der er værrere.
Hvad er der blevet af at tabe med stil og lade være med at finde på alverdens undskyldninger når fejlen som Tobias siger er ens egen, meget simpelt, de andre spillede deres kort bedre og der er ikke nogen at klandre, andre end en selv?!

I min verden har du misforstået det du kalder en merge.som jeg ser det kommer her.

NRG havde interne problemer og var delt op i 2 fraktioner som efter nogen var tæt på at udvikle sig til en borgerkrig:)i den forbindelse fik Titans faktisk henvendelse fra begge sider med en samlet ansøgning til at joine titans.
Vi vurderede og blev enige om i titans at være loyale overfor den daværende ledelse i NRG/diplomatiske aftale og sagde ja til deres samlede ansøgning til titans
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I min verden har du misforstået det du kalder en merge.som jeg ser det kommer her.

NRG havde interne problemer og var delt op i 2 fraktioner som efter nogen var tæt på at udvikle sig til en borgerkrig:)i den forbindelse fik Titans faktisk henvendelse fra begge sider med en samlet ansøgning til at joine titans.
Vi vurderede og blev enige om i titans at være loyale overfor den daværende ledelse i NRG/diplomatiske aftale og sagde ja til deres samlede ansøgning til titans

Må jeg være så fræk og spørge om du synes i har krammet jer til sejren på v4 så? :) mit gæt er du ikke synes det og jeg spørger kun for at høre hvordan det kan være personer på v4 på den vindende side kan synes en ting, men når vi går over på v5 hvor de er på den tabende side så skifter de mening - det har egenligt ikke noget med dig at gøre Tobias, men det er interessant at se det fra den vindende side af på v4

Jeg er neutral kan man sige, hvad end i har valgt for at vinde er jo det rigtige at gøre, det er jo det, det hele handler om :)

men nok om det, nu skal jeg nok holde inde med de ledende spørgsmål :wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Netop det du skriver her fik jeg tudet ørene fulde af fra visse personer inden V6 gik igang og kan da fortælle at i DBD er der 21 nye medlemmer som ikke har været i de såkaldte vennekredse,derfor mener jeg ikke det er ok at sætte mig/DBD i den bås.:mad:
Men når man ser NMF og Q for den sags skyld ,tror jeg vi snakke en stor indespist vennekreds målt i % kontra antal medlemmer.
Var hverken rettet mod DBD eller dig så bare rolig, var somænd KUN et eks. jeg satte op, altså princippet i 3 gode spillere og 3 dårlige spillere, hvor de 3 gode altid ender i samme stamme og jubler over de kan banke de 3 dårlige, så hvis du ska noget er det at tage det som en kompliment at jeg satte dig på den gode side :p
Når du har den holdning,hvorfor skynder du dig så ikke at gå ud af NMF ,find en anden stamme og gå i krig mod NMF,virker lidt dobbelt moralsk i min verden.:confused:
Fordi jeg udelukkende kun er i Verden 6 fordi en hvis dame mere eller mindrer opfordrede mig til det (Er ikke vild med hverken Kirker eller speed 1) men tænkte at jeg da godt kunne sidde og hygge mig lidt derinde også :)
yderlig vil jeg godt have du påviser hvor vi har joinet en større stamme for at vinde en server,husk der er forskel på navneændring/ny stamme i forhold til at merge ind i en større stamme,tror jeg ikke du kan finde eksempler på.
Igen var ikke rettet mod dig, men kan da godt give et par eksempler..
V4 - NRG joiner Titans fremfor at tage kampen op som klart ville have været det fedeste.
V5 - QT Rekrutere alle de store fjender så de på den måde kun har de dårlige tilbage at smadre og lige et par få store.
V6 - Venter spændt, men allerede nu krammer toppen jo temmelig meget, har endnu ikke set krigserklæringer indbyrdes i toppen udover den "For sjov" istarten af verdenen, eller bruger alle jo tiden på at banke de små, istedetfor at finde ligeværdige modstandere.
Jeg anfægter ikke en vennekreds laver sin stamme da skylden må pålægges lige så meget dem du kalder noobs,hvorfor lære de ikke af nederlag men fortsætter i samme stil fra server til server.:confused: et godt eksempel er vel Dis stammen;)
Tjaa den er svær at svare på og siger skam ikke det ska værre på den måde, siger bare at når man har 3 store sider, så forventer jeg lidt de 3 sider kæmper med hinanden og ikke begynder en rekruteringskrig for at se hvem der kan nakke flest medlemmer fra hinandens stammer, ødelægger lidt pointen i krigen jo :)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
QT har rekrutteret 2 fra fjenden, hvis det fjerner alt håb for jer, så var der ikke meget at komme efter til at starte med :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa måske fra jeres fjendeliste, men i har rekrutere halvdelen af stammen TBPW næsten og de var skam på TBOJ siden, så det du siger er kun den officielle sandhed, den rigtige er en helt anden og det ved du godt ;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani:
Citer:
Her er et eks. på en ny verden.

Stamme 1 - Skolehaven, Miss, Teddybear
Stamme 2 - Tobias2008, Boss, Patrioten

Så tænker jeg, skide fedt nye stammer og nye historier i spillet, men det store problem er at ligeså snart stammerne falder til rette ser de ALTID sådan her ud til sidst.

Stamme 1 - Skolehaven, Tobias2008, Patrioten
Stamme 2 - Boss, Miss, Teddybear

Nu kan det self. diskuteres hvilke spillere der er bedst, men jeg tror godt du kan se min pointe :p
Og med det her mener jeg at de "Kendte/Store" spillere er kujoner og ja den er rettet mod de fleste, fordi i aldrig blir i en stamme og tager kampen op, nej i vil hellere joine vinderstammen og få en flot plads på jeres interne adlinger når verdenen lukker :S[/QUOTE]

L33T:
Deka aldrig.. jeg vil finde mig i nr 1 :p


Dekani:

Self. er de noget værd, kan da hurtigt udpege et par stykker jeg selv mener man bedre kan undværre, dog har i lige smidt den ene ud (Teddybear/L33T) såå, vil vel kalde det en smule fremskridt for jer desværre :p




L33T:
Hmm jeg leavede selv..
Spørg kenned..
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Puuhaa, du må altså lære og bruge Citer funktionen :p

Men nope, som sagt er det jo en smagssag, men i mine øjne er du en af de dårligste aktive spillere på .dk :eek:

Tjaa så gjorde du dem nok en tjeneste :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Puuhaa, du må altså lære og bruge Citer funktionen :p

Men nope, som sagt er det jo en smagssag, men i mine øjne er du en af de dårligste aktive spillere på .dk :eek:

Tjaa så gjorde du dem nok en tjeneste :D

Jep i know jeg er verdens dårligste TW spiller:(
Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig deka til og hele tiden sige det:eek:
 
Top