Neutral Rage of Gaming - nr. 1

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha..Bustet, hvilket egentlig er forklaringen på navnet PlayBoys :eek:

Men det var Intercepters skyld :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
gør vi ikke? hvem har jeg så siddet og "hygget" med hele tiden ;/ håber ikke det var en fra ppw1 så :eek:

SSSHHYYY..killerkel, vi har jo snakket om det her :eek:

kikke ksnakke kom kdet kher..ker kvores khemmelighed..kikke?? ;)

Vi "hygger" ikke i NRG, det vil jeg gerne lige slå fast lige nu!!
Der er INGEN kyssen i krogene, der er ingen flirten på chatten og der er absolut NUL frække eller direkte perverse kommentarer til hinanden..det er ren og uskyldig hygge hele vejen igennem :D

Hvad Killerkel laver når han er alene, og med hvem, det kan jeg så ikke svare på :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Vi "hygger" ikke i NRG, det vil jeg gerne lige slå fast lige nu!!
Der er INGEN kyssen i krogene, der er ingen flirten på chatten og der er absolut NUL frække eller direkte perverse kommentarer til hinanden..det er ren og uskyldig hygge hele vejen igennem :D

Hmm :rolleyes:
Den diamentrale modsætning af ~PB~ :D
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
SSSHHYYY..killerkel, vi har jo snakket om det her :eek:

kikke ksnakke kom kdet kher..ker kvores khemmelighed..kikke?? ;)

Vi "hygger" ikke i NRG, det vil jeg gerne lige slå fast lige nu!!
Der er INGEN kyssen i krogene, der er ingen flirten på chatten og der er absolut NUL frække eller direkte perverse kommentarer til hinanden..det er ren og uskyldig hygge hele vejen igennem :D

Hvad Killerkel laver når han er alene, og med hvem, det kan jeg så ikke svare på :p



Længere op skriver du at i ikke hygger, men længere ned står der at i hygger :)
Modsætninger? hehe
 

JohnnyCash

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vi "hygger" ikke i NRG, det vil jeg gerne lige slå fast lige nu!!
Der er INGEN kyssen i krogene, der er ingen flirten på chatten og der er absolut NUL frække eller direkte perverse kommentarer til hinanden..det er ren og uskyldig hygge hele vejen igennem :D


Kys mig. :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Vil du gerne have et nys? :D LOL

Hvad skal det lige betyde?? :eek:
Skal jeg forstå det som at der er noget galt med at ville nysse med mig?
icon_confused.gif


Og til Dekani:
18.gif
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Self var du nød til at prøve Dekani..jo ikke hver dag man render ind i så smuk og dejlig en tw-spiller som mig
cyclops.gif
 
Senest redigeret:

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Et nys er en halv-autonom, kraftig udstødning af luft gennem næsen og munden. Dette sker som en reaktion på fremmedlegemers irritation af slimhinden i næsen.

- Taget fra Wikipedia.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Et nys er en halv-autonom, kraftig udstødning af luft gennem næsen og munden. Dette sker som en reaktion på fremmedlegemers irritation af slimhinden i næsen.

- Taget fra Wikipedia.

Så vil jeg bare, til dem der måske sidder og er i tvivl, forsikre om at når jeg tilbyder et nys..så er det IKKE en kraftig udstødning af luft gennem næsen og munden jeg tilbyder :D

7.gif
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Så vil jeg bare, til dem der måske sidder og er i tvivl, forsikre om at når jeg tilbyder et nys..så er det IKKE en kraftig udstødning af luft gennem næsen og munden jeg tilbyder :D

7.gif

Så vil jeg have en :D Men uanset hvad må der ikke gives til Dekani, da han har været uartig :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hahaha :D

Fair enough, men har du aldrig hørt om kvinders rettigheder, den gør at de selv vælger :p
 
Top