når dit angreb er sendt?

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
2010-06-15 15:09:34
heej, en måde jeg tror i vil kunne gøre spillet bedre på.??
jeg har tit tænkt over hvad jeg nu satte min cata til at pulte, og det er jeg ikke de eneste der har problemer med at huske,
så var det ikke en mulighed at gøre det sætte det ind et eller andet sted.
altså der når man klikker på angrebet, at man så kan se hvad cata går efter eller sådan noget i den stil?

jeg har ikke lige ville skrive det om, men var det ikke en idé ?
jeg skrev til support om det og jeg fik svaret at der skulle være flere spillere der syntes godt om det og ville bakke det op :)
så vil høre om der er andre der er med på det måske ?

måske ligesom på den vedhæftede fil ?
billedet er ikke af den bedste kvali sorry for det.
men i ved vel hvad jeg mener
ta forbehold for stavefejl, gider ikke rette, da jeg har en tysk eksamen i morgen
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Faktisk en detalje der også har generet mig flere gange ;)

Det ville være rigtigt fint hvis det var muligt at se det :)
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jep tror også det vil hjælpe mange, har da fundet ud af at det vil hjælpe mig en del, når man måske sender 3-10 på samme by, så det fint nok lige at kunne se hvilke ting der bliver taget ned
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg skriver det som regel op i min notes bog, men det er rigtigt at det ville være en nyttig oplysning at have med :)
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg har ikke det store behov for dette :p Jeg lister mine angreb op i min browsers faner. Kontrollerer at alle kataerne rammer de rigtige mål og sender så det hele samlet. Derudover hvis det skal sendes fra mange byer så har jeg som regel et stykke papir (ja i ved det der underlige noget som er helt stenalderagtigt at bruge) foran mig hvor der står hvilke byer der skal ramme hvad...
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg vil gerne være med til at støtte dig Perenoel1509!
Ikke fordi jeg har problemer med det, men ville være nice at have sådan noget.
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg vil gerne være med til at støtte dig Perenoel1509!
Ikke fordi jeg har problemer med det, men ville være nice at have sådan noget.

jo tak :)
jeg tænker nu også hvis et angreb nu er hvad ved jeg .. 70 timer undervejs, jeg ved ikke lige hvor godt jeg husker 70 timer tilbage :) :cool:
det jo godt nok at kunne se hvad man nu rammer, når det engang sker :)
men sådan i det hele vil jeg mene det kunne være nyttigt nok, måske at få det over hele tribalwars, ikke kun på dk server. men også andre måske ?? :D men det bestemmer jeg jo ikke :)
men der skal bare være flere der vil være med til dette
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har ikke det store behov for dette :p Jeg lister mine angreb op i min browsers faner. Kontrollerer at alle kataerne rammer de rigtige mål og sender så det hele samlet. Derudover hvis det skal sendes fra mange byer så har jeg som regel et stykke papir (ja i ved det der underlige noget som er helt stenalderagtigt at bruge) foran mig hvor der står hvilke byer der skal ramme hvad...

Jeg har som sagt også fundet en løsning på problemet - men jeg støtter nu alligevel at der kommer en smart løsning på problemet.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg sender forslaget videre og ser om de finder på noget smart eller ej. :) Endnu en gang er tålmodighed en dyd. ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, jeg syns det er fed ide netop til længere rejser, men egentlig også dejligt når man har sendt et angreb og lige blev i tvivl om man trykkede på den rigtige :D
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Det lader til at være taget op i forvejen, og der tales om muligvis at implementere det i version 6.4. Så det kan sagtens ske at det kommer. :) Jeg fortæller selvfølgelig når jeg ved mere.
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det lader til at være taget op i forvejen, og der tales om muligvis at implementere det i version 6.4. Så det kan sagtens ske at det kommer. :) Jeg fortæller selvfølgelig når jeg ved mere.

vil det sige at mit forslag kom igennem ?
på den nye version 6,4 ?? :)
[Ny funktion] Katapulternes mål vises i kommandoer

hvis det er det som jeg håber og tror på så virkede det vidst?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
vil det sige at mit forslag kom igennem ?
på den nye version 6,4 ?? :)
[Ny funktion] Katapulternes mål vises i kommandoer

hvis det er det som jeg håber og tror på så virkede det vidst?

Det kan du tro det er. :) Nogle forslag skal Innogames's udviklere bruge længere tid til at "bygge", men du var en af de heldige i denne omgang. ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Godt gået Storm
Det er rart at se at det går hurtigere nu.

Selvfølgelig er der ting der er vanskeligere end andre at udvikle, men det er næppe derfor at det har taget over 2 år at rette kampbog til kambue:eek:

Stor ros til TW-Teamet for at det virkelig rykker nu.
 
Top