natmodul

Axiuz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej.. Jeg kan ikke finde de spørgsmål jeg søger, så derfor opretter jeg lige en ny tråd!

Det drejer sig om nat-modulet:

1. Hvornår er starter det, og slutter det?

2. Hvor mange % foringer det ens tropper?

3. Kan jeg angribe mens nat-modulet er aktivt, så angrebet lander når det ikke er aktivt?
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Svar til 1.-2. og 3.: Alle angreb som lander i tidsrummet 01:00-07:00 er med 50% styrke.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
1. som sagt fra 0100-0700
2. Det forringer ikke dine tropper min styrker forsvarerens tropper med 100%
3. Jep, nat bonus er kun for angreb der lander i tidsrummet 0100-0700. Det påvirker ikke de der bliver sendt i tidsrummet
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Læs hvad der skrives om angriberen angriber med halv styrke eller forsvareren forsvarer med dobbelt styrke giver det samme. Men det er rigtigt at formuleret i rapporterne får forsvaret +100% styrke.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Læs hvad der skrives om angriberen angriber med halv styrke eller forsvareren forsvarer med dobbelt styrke giver det samme. Men det er rigtigt at formuleret i rapporterne får forsvaret +100% styrke.

Det er ikke helt korrekt. Når du regner murbonus med giver det ikke det samme

Eksembel med mur 20. Ingen rams ved angriber

Dit eksembel: 50% styrke imod 200% (100% for normal og 100% for mur) = dine tropper kæmper med 1/4 af hans styrke

Mit eksembel: 100% styrke imod 300% (100 for normal + 100% for mur + 100% for natbonus) = dine tropper kæmper med 1/3 af hans styrke

Så skal vi ikke droppe det sludder Pythonas? for din påstand vil kun holde ved mur 0
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er ikke helt korrekt. Når du regner murbonus med giver det ikke det samme

Eksembel med mur 20. Ingen rams ved angriber

Dit eksembel: 50% styrke imod 200% (100% for normal og 100% for mur) = dine tropper kæmper med 1/4 af hans styrke

Mit eksembel: 100% styrke imod 300% (100 for normal + 100% for mur + 100% for natbonus) = dine tropper kæmper med 1/3 af hans styrke

Så skal vi ikke droppe det sludder Pythonas? for din påstand vil kun holde ved mur 0



Skole jeg er desværre uenig med dig!
Muren i lvl 20 giver faktisk + 107% i bonus :p:p:p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Shit du har ret - nu skal jeg ændre hele min spillestil!

Næppe :p men det betyder bare det ikke er så slemt at angribe om natten som du hidtil har troet :D

@zteal jaja men det er ikke helt så nemt omsætteligt til eksemblets formål :p Anyway når jeg kommer forbi virker den alligevel ikke som mere end en mur 10 :laugh:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Næppe :p men det betyder bare det ikke er så slemt at angribe om natten som du hidtil har troet :D

@zteal jaja men det er ikke helt så nemt omsætteligt til eksemblets formål :p Anyway når jeg kommer forbi virker den alligevel ikke som mere end en mur 10 :laugh:


We come with peace! :wave:
 
Top