No-haul?

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hey..

Ved ikke lige om dette er det rette sted, men gad godt vide hvad sandsynligheden er for at der snart kommer en no-haul verden på den danske server?? :)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Sandsynligheden for en almindelig verden med no-haul er meget lille, da det er en indstilling der har meget stor indvirkning på gameplay og det derfor er nært umuligt at få godkendt :)
Sandsynligheden for at få en Classic-runde med no-haul, hvis der er stor interesse for en sådan, er betydelig større :)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jamen jeg vil da gerne starte rygtet om at der er stor interesse for en classic runde med no-haul :D - Det er en fantastisk indstilling som gør at taktikken i langt større grad er i højsædet og du derfor sagtens kan være med i toppen selvom du ikke lige er online 24/7. Så det udjævner også niveauet imellem MEGET aktive og ok aktive spillere.

Er dog ikke helt med på hvad du mener med indvirkning på gameplay? Vi ser da jævnligt no-haul/limited-haul verdener på .net, så de får dem da fint godkendt ;)
 
Senest redigeret:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Er dog ikke helt med på hvad du mener med indvirkning på gameplay? Vi ser da jævnligt no-haul/limited-haul verdener på .net, så de får dem da fint godkendt ;)

ikke begynd og sammenligne .net med .dk det er ikke det samme antal personer der er her som på .net
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ok, så siger jeg undskyld for sammenligningen. Men at der er flere eller færre ændre vel ikke på at vi sagtens kunne lave en no-haul som vi kunne lave en farm verden mere?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
At de må noget på net er ikke ensbetydende med vi må. De har flere spillere, flere verdener, deres verdener kører længere, flere indtægter, flere nationaliteter, flere af alt :)

Sandsynligheden for no-haul på en alm. verden på DK er næsten lig 0. Desværre.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ej hvor inaktive spillere dog jamrer... Faktum er altså bare at, er du en inaktiv spiller der kun logger på et par gange om dagen, kommer du ALDRIG til at være en topspiller, ligemeget hva de fjerner .. xD

HVIS det virkelig er så stort et problem og være en aktiv spiller, sku i måske overveje spillet der hedder Simcity, eller måske noget ala. C&C hvis det er krig i kan lig.. Evt. findes der altså også speed servere hvor i bare skal smide et par timer af en gang imellem når i lige har lyst!
Og kom ik og sig det ik kan lade sig gøre at farme ligesom os andre.. I har samme muligheder som os og der findes altså en app du kan hente på din mobil nu..Ergo er der ingen undskyldninger for at være bagud, i er bare lud dovne!!

Har dog lagt mærke til at mange stammer går langt mere op i den sociale del af spillet, end i selve spillet..Hvilket jo self. er fair nok.. Men så findes der altså facebook eller langt mindre krævende spil :p

Nåå ja og taktik min bare r*v.. ALLE spillere jeg nogensinde har set der ikke farmede, kunne heller ikke finde ud af en skid andet i spillet.. Ku ik engang sende et anstændigt train.. Så sku ik der problemet ligger
Sjovt nok så er de flittige farmere, som regel også dem der ved en helvedes masse om taktik i TW og gør noget ud af det..De andre gider ikke gøre noget ud af andet end snak!
 
Senest redigeret:

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ej hvor inaktive spillere dog jamrer... Faktum er altså bare at, er du en inaktiv spiller der kun logger på et par gange om dagen, kommer du ALDRIG til at være en topspiller, ligemeget hva de fjerner .. xD

HVIS det virkelig er så stort et problem og være en aktiv spiller, sku i måske overveje spillet der hedder Simcity, eller måske noget ala. C&C hvis det er krig i kan lig.. Evt. findes der altså også speed servere hvor i bare skal smide et par timer af en gang imellem når i lige har lyst!
Og kom ik og sig det ik kan lade sig gøre at farme ligesom os andre.. I har samme muligheder som os og der findes altså en app du kan hente på din mobil nu..Ergo er der ingen undskyldninger for at være bagud, i er bare lud dovne!!

Har dog lagt mærke til at mange stammer går langt mere op i den sociale del af spillet, end i selve spillet..Hvilket jo self. er fair nok.. Men så findes der altså facebook eller langt mindre krævende spil :p

Nåå ja og taktik min bare r*v.. ALLE spillere jeg nogensinde har set der ikke farmede, kunne heller ikke finde ud af en skid andet i spillet.. Ku ik engang sende et anstændigt train.. Så sku ik der problemet ligger
Sjovt nok så er de flittige farmere, som regel også dem der ved en helvedes masse om taktik i TW og gør noget ud af det..De andre gider ikke gøre noget ud af andet end snak!

Jeg forstår til gengæld ikke hvorfor det gør så ondt på dig og nogle andre, at folk kommer med andre ønsker end hvad der lige passer jer. Har man ikke lov til at sige sin mening her? Og hvor ser du jamren henne? Det må være i forbindelse med andre tråde så. Det har ikke noget med at være doven at gøre. tværtimod pejer det nok mere i retning af at være doven hvis man sidder foran sin computer 24 timer i døgnet. Så bare fordi at der er nogle der godt vil spille tribalwars og samtidig kunne lave andre ting i sit liv, så betyder det ikke at man hverken er doven eller ikke kan finde ud af at spille tribalwars.

Bortset fra det så har du da nok ret i at dem der farmer meget langt hen ad vejen også er de bedste spillere. Da det sandsynligvis er dem der bruger mest tid på spillet, og dermed også har den bedste chance for at lærer til sig. At i ønsker verdner med masser af farming behøver ikke at udelukke andres ønsker. Man kan vel bare have lidt af hvert. Det kan der da ikke være noget i vejen for
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Vel er det jamren og vel er der et klart sammenfald mellem topspillere og hvor meget de farmer, ligesom topspillere i dag sikkert også bruger flest pp.

Pointen er blot, at det er dræbende kedsommeligt at sidde og trykke sin pegefinger flad. ok kald det jammer;)

Jeg vil helst bevare en pæn afrundet pegefinger, men kan da godt se, at fri farming gør en væsentlig forskel. Nogen er klart bedre til det end andre og aktivitet belønnes. Men derfor kunne jeg nu godt tænke at prøve en verden, hvor jeg var fri for det.
 
Senest redigeret:

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Al den brok. Kan man ikke finde ud af at trykke på A, B eller C et par gange i løbet af en dag - er man ikke helt seriøs omkring spillet. Man behøver langt fra at sidde 24/7 ved computeren for at farme en del millioner råstoffer.

Få fingeren ud - no-haul servers skal have mange x speed for være værd at spille. Hvis man ikke kan få lov at farme 100-200 mønter om dagen bliver vi jo aldrig færdig med V19! Eller en kommente no-haul verden for den sags skyld.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Al den brok. Kan man ikke finde ud af at trykke på A, B eller C et par gange i løbet af en dag - er man ikke helt seriøs omkring spillet. Man behøver langt fra at sidde 24/7 ved computeren for at farme en del millioner råstoffer.

Få fingeren ud - no-haul servers skal have mange x speed for være værd at spille. Hvis man ikke kan få lov at farme 100-200 mønter om dagen bliver vi jo aldrig færdig med V19! Eller en kommente no-haul verden for den sags skyld.

Er helt enig i at en sådan verden ville skulle have en hvis speed. Ellers ville alting gå for langsomt.

Man kan vel godt kalde det brok, men det er nu mere en argumentation for hvorfor at folk ønsker en sådan server. På samme måde som i sikkert også har forskellige ønsker til hvordan kommende verdner skal se ud.
 
Senest redigeret:
Top