Mudderkastning for sjov

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du kunne evt. lade værre med at få mig til og sige det hele tiden :p

En god start ville værre og stoppe med PM's xD
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Teddy valgte selv at gå.. Vi havde iap forhandlinger med TPBW så helt på tboj's side vil jeg ikke sige de var :)

Så fordi vi har rekrutteret et par spillere til QT er jo vand i forhold til hvad tboj har haft gang i, alt der har kunne kravle og gå har jo fået en invite inkl. spillere fra vores side, rauserne, xan, pat83, flyverskjul, aranoxx, så vi prøver bare at ta tilbage hvad der hele tiden har været på vores side i kampen og så ellers udligne scoren lidt, vi kommer dog aldrig i nærheden af det rekruteringsmadness som tboj har haft gang i, vi fylder ikke en gang 1 stamme :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kunne evt. øve dig i spillet osv. ;)

Teddy valgte selv at gå.. Vi havde iap forhandlinger med TPBW så helt på tboj's side vil jeg ikke sige de var :)

Så fordi vi har rekrutteret et par spillere til QT er jo vand i forhold til hvad tboj har haft gang i, alt der har kunne kravle og gå har jo fået en invite inkl. spillere fra vores side, rauserne, xan, pat83, flyverskjul, aranoxx, så vi prøver bare at ta tilbage hvad der hele tiden har været på vores side i kampen og så ellers udligne scoren lidt, vi kommer dog aldrig i nærheden af det rekruteringsmadness som tboj har haft gang i, vi fylder ikke en gang 1 stamme :p

Oka den del kendte jeg dog ikke til :p

Helt enig, de masse rekruterede, hvilket jeg ser som en af de klammeste ting en stamme kan gøre, eller desperate for den sags skyld :)
Men i masse rekrutere ikke, i rekrutere jeres store modstandere hvilket heller ikke er fedt :S
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
herregud, fordi vi har optaget 2 spillere, det er jo igen vand i forhold til det i havde gang i, QT var klart de mindste inden krigen brød ud, men tboj havde stadig i sinde at optage flyver, elvis og alle dem jeg lige har nævnt, det er bare ikke sjovt når det går ud over en selv :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er da ikke gået ud over mig på nogen måde, jeg kører mit solo løb som jeg altid gør og hjælper hvor jeg kan :p

Men Elvis og dem var jo også deres allierede ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der er altså ikke meget solo over det når man er deffet op af Mers og tboj ;) - dvs var, men dine byer ryger også lidt hurtigere nu ^^
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Første indlæg fra Alex89 = fin idé, kunne blive spændende :)
Resten af tråden = GAAAAB :laugh:

Må nok give dig ret i det Persefone :) Det ligner mest en samtale mellem enkelte personer, men jeg LOVER at så snart jeg har noget ordentligt mudder alle kan grine af.... Så kommer det herind ;)

:wave:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Der er altså ikke meget solo over det når man er deffet op af Mers og tboj ;) - dvs var, men dine byer ryger også lidt hurtigere nu ^^

Ved ikke hvem der har bildt dig den slags ind, men ja Mers støttede mig med en adel og en klat pultere, men det var slet ikke i nærheden af de byer i ramte, så kan ikke se hva det gjorde af forskel og mine byer ryger kun hurtigt når jeg ikke er her jo, kan da sige så meget at ja jeg mistede 6 byer på at have en sitter på, men vil da mene jeg er godt på vej til og have taget 6 byer er samme størelse tilbage efter jeg kom hjem, så det går vel alt sammen op i en højere enhed :)

Dog ikke noget og blærer sig for, da det jo er Strider Dan :p
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Alle deres nøglespillere? nej nej nej.. vi har ikke optaget et eneste medlem fra TBOJ, aranoxx = uF, Xan = MMD, Pat83 = MMD, The Joker = wow, Gert = wow :)

Det er jo spillere som midlertidigt har været i TBOJ, dvs TBOJ selv har rekrutteret dem, så er der vel ikke noget galt for at vi også gør det? :p


Nu startede vi jo også med at pille TBOJ fra hinanden med 2/3 af QT's medlemmer mens den sidste 1/3 af QT simmede og gjorde rent i baglandet. Så skulle der ligges stammer sammen og TBOJ-A blev lukket og der blev oprettet en stamme for flygtninge (SsasS) i stedet for at lave lidt koordineret angreb tilbage på os :D



Der må jeg lige rette dig Kenned. Joker med følge ville gerne med i TBOJ (merge) hvilket vi gjorde....Vi kunne jo ikke på det tidspunkt vide at han bare var på "besøg" inden han smuttede over til jer.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Må nok give dig ret i det Persefone :) Det ligner mest en samtale mellem enkelte personer, men jeg LOVER at så snart jeg har noget ordentligt mudder alle kan grine af.... Så kommer det herind ;)

:wave:

Jubiiii..glæder mig allerede
emoticon-00137-clapping.gif
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Enig og jeg rammer lige kenned nu!.


Har hørt at kenned har fået sig en ny overmand^^
Siger ikke hvem ;-)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
:eek:fftopic: her glæder vi os ikke, vi kaster mudder!!!

Jeg ville svare noget her, men besluttede at det var på grænsen til at være uegnet for mindre børn, så lader være :eek:
Og så kast noget mudder, lige nu står du og Dekani bare og tramper i det i stedet for at kyle det..jeg har ikke kedet mig så meget siden sidste snak om fodbold i vores stamme-chat :sleep::sleep::p

Så jeg vil fortsætte med at glæde mig til at se hvad Alex89 disker op med, det kan umuligt være værre end det her :eek:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Skal man kaste med mudder for at skrive herinde? :huh:

Jeg ellers lige lyst til at diske lidt hygge op igen :laugh:

Ordkrige nej tak, lad nu mændene kæmpe i stedet for og se hvem der er bedst og ikke en masse tomme ord :rolleyes:

Derfor......rapporter tak...!! :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ville svare noget her, men besluttede at det var på grænsen til at være uegnet for mindre børn, så lader være :eek:
Og så kast noget mudder, lige nu står du og Dekani bare og tramper i det i stedet for at kyle det..jeg har ikke kedet mig så meget siden sidste snak om fodbold i vores stamme-chat :sleep::sleep::p

Så jeg vil fortsætte med at glæde mig til at se hvad Alex89 disker op med, det kan umuligt være værre end det her :eek:

Det må være kvindebold de har snakket om, det er livet for kort til, enig ^^
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kom nu i gang SsasS :p

- Hvor mange byer skal man tage fra jer før i angriber?? :wave:

Side 1:
Players: Kenned
Side 2:
Tribes: SsasS, TBOJ, TBOJ-W

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer:

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 35
Side 2: 3
Difference: 32

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sjovt som man kan fordreje alle ting :p

Side 1:
Players: Dekani
Side 2:
Tribes: QT

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 5
Side 2: 0
Difference: 5

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 43,589
Side 2: 0
Difference: 43,589

chart
 
Top