norske v8

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
http://www.screencast.com/users/Dekani/folders/Jing/media/c43b9436-869c-43b1-99d7-8b9ce44beb30

Jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde, men jeg vil gerne bede lederen af af E.S. på NO8 om at lade værre med at svine mit navn til med rygter om jeg sku snyde osv. hvergang jeg tror jeg har mødt en spiller der ikke kan overgås i dårlig stil, så møder jeg sku en ny og bare fordi man ikke er en noob som Miss er det sku ikke ensbetydene med at man snyder!

Og Forrædder ???? at forlade sin stamme for at køre lidt solo er sku ikke at forråde nogen, men at stikke sit gamle medlem i ryggen og angribe ham, samt kalde ham en forrædder er sku!
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du skal ikke sige noget til mig om det..
Har ikke noget med den sag at gøre..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
http://www.screencast.com/users/Dekani/folders/Jing/media/c43b9436-869c-43b1-99d7-8b9ce44beb30

Jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde, men jeg vil gerne bede lederen af af E.S. på NO8 om at lade værre med at svine mit navn til med rygter om jeg sku snyde osv. hvergang jeg tror jeg har mødt en spiller der ikke kan overgås i dårlig stil, så møder jeg sku en ny og bare fordi man ikke er en noob som Miss er det sku ikke ensbetydene med at man snyder!

Og Forrædder ???? at forlade sin stamme for at køre lidt solo er sku ikke at forråde nogen, men at stikke sit gamle medlem i ryggen og angribe ham, samt kalde ham en forrædder er sku!

Fail fail det der Dekani.. Som sagt har jeg ikke noget med det at gøre..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Underligt .. så må der jo værre en spiller der har hacket din konto bare for at svine mit navn til, det er jo også kendt vidt omkring at folk gør den slags :huh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du ved det vist stadig væk ikke ?
Vi er pro. spiller fra danmark! Vi går under navnet storgaard og Miss på de danske servere.. vi er stoppet på de danske nu for at vinde denne server med den stamme jeg nu kommer i

alt post læses af begge medmindre der i overskriften står hvem det er til!

Har du ikke læst vores profil :laugh: :laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani er nok en af den fineste spiller jeg kender lidt dovn :)

Men hvis jeg kender ham rigtig har i snart en masse nordmænd som nakker jer (;
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Får de jo af se til den tid :)

Men så har storgaard godt nok vist sig fra en yderst uheldig side som jeg ikke havde forventet af ham :(
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Får de jo af se til den tid :)

Men så har storgaard godt nok vist sig fra en yderst uheldig side som jeg ikke havde forventet af ham :(

Alle kan have uheldige dage.

Men det betyder så ikke at man skal anklage andre for noget uden beviser.

Sagen er mere eller mindre lukket, så derfor bedes folk om at ikke mere skrive om denne sag, tak :cool:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Og Forrædder ???? at forlade sin stamme for at køre lidt solo er sku ikke at forråde nogen, men at stikke sit gamle medlem i ryggen og angribe ham, samt kalde ham en forrædder er sku!

Hvor har du ret Deka.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hvor har du ret Deka.

Uuuh.....der kom sgu noget tilbage :p

Nu kender jeg så ikke hele sagen om det med jer 2 så ikke mere om det :rolleyes:

At bagtale er selvfølgelig noget skidt, men lad os nu gå videre. Da parterne har ladet freden komme fremfor krig :rolleyes:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Ønsker en lille byttehandel.

At modtage 200 plus points på denne verden. No.v8

Hvor afsender så får 200 plus points her på Dk.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Spiller du overhovedet der inde flyver ?
Hvis ja hvilket navn går du under ?
 
Top