Nominering SW2010

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Pwn är ett starkt ord min herre.

lol.. efter jeg har tjekket jeres spillerliste så er der kun 1 nick jeg genkender fra de sidste 2 år's kampe, så mon ikke den er lidt 1-1 her eller skal Sverige have tæv igen ?

I har mange gode spillere det er vi enige om, men I har det så også med at prale om hvor gode i er hvor I kommer frem og det har jo gjort nrodmændne sure igen :D

GO GO Danmark :D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Folkens jeg har lige set listen... Men vil råde jer til at finde en plads til Valoel og Tolada, da de er super speed spillere og I får 100% brug for dem...

Ved så ikke hvem der evt. skal lade deres plads gå eller om der kommer en lodtrækning...

Bare et godt råd.
 

Scandi Wars 2010

Nybegynder
Reaktionsscore
0
lol.. efter jeg har tjekket jeres spillerliste så er der kun 1 nick jeg genkender fra de sidste 2 år's kampe, så mon ikke den er lidt 1-1 her eller skal Sverige have tæv igen ?

I har mange gode spillere det er vi enige om, men I har det så også med at prale om hvor gode i er hvor I kommer frem og det har jo gjort nrodmændne sure igen :D

GO GO Danmark :D

Finns många som sitter under fakenick. Även i listan.
Vem är personen du känner igen? ;)
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
HMMM det er jo lidt pinligt, men er vist blevet overtalt til at deltage, så er spørgsmålet bare om der er nogen der nominerer mig :D
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
kender godt deres evner i speed, har spillet en del med dem :)

- kan desværre ikk nominere flere :s
 

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Folkens jeg har lige set listen... Men vil råde jer til at finde en plads til Valoel og Tolada, da de er super speed spillere og I får 100% brug for dem...

Ved så ikke hvem der evt. skal lade deres plads gå eller om der kommer en lodtrækning...

Bare et godt råd.

Hvis jeg ikke er helt fejlinformeret, kommer der en afstemning om hvem af de nominerede der skal være med.. Hvilket betyder at det ikke er noget vi kan klare indbyrdes ;)

HMMM det er jo lidt pinligt, men er vist blevet overtalt til at deltage, så er spørgsmålet bare om der er nogen der nominerer mig :D

Se sådan skal det være ! :D
- Har desværre brugt min nominering, men mon ikke Tolana kan bruge dit trick med at skifte mening og nominere en anden, da Valoel allerede er nomineret ;) ? (Han er sån lidt fimset i det, så han kan gå for at være kvinde :D)
 

tolana

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg acceptere min Nominering. Og er 100% klar til at spille noget Tribalwars speed med jer andre i ugerne op til Scandinavian wars, for at styrke vores Teamplay.

Bliver jo sjovt, vis man kunne være med til at vinde igen, og gøre en forskel. + det er altid en bonus at nakke nogen Nordmænd og svenskere!

og Tak Lauras!
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Opdateret.

Der kan fortsat nomineres spillere indtil søndag d. 14 november, og eftersom nomineringerne allerede nu overstiger størrelsen på holdet af repræsentanter, vil der blive oprettet en afstemning den sidste nomineringsdag. Mere information om dette vil komme på selv dagen.
 

Xphiroth

Nybegynder
Reaktionsscore
0
HMMM det er jo lidt pinligt, men er vist blevet overtalt til at deltage, så er spørgsmålet bare om der er nogen der nominerer mig :D

Det gør jeg med glæde, og super du er blevet overtalt :p Endnu en klasse spiller :p

Hermed nominere jeg Lauras.
 
Top