NG vs Lord Nielsen

lord nielsen

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hovsa bliver altså nød til at skrive lidt her.
damn hvor er ng spillere dårlige....

det tog 4 dage for stammens 5 top 10 spillere, at får mig ned...og den sidste dag har jeg ikke været på...og de mangler stadig over halvdelen af mine byer. pinligt siger jeg bare

utroligt at i får lov til at være nr 1 i verden...bytter rundt på cleaner og adler og det er sket op til flere gange..vær glad for, at jeg endte i en stamme, hvis medlemmerne ikke havde været på serveren lige så lang tid, som ng og derved fået en god udvikling, så havde jeg ordnet både newplayer*, kammer, mumlamumla og spoon mfl.

det er sørgeligt at i ikke kan finde ud at sende adeltrain afsted med kortere tid eller i det mindste bare prøve at planlægge jeres angreb ordenligt..... sådan en flok noobs og det mener jeg...har mistet al respekt for jeres spille stil og samarbejde...kun i kraft af jeres forbund og iap mm er i kommet så langt, sørgeligt med sådan en kramme verden og sørgeligt at en vis personer i ng stammen er kommet med på den vogn og personen ved godt hvem jeg taler om:(

håber ikke i vinder verden og regner stærkt med, at dem som i har forbund med eller iap finder ud, hvad i virkeligt kan, så vil de også kunne se at i ikke fortjener, at ligge som nr. 1

Og til alle andre stammer hold sammen mod dem og så bare send masser af fake mod dem for stress dem, og pil dem ned en efter en...NG kan ingenting...;)


til sidste vil jeg gerne sige held og lykke til 100% stammen og tak for opbakningen og held og lykke

// Lord Nielsen
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Så kigger man lige TW forumet igennem efter ikke at hav læst på det siden Maj måned...
Hvor jeg så falder over denne tråd, og må godt nok sige at folk altid har ondt i røven
over den største stamme på en verden :laugh:

Men hvis du stadig er på forumet Lord Nielsen, så må du gerne tag en kamp mod mig
Kunne godt tænkte mig at prøve at spille mod dig :p
 
Senest redigeret:

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
aa kunzt syntes du lige skal give han 4-5 dages forspring da det ellers kommer til at virke forkert
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Mægtig sure rønnebær:D

Som mine fodbold-venner plejer at sige - tabellen lyver aldrig. Ligger man nummer 1, så er man bedst.
Så kan man være en klovn til teknikken (grimme tog, elendig til at snipe, ubekendt med Command/Attack-ID,etc), men hvis man kan kompensere på andre måder, så er det vel ligegyldigt:p

Personligt kunne jeg tænke mig at få oplyst, hvor meget fx. top 10-spillerne har brugt på Plus efter at jeg har fået fortalt at nogen rask væk bruger 2.000/mdr:confused: Men det er samme nysgerrighed, som når man sammenligner fx. FCKs og SIF budgetter;)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Enig med dig der :)
Enten ligger man nr. 1 ellers gør man ikke, hvordan man så end har båret sig an i at komme derop ;)
 
Top