Neutral Rage of Gaming - nr. 1

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Så vil jeg bare, til dem der måske sidder og er i tvivl, forsikre om at når jeg tilbyder et nys..så er det IKKE en kraftig udstødning af luft gennem næsen og munden jeg tilbyder :D

7.gif

hmmm - jeg plejer at skelne mellem nys og nøs - men jeg ved ikke om det er rigtigt:eek:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
hmmm - jeg plejer at skelne mellem nys og nøs - men jeg ved ikke om det er rigtigt:eek:

hmm..okay, efter en smule søgen fandt jeg dette:


Ordbog over det Danske Sprog
- dansk i perioden 1700-1950

I. nysse, v. ['nøs∂] -ede. (omdannelse af kysse; jf. III. Nys; barnespr.) d. s. s. kysse. nyss (bruges) af ammer til smaa børn i stedet for kyss som: nyss mig engang. NvHaven.Orth.128. Nej, Mama vil ikke nysse ham (dvs.: en lille dreng) – Mama kan ikke li'e Kys, der smager af Snavs. AGnudtzm.Det stille Vand.(1901).118. et Par velvoksne Rundetaarne (dvs.: to søslanger), og med Snuderne sammen, foran Bougen, – forstaar De! – De nøssede hinanden! DagNyh. 12/7 1922.3.sp.3. jf. kysse 3: de gamle Piletræer, hvis Grene hænge ned over den spejlklare Flade, saa Bladene kunne nysse de legende Vover. CMøll.PF. 122.


Ud af det læser jeg at både nys og nøs er ok som betegnelser for kys :p
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det ser sådan ud - så længe man holder sig fra de kraftige luftudstødninger :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
NRG nummer 2! venter spaendt paa talen :)

Vi skal lige være færdige med at diskutere hvad der dog gik galt :confused:

Men vil gerne her og nu give en uforbeholden undskyldning til alle dem der ser op til os og forventede mere af os..al jeres hjælp og støtte og vi skuffer jer så grusomt..det er næsten for meget for os at bærer!!! :(

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD
em18.gif


Kan I tilgive os og give os bare én til chance?? :):)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja :D I er fuldt ud tilgivet :)

Taaak :D

Og UNDSKYLD igen..nu er NRG på 3. pladsen..hmm :mad:

Men denne gang vil jeg smide lidt af skylden over på andre. Jeg er en meget positiv og forstående person..synes jeg ^^..men at E.T. bare nakker VORES plads :eek:

Jeg synes det må give os ret til lidt tilbage betaling fra E.T. :p

Tror Skolehaven kan gætte hvad han må gøre for at gøre det godt igen :cool:
Jeg vil havde mit kys tilbage og hele NRG kræver...hmm...de siger de vil betales i fadøl :confused:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Har vi? og jeg som skal til at være aktiv igen nu min eksamen er overstået :D Hvor godt, måske vi kan komme endnu højere? :p

Men ret skal være ret så :

monkey-kiss.gif


Og det med fadølene... Jo det kan måske arrangeres, men så må i komme forbi skolehavens residens ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Du siger bare hvornår og sender os adressen..men må advare, vi er en frygtelig tørstig flok og er sværre at få ud af døren igen når vi er kommet ind :D

Og håber det gik godt med din eksamen, glæder mig til at se mere til dig online :p
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Du siger bare hvornår og sender os adressen..men må advare, vi er en frygtelig tørstig flok og er sværre at få ud af døren igen når vi er kommet ind :D

Og håber det gik godt med din eksamen, glæder mig til at se mere til dig online :p

Adressen er Skolehaven |-( deraf navnet :p

Det gjorde den skam. Jeg fik det bedst mulige resultat mine evner kunne bære så jeg er meget tilfreds :) Har dog travlt med at gøre mig selv up to date pga seneste begivenheder :(

Jeg håber det betyder at vi får Top 20 stammer/Spiller tilbage så :D

Top 20 stammer var jo kun ændret til hver 14 dag isf hver uge :p

Den med spillerne skal jeg nok få fulgt op på men må lige se hvornår jeg får tid til at føre den videre ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Adressen er Skolehaven |-( deraf navnet :p

Det gjorde den skam. Jeg fik det bedst mulige resultat mine evner kunne bære så jeg er meget tilfreds :) Har dog travlt med at gøre mig selv up to date pga seneste begivenheder :(

Jamen vi kigger forbi så snart vi lige har fået arrangeret transport..er der plads til 22 overnattende gæster? :p
Vi skal nok tage kartoffelsalat med, så har vi lidt at spise også ;)

Godt at hører, tillykke med veloverstået eksamen :)

Og vil ikke træde i jeres "seneste begivenheder"..eller at jeg ikke var inviteret til det møde I holdt :eek:
Og mig der er SÅ nysgerrig, ikke nemt at være mig :rolleyes:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
18 sovende på gulvet :confused: jo det kan vel lade sig gøre, men er ikke sikker på om i vil bryde jer om at ligge tæt der efter en lille fest... (der er plads til de sidste 4 i gæsteseng + sofaer)

Takker

Hmmm... jeg ved ikke hvem der stod for invitesene, da jeg heller ikke selv deltog (RL) men jeg har da læst det hele igennem. Dvs min nysgerrighed er stillet :p
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hele for sengen!! XD

tillykke med eksamen skole selvom vi andre kunne både klarer tw og eksamen ;B


og hvornår starter festen? må heller komme lidt senere ellers drikker Persefone mig bare under ;/
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Pyt med det så lader vi dig bare sove i haven. Det er trods alt sommer så du kommer ikke til at fryse :p
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja det er nok ikke første eller sidste gang jeg sover i haven pga for mange røde sodavand :)
 
Top